nou ik ben er eindelijk helemaal uit mensen. ik heb denk ik wel honderden pagina's op forums doorgespit en websites bezocht. vooral veel op audiofielen forums. Aangezien de mic functie me niet zoveel boeit en ik toch slechte dingen lees over draadloos (de reden waarom ik uiteindelijk richting de x41 schoof) wordt het *Tromgeroffel*
- Een losse Astro MixAmp met mn huidige headset
- En dan een maandsalaris verder gewoon meteen hardcore een Sennheiser HD650 kopen
ook fijn voor mn muziek collectie al zal ik dan ook wel die nieuwe versterker willen aanschaffen... of wie weet ooit nog wel die gestoorde Psyko headset.
oow en voor cheap koop ik dan nog een clip-on mic mocht ik toch nog willen chatten tijdens het gamen.
komt er dan op neer dat ik nu 115 euro kwijt ben en meteen al aan de slag kan aangezien ik een aardige sennheiser heb. en dat ik na een poosje helemaal ubergeluid heb uit een headset waarvan die van Astro en TB schijnbaar niet eens mee vergeleken mogen worden.
verder begrepen dat je ook voor optische kabels goede splitters hebt dus kan ik zowel de 360 als de PS3 aan de mixamp koppelen zonder steeds te hoeven switchen.
Zodra ik alles heb zal ik hier mijn bevindingen plaatsen.
hier staat trouwens een ontzettend uitgebreide review van meerdere setups
http://www.head-fi.org/forums/f4/de...ach-hpx-astro-a40-sennhieser-pc-350-a-461785/Klik om te vergroten...