wat zijn jullie toch weer volwassen. verwacht zeker van oldskoolers wel meer niveau. :b: smaken verschillen blijkbaar. ferron, die ja, ik vind de sharkoon lijken op zo'n headset wat je in een helikopter opzet, en dus lelijk. de tritton vind ik dus wel mooi. en COLOSSUS, waar staat volgens jou dat de tritton een crappy sound heeft of dat de sharkoon een beter sound heeft, zou dat graag wilen lezen want tot nu toe lees ik zeer positieve dingen over de ax720 de tritton heeft voor mij het grote voordeel dat je dus niks van de buitenwereld hoort omdat hij afgesloten is. dus als ik op de monitor van me pc game en het vrouwtje kijkt tv dan hoor ik dus niet america's next blabla bla erdoorheen.
Laat jij mij eens zien waar ik gezegd heb dat een Tritton een crappy sound heeft! Ik zei: Hij wil een mooie................ dat er een crappy sound uitkomt, boeie. Heb ik ergens Tritton genoemd? Het kwam er zo te lezen bij jou op neer dat de Sharkoon lelijk was en dat het geluid niet uitmaakte. Rogerio, als jij een Tritton wil kopen moet je dat zeker doen, is volgens reviews ook een goeie headset, maar ga nou niet zeggen dat een Sharkoon lelijk is............. Succes met je aankoop en relax man, just playing with ya!:
dacht echt dat je de tritton bedoelde. maar waarom kan ik de sharkoon niet lelijk vinden, hij zal vast goed zijn, daar geloof ik je op je woord. maar ik sta wel een beetje in contact met me vrouwlijke ikje en wil ook een mooie zodat ik af en toe naar de spiegel kan lopen en kijken hoe cool ik eruit zie.
Jij kan em lelijk vinden, tuurlijk. Maarrrrrrrr jij zegt, die is lelijk. Gaan we het over smaak hebben? Daar kunnen we erg lang over door kletsen. Tijdens het gamen loop ik niet naar de spiegel hoor om te kijken hoe ik eruit zie met een headset op me harses, heeeeeel aparte gewoonte.
nee hoor, kijk maar terug, ik zeg ik vind hem lelijk dat van die spiegel is natuurlijk niet serieus , meer van het oog wil ook wat.
zullen we de topic ipv "Dolby hoofdtelefoon compatible met Xbox360?" veranderen naar "bitchy-fighting crep-ess off-topic hoofdtelefoon"? mod/
Het is gewoon ontopic, jou post niet. Sharkoon is trouwens erg traag met repareren, wacht nu al 2 maand ondertussen, niet echt leuk, iemand anders die ervaringen heeft?
Sharkoon kan ik aan iedereen afraden, ik zou voor de X41 gaan! Mocht die 20 euro extra te duur zijn dan is de Tritton denk ik een goede optie, maar daar heb ik geen ervaring mee.
de tritton is toch juist nog duurder dan de X41?? volgens mij kost de x41 iets van 160-180 euro en tritton 220-240 euro. correct me if i`m wrong Hoe gaat het eigenlijk met de nieuwe startpost?
Mag ik vragen hoe jij kan oordelen over Sharkoon? Omdat jij een tegenvaller heb gehad met je aankoop? Je heb dat ding naar eigen zeggen 3 keer op je kop gehad en toen was ie stuk. Denk niet dat jij een echt oordeel kan geven. Dus hou jij het lekker bij je X41 en laat een ander maar een oordeel vellen over de Sharkoon.:b:
ging er gelijk vanuit dat het de A40 betrof:{ en dan samen met dat omzet apparaat enzo. edit: laat maar... kom er net achter dat de a40 van astro is
Die goed werkte :b: de sharkoon headsets zijn goede en degelijke headsets. Gebruik momenteel zelf nog steeds een sharkoon deheadsets werken prima voice en geluid. Misschien ooit een astro maar voorlopig eerst deze headsetblijven gebruiken.
Dat draadloze lijkt me echt een uitkomst, want ik zit nu soms in de knoop met die kabels Als ik 's avonds wil gamen en er zijn geen vrienden online, dan gebruik ik mn Sony MDV 700. Ga ik overdag gamen, dan zet ik mn surround aan en zet de xbox headset op mn kop. Als ik 's avonds wil gamen en wil praten met mn vrienden op Live, dan gebruik ik de Skullcady 3 koptelefoons op een bank is niet handig
Dat wel, maar dat ding was zwaar en deed zeer aan mn oren, zelfs al bij die 3x, neej, de X41 was wat dat betreft een verademing, ook qua geluid beter. @Ferry: Ook draadloze headsets zijn niet draadloos hoor, die hebben 1 kabel minder, namelijk die van headset naar mixamp, maar wel nog 2 vanuit de mixamp en evt. een van controller naar headset voor chat.
hello ik had een vraag over de sharkoon ik lees reviews over de sharkoon xtatic digital, en die zijn al bij al bijna allemaal 8+ op 10 dus ik veronderstel dat het kwaliteit is. nu mijn vraag is, is er een verschil tussen de sharkoon xtatic digital 5.1 v3 en de sharkoon xtatic digital 5.1 zonder dat er v3 staat? http://alternate.be/html/productDetails.html?artno=KH#S19 dat is degene dat ik normaalgezien morgen ga afhalen. in ieder geval, op voorhand bedankt