1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dolby hoofdtelefoon compatible met Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ChaSe, 7 okt 2006.

  1. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom neem je ze dan gewoon niet? Dit zijn meningen waarop jij je beslissing uiteindelijk moet maken. Lees je gewoon in op fora en op andere review sites.
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Omdat ik er totaal geen ervaring mee heb of verstand van heb, en het is toch aardig wat geld en dan lees je weer dat deze headsets eigenlijk helemaal niet zo geweldig zijn als weer een andere setup, en dan zie ik helemaal door de bomen het bos niet meer 8)
     
  3. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet in ieder geval niet teveel types naast elkaar gaan leggen anders raak je helemaal de weg kwijt en kan je niet meer kiezen. Beter kies je voor headset A of B ipv A/B/C/D etc.
     
  4. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Neej, ik twijfel alleen nog tussen de Xtatic 5.1 en Tritton AX 720, mss koop ik die tweedehandse Xtatic 5.1 hier op het forum, ik zal binnenkort de knoop maar is doorhakken :p
     
  5. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou 2dehands beginnen.. heb ik ook destijds gedaan.. Misschien bevalt het wel niet en dan bedoel ik met een headset spelen, misschien vind je het super, en wil je op de lange termijn de top of the bill..

    Je zult ergens moeten beginnen en dan is de X-tatic geen slechte keuze.. maar dat heb ik al eerder aangegeven..
     
  6. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    ik kan natuurlijk niet in juliie portomonee kijken, maar vind dus die 230 euri voor een headset (astro) echt niet veel als je in "het juiste" perspectief zet.
    een game kost 60 euri, dus tijdens je game-era op de 360 gewoon 4xgame minder kopen of een jaartje minder dan een euro per dag apart leggen.

    En dan heb je wel een HS waar je elk moment als ie je op je kop staat blij mee bent. Hij is zoooow über designi en klinkt als een klok

    succes gemiddlede
     
  7. Victim be

    Victim be Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuw alternatief (prijs valt nog mee) RAZER CHIMAERA PROFESSIONAL GAMING HEADSET
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Razer Chimaera Professional Gaming Headset for Xbox 360

    [​IMG]

    The Razer Chimaera Professional Gaming Headset for Xbox 360 is designed to provide sharp sound quality that optimizes the gaming experience with crisp, roaring sound from a 5.1 Channel Virtual Surround Sound system. Although the majority of games are encoded with the full 5.1 surround sound, most gaming headsets are only equipped to offer stereo-grade sound, while the Razer Chimaera offers the full range of sound, enhancing the entire Xbox experience. A Daisy-Chain solution allows multiple Razer base stations to be connected to create a direct, private communication channel for in-game team conversations. The circumaural design of the headset allows for optimum noise isolation for long-hours of comfortable gameplay without any outside interruptions.

    Razer Chimaera Professional Gaming Headset for Xbox 360
    COST: US $129.99; Europe 109.99

    Razer Chimaera Professional Gaming Headset for Xbox 360

    * 5.1 Channel Virtual Surround Sound
    * Circumaural Design
    * Daisy-Chain Cable System allows multiple base stations to connect for private communication channel

    AVAILABILITY: Worldwide


    Ik ben benieuwd naar de reviews
     
  9. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had in het verleden toen ik nog PC gamer was alles van Razor.. Goed spul..
     
  10. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    weet iemand wanneer er een draadloze astro headset uitkomt? ze hebben het er op de site wel over, heb ze ook al een tijdje terug een mail gestuurt voor info maar ik krijg niks terug.... Ik zou het zonde vinden als ik er een bestel en 1 maand later er een wireless uitkomt wat mij veel prettiger lijkt.
     
  11. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ben op zich ook wel geinteresseerd in de wireless variant. Maar ergens dit jaar is het enige wat er volgens mij nog maar over bekend is, dat is best nog vaag.
     
  12. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ergens in 2010, een ruim begrip dus.. Ontopic: Geen idee..
     
  13. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Die Sharkoon x-tatic 5.1 is echt een prima gamingheadset voor de xbox, super geluid. Om mee te beginnen is die 5.1 van Morunia helemaal geen slechte koop!

    Succes met de knoop doorhakken:):
     
  14. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    tegen die tijd heb ik al het geld wat ik niet uitgeef aan drank:b: en drugs:9mooi apart gelegd voor de draadloze variant\o/
     
  15. tychopaat

    tychopaat Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf de Tritton axpro die qua geluid echt super is...ook het praten via de mic gaat echt goed alleen ben ik de kabels een beetje zat aan het worden en daarom aan het rondkijken voor de ear force x41 .....zijn er mensen die hier meer ervaring mee hebben?
     
  16. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Bedankt, ik heb ondertussen deze Sharkoon X-tatic 5.1 gekocht van Morunia, dus ik ben benieuwd!! ;)
     
  17. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: Succes ermee, we horen het wel hoe die bevalt!! :thumbs:
     
  18. bram1805

    bram1805 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb onlang een pc-monitor met ingebouwde boxen gekocht voor men 360, verbonden met hdmi, nu het minimum volume is nog altijd te hoog als andere mensen willen slapen, zijn er dus koptelefoons die ik kan aansluiten op de xbox360 zelf ? (via de controller of console) ? mijn scherm geen audio output (wel in om aan te sluiten op pc) m.a.w ik zoek een head set waardoor ik game en dvd audio kan horen met degelijke kwaliteit
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2010
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat is degelijk? stereo of dolby? Wat is je budget?
     
  20. bram1805

    bram1805 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet het geluid kunnen horen zonder storingen of gekraak enz, dolby of stereo maakt niet uit, 50-100 euro , ik heb graag keuze, alvast bedankt
     

Deel Deze Pagina