1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dolby hoofdtelefoon compatible met Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ChaSe, 7 okt 2006.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heeftt iemand deze headset in de buurt van alkmaar of amsterdam kunnen vinden?
     
  2. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is deze koptelefoon ook wel wat voor je.
    http://www.redcoon.nl/index.php/cmd...8&searchSort=&searchBrand=11&searchPrices=all
    Is ook goed deze pioneer maar minder bas en het ruimtelijke wat je met de philips wel hebt,maar zeker niet slecht.
    En misschien is deze site ook wel wat voor je.
    http://www6.head-fi.org/forums/search.php?searchid=3043909
    Kan je alle reviews vinden voor hoofdtelefoons waaronder de se-dir800c en hd1500.
    Dit is het review gedeelte van head-fi
    http://www6.head-fi.org/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=19
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    het gaat me er voor al om of deze een optische ingang/uitgang heeft .. :)
     
  4. otter

    otter Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm weird dat ik dat niet gezien heb. morgen nog maar een kijken :9

    399 euro, wel prijzig dus, maar dan heb je hem wel meteen....
     
  5. otter

    otter Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    nou tasso, ik ben vandaag nog ff naar die winkel geweest, en heb nog eens gekeken. Echter vond ik nog steeds geen verstelmogelijkheid op de koptelefoon. en ja zonder te verstellen zit hij bij net te strak.

    moet jij toch eens vertellen hoe je dat doet dan :)

    voor fardo: ze hadden hem niet op voorraad bij saturn...
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    euh .. maar je had hem wel gepast.. jammer wilde maandag naar rotterdam gaan
     
  7. otter

    otter Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, een showmodel ;)
     
  8. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je eens naar plaatje op pagina 1 kijken.
    Daar zie je twee beugels zitten de binnenste beweegt naar omvang van je hoofd.
    Dus als je de koptelefoon naar beneden trekt gaat deze mee.
    Dus de buitenste band blijft in zijn vorm en zo zit hij goed om je hoofd anders krijg je geluidslekkage naar buiten toe.
    Dat is bij de meeste koptelefoons het probleem het hangt allemaal er maar een beetje bij en dan krijg je geluid van buiten binnenin je koptelefoon.
    Ja ik weet niet goed hoe ik dit moet omschrijven.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik heb de bovenstaande (niet wireless) koptelefoon besteld... ik ben benieuwd
     
  10. Victim be

    Victim be Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo is ie al binnen, zo ja review
     
  11. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zou ik ook wel eens willen weten, en zijn niet eens zo duur zag ik al op google..
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja, ik heb hem gister binnen gekregen. ik post morgen een korte impressie hier en op mijn blog. Hij is trouwens fantastisch!
     
  13. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    euh.. wat heb je ervoor betaald als ik zo vrij mag zijn???
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    102,95 euro :)
     
  15. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Woow dat is cheap :)
    En idd bij Saturn kan je hem luisteren en van de meeste werknemers weet alleen ik en me collega hem maar te bedienen hehe. Het is echt een zeer gruwelijk ding en dan heb ik alleen maar muziek erop geluisterd, maar dan nog hij klinkt gewoon super. Nadeel wel is dat je een flinke toeter op je hoofd hebt. Zeker in de warme zomermaanden zal dat wel lekker gaan zweten.
    Maar kan je er een headset op bevestigen ? Hoe doe je dat dan...
     
  16. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hier nog wel even op reageren.
    102 euro is inderdaad geen geld voor een koptelefoon met headset maar geloof nou niet dat je geluid 5.1 is.
    Ikzelf heb een jaartje geleden een creative 5.1 koptelefoon met decoder dts,digital heel de mikmak voor 100 euro heel leuk allemaal en dat was het echt voor mij.
    Je denkt van wow dat is gaaf, maar geloof me zodra je een pioneer of philips op hebt gehad dan hoor je pas echt verschil en dan weet je pas echt wat 5.1 op je koptelefoon is.
    Geluiden komen echt van alle kanten op je af en die bas is echt geweldig en dreunt echt zoals je bij een setje zou voelen en horen.
    Doet natuurlijk niks af aan de kwaliteit van deze koptelefoon die fardo heeft gekocht waarschijnlijk is dat een goede koptelefoon met die headset natuurlijk reuze handig als je veel online speelt.
    Maar ik zeg altijd maar zo alles heeft zijn prijs
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit is gewoon 5.1 geluid hoor .. deze heeft 8 box'en en Dobly optical in .. :eek: .. Is trouwens door een aantal audio bladen als beste getest :) ... Maar ja je hebt altijd baas boven baas ;)

    Ik ben het met je eens dat philips zeker interessant is (kon ik nergens uit testen helaas)
     
  18. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het scheelt wel ruim 200 euro en dat is tooch ook veel geld.. ik ben ook aan het overwegen om dezelfde headset te kopen als Fardo, ik kwam ze net tegen voor 89 euri excl.. Ga maar eens in Duitsland kijken..

    Hoe werkt die mic met live?? Daar ben ik het meest naar benieuwd.. Ze zeggen dat die compatible is.. maar is dat echt zo??
     
  19. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Waarschijnlijk is hij als beste getest uit de beste van zijn prijsklasse.
    De creative die ik toen had gekocht was ook als beste getest had ook optical en ga zo maar door.
    Weet je wat het een beetje is het is niet de koptelefoon die het 5.1 geluid produceert maar de decoder.
    Je wordt eigenlijk gewoon gefopt het is een beetje het verhaal met dolby headphone je kan het met elkaar vergelijken.
    Ze laten het geluid vertraagt je koptelefoon binnekomen en dan krijg je het idee dat het van alle kanten komt.
    Ja sorry ik weet ook niet goed hoe ik het moet omschrijven denk maar aan voetstappen wel een simpel voorbeeld het begint heel zacht en hoe harder het geluid dan krijg je pas het idee dat iemand ook dichterbij komt.
    Dus zonder decoder of hij zit in de koptelefoon heb je nooit dolby of wat dan ook.
    Het is dan gesimuleerd een beetje lijkt het dan op dolby headphone
     
  20. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina