1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dolby hoofdtelefoon compatible met Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ChaSe, 7 okt 2006.

  1. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Astro's zijn overrated als hell, je kunt beter alleen het kastje halen en dan een siberia of een turtlebeach te halen. Zonder dat kastje zijn de Astro's niet veel in ieder geval.
     
  2. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    zonder het kastje(mix-amp) is de astro headset een stereo headset.
    Maar het design, gebruikers gemak (snap-on mic, draaibare earpads, custum speaker-tags) maken hem voor mij echt niet overrated.

    en ja hij is duur...en ja met een medion laptop kun je net zoveel als een apple airbook....en ja de astro is geyl.....maar overrated....nee

    Ik heb een tritton ax720, x1turtlebeach en de sharkoon x-tatic dus kan wel wat vergelijken O-)....
    ....ben geen fan-boy maar fan van goed spul _O_
    Die astro set is zijn geld waard...period!
     
  3. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu moet ik je toch gelijk geven Ruud..
     
  4. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ook mee eens. Inmiddels anderhalve maand heel, heel tevreden gebruiker. Heerlijke headset. Zou hem echt niet meer kwijt willen.
     
  5. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Iemand die roept dat een Astro overrated is is waarschijnlijk iemand die zo'n ding nog nooit gezien of gebruikt heeft. Ik zelf heb geen Astro, maar als ik heel eerlijk ben had ik wel graag 1 willen hebben omdat ik ook graag dat gene gebruik wat goed is. Ik kom er eerlijk voor uit dat ik er geen geld voor heb, ik moet het met een Sharkoon V3 doen die mij eerlijk gezegd zeeeeeeeeeeer goed bevalt en in de verste verte niet te vergelijken is met de voorganger.
     
  6. bilspleet

    bilspleet Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindhoven is me te ver weg (woon in Hoogeveen en Groningen :p ).
    Maar ik ga volledig voor geluid, en ik heb begrepen dat de AX720 dan toch net iets mooier geluid is. Ik geil ook wel iets op het design en gebruiksgemak, maar de meerwaarde ervan is (voor mij) de meerprijs niet waard.

    In je korte review zei je al dat je dacht dat het geluid toch net iets beter van de ax720.
    Hoe is het geluid van de ax720 vergeleken met de sharkoon eigenlijk volgens jou? Heb daar nog geen review van kunnen vinden op het internet.
     
  7. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik denk dat het geluid van de Tritton Ax720 niet veel onder doet of beter is dan de Sharkoon, gezien Tritton en Sharkoon allebei hetzelfde is. Tritton is eigenlijk gemaakt voor de Britse en Amerikaanse markt en Sharkoon voor de Europese markt! Ze schijnen de zelfde techniek te gebruiken!
     
  8. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    de www.astrogaming.co.uk heeft weer stock en nieuwe gear!!

    en de sharkoon vs ax 720...kan ik weinig over zeggen.
    enkel dat: ze v/d zelfde fabrikant zijn.
    De sharkoon met 4xspeakers per oor werkt en de ax720 met 1 per oor.
    AX720 maakt gebruik van "dolby headphone"(als ook de A40) wellicht dat je daar op kunt googlen.
     
  9. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0

    Nieuwe stock ?? Bij mij staat er nog gewoon .. This Product will be back in stock March 22nd.
     
  10. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    De MGS editie is nog te krijgen\o/
    Als je die besteld maar je wilt liever de astro-speaker-tags.....ik heb nog een compleet nieuw setje liggen in seal dus we kunnen ruilen:)

    En de mgs4 editie heeft ook de "nieuwe"mix-amp, dus compleet compatble met ps3!!!
     
  11. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik wilde eigenlijk 1 van de artist serie, die bestel ik er extra bij. We kunnen dan alsnog de Metal Gear tags ruilen als je dat wilt ....

    Wat ik me afvroeg ...

    Bij alle andere Astro 40 sets staat erbij dat je een PS3 mic erbij kan bestellen, ik mag aannemen dat de MGS editie een PS3 mic al standard heeft ... Zou ik dan niet een Xbox mic erbij moeten nemen ... staat er niet bij nml ...
     
  12. Sunblade NL

    Sunblade NL Elite Gamer

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Sharkoon X-tatic v3 en die bevalt me tot nu toe zeer goed :D
     
  13. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    De mix amp van de mgs editie heeft een interne PS3 adapter erin zitten. Het model wat wij hebben moest je een losse erbij kopen. Dus met die mgs editie kun je op Xbox, ps3 en pc zonder probleem.
    En als je wilt switchen van speakertags PM voor afspraken
     
  14. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Deze heb ik, blijft een topper!!8)
     
  15. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan iedereen hier aanraden om voor de Tritton AX PRO te gaan.

    Geluid is super.

    wil je mij niet op me woord geloven of heb je iets meer nodig.

    kijk deze jongen zijn vids maar eens na. hij test uitgebreid.

    http://www.youtube.com/user/justintime1976#p/u
     
  16. bilspleet

    bilspleet Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar verder dus niks te zeggen over het geluid, je hebt ze toch beide?
    Of over de bass, want die vind ik in de Sharkoon erg tegen vallen, de Sharkoon heb ik wel eens op me hoofd gehad namelijk.
     
  17. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier wat de levertijd is van de Astro's na bestelling van de co.uk site? Wordt er verscheept via courier?
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Krijgt niemand nooit last van zo'n mega headset dan na een paar uurtjes?

    Wil zelf al tijden graag zo'n ding kopen maar het idee dat ik uren met zo'n gedrocht op m'n hoofd zit houd't toch tegen.
     
  19. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook gekeken naar de Astro A30's? Deze zijn een stuk compacter en lichter. Ik ben er nog niet over uit .. de A40's of 30's .... maar ik neig wel naar de lichtere A30 versie, temeer ik deze dan ook zal meenemen als ik reis. Van de weinig reviews die ik heb gevonden wordt er amper verschil opgemerkt tussen de 40 en 30 series.

    De A30's kosten met verscheping zo'n 200 euro en worden per 1 April verschept.
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Net gedaan ;) Ziet er goed uit maar het lijkt me allemaal gewoon veelste oncomfortabel zitten.
    Ze kosten 114 pond exl verzending op de site btw ;)! http://www.astrogaming.co.uk/products.asp?id=2744

    Om eerlijk te zijn heb ik al last van de standaard 360 headset na wat uurtjes. Heb ook een hele oude 10 euro Xbox1 headset omgesoldeerd op de 360 plug omdat ie zo lekker klein is. (Stokkie aan een oortje model)
     

Deel Deze Pagina