1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dolby hoofdtelefoon compatible met Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ChaSe, 7 okt 2006.

  1. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben nu even batterijen aan het opladen. Even testen zo.

    Was even heel chagrijnig, maar nu ik een paar potjes Free For all heb gespeeld ben ik weer helemaal blij. Meteen 3x eerste geworden, door de headset. Het is alsof je constant UAV aan hebt, je kan ze zo goed horen en plaatsen. Terwijl ik normaal altijd zuig in Free For All. Heerlijk gewoon. Super!
     
  2. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand enig idee wanneer we draadloze astro's kunnen verwachten?
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ergens in 2010 is alles wat er tot toe nu van bekend is.
     
  5. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet ik nog even wachten .__.

    edit:

    Van de astro site geplukt.

    Hoe willen ze dat in hemelsnaam gaan doen? Wordt alleen je mixamp dan draadloos en blijft je headset aangesloten op de mixamp?
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb mn Xtatic binnen, moet er morgen maar eens even rustig mee aan de gang gaan, wat ik zo snel niet snapte was hoe ik nou kan chatten dan, want dan moet ik toch een kabel hebben naar mn controller?

    En moet je nog wat op de Xbox zelf instellen? Iets van Dolby Surround Digital 5.1 ofzo?

    Verder moet ik even naar de instellingen kijken, op de headset heb ik rear, front, cen (center?) en vib, en op dat kleine kastje twee sliders, time delay (sur en ctr), ->vol/pl (<-td/drc) pro logic knopje met daaronde drc. Owja, dat kleine ronde stekkertje moet gewoon achter in die dikke stekker die in de Xbox gaat heh?
     
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Als het goed is verandert de xbox hem gewoon automatisch naar dolby 5.1 anders moet je dat idd ff instellen.

    Dat kleine ronde stekkertje moet idd achterin de kabel.

    Voor het chatten zit er:

    [​IMG]
    Zo een soort kabel in en die stop je aan de ene kant in je controller en aan de andere kant in:

    [​IMG]

    Geen idee wat die functies inhouden trouwens, alleen weet alleen wel dat je met volume het volume harder kunt zetten. :9
     
  8. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    @zero:
    de volgende stappen nog nalopen!
    #1 staat in xbox-setting voice op 10?
    #2 ,mix-amp zonder usb!
    #3 wireless controller ZONDER oplaad-kabel gebruiken!

    als ie dan nog bromt.....raar?
     
  9. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik krijg het niet voor elkaar om mijn mixamp aan te krijgen met AA-batterijen alleen, vind ik maar vreemd. Zal het zo nog een keer proberen. Reguliere AA-batterijen moeten toch werken of moet je er iets speciaals voor doen? Heb hem gewoon open geschroefd, doe de AA batterijen erin en doe de USB kabel eruit. Dan doet hij het niet.
     
  10. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou gewoon moeten werken, ik heb er 4 batterijen in van de Albert Heijn..( zitten ze goed erin? ) Dan moet die het doen zo niet dan heb je denk ik een kapotte mixamp.. Heb je hun support al gemaild? Je krijgt gewoon een nieuwe opgestuurd..
     
  11. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Omg, ik was blijkbaar moe gisteravond want ze zaten er inderdaad niet juist in. De plussen moeten om de beurt omgekeerd zitten. Daar was ik niet op bedacht. Hij werkt nu als een zonnetje. Wel vreemd overigens, aangezien ik nu dus al geprobeerd heb zonder stekkerdozen ertussen hem aan te sluiten en dat niet werkte. Nu moet ik dus wel even een oplossing zien te vinden, want ik heb weinig zin in constant mijn batterijen eruit te halen en weer op te laden. Of de hele tijd nieuwe kopen. Is zo'n battery pack dan een idee? Kan je dan gewoon spelen, en dan na de speelsessie je usb-kabel aansluiten en laadt hij dan de batterijen weer op?

    Sorry voor mijn negatieve uitlatingen hier, maar je wilt gewoon dat het perfect werkt. Dat doet het nu en ik vind het geweldig. Was het geld echt helemaal waard gewoon. Als ik nu naar de headset kijk krijg ik gewoon een glimlach op mijn gezicht en daar doe ik het voor. Het geluid is echt ubergoed te noemen vergeleken wat ik gewend ben. Ook is de voice/game button echt heel handig. Het ene moment zit je nog lekker te kletsen, het andere moment kom je in een heftige shootout terecht en dan draai ik hem snel op alleen game. Dan hoor ik alles supergoed. Je kan perfect plaatsen waar mensen zijn en lopen en geweerschoten helemaal. Mensen die niet met een silencer schieten zijn echt het lulletje.
    Muziek heb ik nog niet geprobeerd, zal hem vanmiddag even aan mijn laptop aansluiten en even kijken hoe dat is. Maar wat ik van het xbox-menu heb gezien belooft veel goeds.

    Ook de support is inderdaad heel goed te noemen. Heb nu een mailtje terug al namelijk. Waarin ze inderdaad zeggen om even alles los te proberen, werkt!

    Geweldig product, beetje aan de hoge kant qua prijs maar als je het kan betalen, gewoon lekker doen.
     
  12. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Battery pack is een optie inderdaad, en na het gamen kun je die gewoon opladen.. Ik heb hem nu voor 98% werkend ga nog 2 dingetjes proberen voor de 100%..

    Ik denk dat het te maken heeft dat het product uit de USA komt.. Ander stroomnetwerk ed.. Misschien iets te gevoelig, ik weet niet maar als je op het forum kijkt van Astro hebben hun daar ook last van.. En dat ze het al standaard aangeven in de troubleshooting zegt al genoeg.. Jammer maar het is niet anders..
     
  13. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    heb gisteren geprobeerd met mn gearriveerde TOSlinkkabels. Het heel zachtjes zoemende geluid dat ik eerst had is alleen als ik de usbkabel heb aangesloten. volgende probleem is echter dat als ik op de 360 de toslink gebruik er af en toe krakend geluid ontstaat dat nog het meest lijkt op een oude platenspeler. Aan de toslinkkabel zelf kan het niet liggen want het gebeurt niet als ik op de PS3 speel (geluid even getest in Killzone en het is echt fantastisch).
    Nogal irritant dit. heb ook al gekeken of het iets uitmaakt of ik de roodwitte audio tulpjes die naast je RGB kabels achterin de tv zitten losmaak, maar het helpt niet. heb deze set gekocht om zowel voor de ps3 als de 360 te gebruiken, dus hoop dat ik dit nog kan verhelpen. Iemand nog een suggestie?
     
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat kabeltje zat er volgens mij niet bij, overigens heb ik een andere versie, want mijn kastje ziet er anders uit. En ik ben wel benieuwd naar al die instellingen, hoe ik hem optimaal kan zetten.
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Oh, jij hebt dus een oudere versie.
    Dan weet ik het niet.
     
  16. mw2halo3

    mw2halo3 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met TurtleBeach headsets?
     
  17. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, en lees/zoek even de draad door
     
  18. mw2halo3

    mw2halo3 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil tussen de X1 en de X31 is alleen dat de X31 draadloos is als ik het goed begrijp?
     
  19. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    ja én de prijs.
    X1 is stereo met draad en x31 is stereo (rf) zonder draad
    x41 is dolby digital zonder draad

    ...en TB is goed, en ook speciaal voor de 360 met hele goed chat en game-sound!
     
  20. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar kan je op de astro site nou je eigen speakertags maken? ik kan het helaas nergens terug vinden en ik ben ook wel benieuwd hoeveel het gaat kosten ;)
     

Deel Deze Pagina