1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dolby hoofdtelefoon compatible met Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ChaSe, 7 okt 2006.

  1. UltiMat3 Hero

    UltiMat3 Hero Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Psyko is toch alleen pc?
     
  2. UltiMat3 Hero

    UltiMat3 Hero Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    psyko is toch allen voor pc?
     
  3. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook alleen MW2, op hardcore heb zeer veel voordeel van de HS.. Je weet precies hoe en wat.. En de voice is super..:thumbs:

    Welke versie heb je besteld??
     
  4. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Is er trouwens iemand met ervaring met de Logitech G35? Die is een stuk goedkoper en ik lees er goede reviews van.
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Kan je niet gebruiken met de xbox 360.
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ow, dan zijn ze lekker geinformeerd bij Mycom :p
     
  7. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup maar wel topkwaliteit :)
     
  8. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb de witte met MLG speaker tags gekocht. Als ik die zat ben ontwerp ik wel een keer mijn eigen vette speaker tags, maar dat MLG logo in combinatie met het witte randje zag er wel erg vet uit. Zat ook nog te twijfelen over de Penny Arcade edition, maar ik houd erg van strak design zonder teveel poespas. Dus deze past ook netjes!

    Ben benieuwd of het mij ook zoveel voordeel oplevert. Ik hoor de enemies met mijn Sennheiser PX210 nogwat headset nu wel aankomen, maar heb geen idee waar ze zijn. Haha. Speel vooral Domination en S&D, dus als ik tijdens het capturen kan horen van welke richting ze komen zou dit erg veel voordeel opleveren. Ook ben ik iemand die best wel veel midden in de actie zit, dus daar kan ik ook m'n voordeel mee doen.
     
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Je bedoelt om dat die Sennheiser niet 5.1 is? Ik heb ook nooit met zo'n headset gespeeld, dus ben ook wel heel benieuwd ;)
     
  10. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Die is niet 5.1 inderdaad. Als ik via mijn boxen nu speel dan heb ik geen idee waar ik mee bezig ben, zoveel leun ik dus nu al op mijn headset en het geluid, dat gaat zometeen nog erger worden denk ik. Ook een nadeel was dat als ik nu aan het communiceren ben, dat ik dan dus niet goed het geluid kan horen. Dus zuig ik echt als ik met vrienden speel oid. Hoop dat dat nu iig opgelost is.
     
  11. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Haha, ok dan zal de A40 wel een verbetering zijn denk ik ;)
     
  12. UltiMat3 Hero

    UltiMat3 Hero Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    OKe jammer dat ik op xbox speel en die niet op xbox is
     
  13. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    het is zowiezo nooit puur de koptelefoon zelf die bepaald of het surround is he (behalve als je meerdere speakers in 1 oorschelp hebt, maar de afstand is zo klein naar je oren dat dit schijnbaar niet het voorgestelde effect heeft opzichzelf)
    Je moet een headphone versterker hebben die er daadwerkelijk voor zorgt dat (ook op een headset met slechts 1 speaker per oor) er een surround effect ontstaat. Zoals bv de Astro doet dmv de mixamp. ik durf wel de audiofielen op headfi.org en avforums te geloven wat dat betreft.

    De conclusie is dan ook dat als kabels geen issue zijn, je voor het ultieme geluid gewoon zo'n surround driver moet hebben zoals een goede 5.1 versterker of mixamp of jvc su-dh1 en dan daarbij een hele goede losse koptelefoon kopen.
    ik heb zelf een sennheiser HD595 die heel goed bij de mixamp schijnt te passen, daarom heb ik nu alleen de mixamp besteld en doe ik er een clipon microfoon bij mocht ik gamechat willen gebruiken. En ik wil ooit nog naar een HD650 upgraden.
    De headset van Astro, Tritton of Turtlebeach kan daar nooit aan tippen.
    Een iets goedkoper alternatief dat veel genoemd wordt op die fora is de Audio Technica AD700. Als je die combineert met de JVC amp schijn je voor net iets minder geld dan de Astro een vele malen beter geluid te hebben.
    Uiteraard ziet de Astro er wel ubervet uit itt bovengenoemde alternatieven, maar ik zit thuis te gamen en niet op een lan party de blits te maken...
     
  14. Morunia

    Morunia Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn keuze is inderdaad op de Astro gevallen om de voice chat opties. Ik heb namelijk geen goede mic en die ik heb is draadloos, dus niet echt op te hangen ergens. Ik weet niet, het hele product spreekt me gewoon aan. Ik ben ook apple-gebruiker, er zullen uiteraard beter presterende pc's in de omloop zijn maar apple als bedrijf en de looks spreken me gewoon zodanig aan dat ik ervoor gevallen ben. Beetje hetzelfde met de Astro's. Ik ben geen audiofiel, dus ik geil niet zo op super geluid. Voor mij zijn de Astro's denk ik dus de beste optie als je alles meerekent. Plus dat ik aardig weer wat geld opeens op mijn bank heb, dus dat was ook geen probleem.
     
  16. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, ben zelf ook een mac gebruiker en moet je ook wel gelijk geven hoor, die Astro's zien er gewoon ontzettend strak uit. tis meer dat ik zelf mn geluidsapparatuur wilde gaan upgraden en dat ik al erg twijfelde tussen een nieuwe versterker of goede headset die ook geschikt is voor muziek en films in de late uurtjes. denk dat je dan gewoon iets verder moet kijken.
    Als geld overigens helemaal geen issue meer zou zijn geweest had ik ook wel de hele set aangeschaft. en dan later nog wel een hd650 gekocht en ondertussen mn hd595 weer doorverkocht ofzo. tis jammer dat er niet ergens een winkel is waar je alle relevante alternatieven ook echt even kunt testen, want het blijft toch erg subjectief allemaal wat je kwa reviews en ervaringen moet geloven. ook die van de mensen die wel meerdere sets hebben vergeleken...
     
  17. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind ik ook heel erg lastig inderdaad. Bij de Astro's lijkt me dit in ieder geval praktisch onmogelijk. Aangezien ze geen Nederlandse en particuliere retailer hebben. Enige mogelijke manier zou het testen bij een vriend zijn. En als je er echt echt niet tevreden mee bent na aankoop zou het misschien ook wel mogelijk kunnen zijn om ze terug te sturen met geldige reden. Daar betaal je ook voor, voor die service.
     
  18. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    Fifthteen days no questions asked return policy

    en in Eindhoven te beluisteren als je wilt
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2010
  19. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies.. Ik ben ook geen audiofiel, het kan altijd beter.. Deze set is perfect voor mijn doen.. Geen poespas / klinkt goed /goeie voice/ makkelijk te bedienen en aan te sluiten / en zit super comfortabel... Alleen de prijs was wat minder..
     
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Tja, het kan vast altijd nog beter, maar waarschijnlijk betaal je daar ook voor, en zoals gezegd, ik ben een leek op dit gebied, dus ik zit niet te wachten op ingewikkelde setups en al die technische dingen zoals jij ze noemt, en zo slecht zullen de hier genoemd headsets toch niet zijn? ;)
     

Deel Deze Pagina