Vraagje: Wat zijn nou precies de verschillen tussen de Turtle Beach X1/X11 en de duurdere versies zoals X41?
X41 en X31 zijn wireless en hebben beter geluid volgens de die-hard gamers Daarbij extra opties zoals achtergrondgeluiden etc.
Van wat ik gelezen heb is het geluid hetzelfde, ze zijn alleen wireless... Ik heb zelf vandaag de X1 besteld . Ben benieuwd
Ik zit zwaar te overwegen de Astro A40's aan te schaffen. Ik wil voor het beste gaan wat momenteel verkrijgbaar is, een vervelende eigenschap van me helaas Ik heb in de woonkamer een Denon 2808 Surround Receiver staan waar momenteel de Xbox optisch op staat aangesloten voor het geluid. Nu heeft deze versterker ook een optische uitgang naast de standaard ingangen. Ik vroeg me af of ik de Astro via me versterker zo kan doorlussen ...... Lijkt me makkelijk, want dan heb ik de keus om of via de speakers of via de headset de audio af te spelen. Zijn er hier mensen die deze opzet ook hebben? of suggesties ? Ik twijfel of je een decoder op een decoder kan aansluiten, de minimix op de denon dus, je kan het signaal immers niet 2x decoderen.
Mijn vraag nog ff een keer, want ik heb dus vorige week nieuwe batterijen gekocht...en die waren gister alweer leeg ?!? Klopt dat dat die ZO snel leeg gaan?? Of is er dan toch iets met de headset? Want anders vind ik dat toch wel een minpunt! En wat zijn een beetje goede oplaadbare AAA batterijen?
Hmz, das wel balen! Maja, dan idd maar opzoek naar oplaadbare batterijen! Nog speciaal merk dat goed is? Of zijn HEMA oplaadbare batterijen net zo goed? Geef liever niet te veel uit !
Weet iemand of je de Astro's nog ergens anders kan halen dan op de eigen Astro website? Zover ik in dit forum lees niet? Op de co.uk site is niks voorraadig, al staat er dat vanaf vandaag dat wel zo moet zijn. Via de US Site is het aardig aan de prijs $438,-, Al overweeg ik dat als het niet anders kan ...
gewoon bij de uk site bestellen, anders mag je extra b tw invoer tax bestellen en het kan inderdaad alleen daar besteld worden
Ik wacht al bijna sinds 18 februari op mijn Tritton AX 720 van Gear2game. Vind ik ook al veeeel te lang De 720 en de PRO waren een poos in backorder, de vernieuwde versie van de PRO werd nog gemaakt en de 720 was ook op. Ach, nu heb ik in ieder geval een nieuwe headset. Schijnt volgende week eindelijk te komen, jeej! De PRO moet als het goed is deze week weer in voorraad zijn. Mocht iemand trouwens behoefte hebben aan de 720, zou ik hem wel bestellen bij de Gear2game, dit scheelt een aantal tientjes vergeleken met de andere sites waar ie in Nederland te koop is. Ik weet sowieso maar van 4 zaken in NL waar deze headset te krijgen is. De AX Pro is hier net zo duur als andere zaken.