1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dolby hoofdtelefoon compatible met Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ChaSe, 7 okt 2006.

  1. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een adresje die hem snel kan leveren? Heb geen zin om weken te wachten namelijk.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    http://www.hd.nl/

    daar heb ik m besteld, duurde volgens mij ook wel een week ofzo want dat ding moest uit duitsland komen
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    laat maar zie dat de levertijd daar ook 2 weken is (hij is nu wel 2 tientjes goedkoper dan toen ik hem kocht :eek:)
     
  4. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, toen ik een tijd geleden keek kostte deze set nog 125e ofzo. Hmmmm.....
     
  5. Gre

    Gre Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    @Fardo of iemand anders die het weet.
    Ik heb nu dus die Sharkoon X-tatic 5.1 en ben er best tevreden over. Ik hoor nu zelfs dingen die ik via de tv-luidsprekers niet hoorde, dus dat is al zeker een pluspunt. Maar ik zit nu nog te klooien met die mic die Xbox360 compatible is, maar je moet blijkbaar nog de mute via de xbox 360 GUI regelen en dat snap ik niet. Ik kan dat nergens vinden. De mic werkt, want in de lobby van COD4 zie ik naast mijn naam het mic-icoontje en het reageert als ik iets inspreek. Zelf hoor ik niemand, dus ik moet die instelling waarschijnlijk nog aanpassen maar dat vind ik dus niet.
    Iemand die mij kan helpen aub?

    Voor de rest een leuke headset, een aanrader, en bij Redcoon nu voor zo'n 80 euro dus de prijs valt zeker mee. Aangesloten via Optical cable (zit er standaard bij), zeer simpel plug & play.
     
  6. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je het niet instellen bij COD4? Dat je het geluid via de headset hoort? Met Halo werkt dat zo volgens mij...
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    personal settings >> Voice >>Play through Speakers
     
  8. Gre

    Gre Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zo staat het in de manual, maar begin nu niet te lachen, maar die personal settings vind ik niet. Ik vind wel in het laatste tabblad van de 360de "sound" instellingen, maar niks over voice. Misschien kijk ik met m'n ogen dicht.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    personal settings krijg je te zien als je de guide knop indrukt, je hoeft niet helemaal naar de settings tab in het dashboard. gewoon de grote groene x knop indrukken en dan staan ze vlak onder je friendslist, messages etc :)
     
  10. Hills83

    Hills83 www.wilddingos.nl

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie ook weleens 5.1 headphones met een microfoon. Weet iemand of deze ook op live werken?
     
  11. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    De Sharkoon X-tatic 5.1 is compatible met Live.
     
  12. Gre

    Gre Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks D3lphiki, heb het gevonden.
    Het is inderdaad wel zoals al eerder in deze thread vermeld, dat de voicechat tijdens de gameplay wat moeilijker te horen is. Maar dat is enkel als er op dat moment enorm veel omgevingslawaai is. Tenslotte wordt de voicechat weergegeven door de luidsprekers die ook de sound van de gameplay weergeven. Als er bijvoorbeeld enkele granaten in jouw buurt ontploffen terwijl je zelf nog met pakweg een M60 staat te ratelen dan kan het inderdaad zijn dat je de voicechat op dat moment wat moeilijker hoort, maar storen doet het niet. Trouwens, tijdens dergelijke situaties kan het je geen reet schelen wat je teammate loopt te lullen in uw headphone, dan is het echt je hebben en houden trachten te redden.

    In elk gaval zoals ik al eerder gezegd heb, het is een aanrader, ik hoor dingen die ik anders niet hoorde. Als ik aan het lopen ben, dan hoor ik echt mijn gear schudden en reutelen. Je hoort het goed regenen, enz ... ...
    Ik heb hem wel nog maar gebruikt tijdens COD4, en ik kijk er vooral naar uit om hem te gebruiken tijdens RS:Vegas2. En daarbovenop voor 80euro kan je niet sukkelen voor een dergelijk apparaat.
     
  13. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdomme, wat ben ik blij met die Sharkoon. Onwijs tof ding, met echt een goed geluid. Ik hoor de granaten links en rechts en weet ik veel.
    Alles is precies instelbaar met kleine stapjes, en zelfs teamchat kun je harder en zachter zetten. Muziek is ook enorm goed te doen trouwens.

    Aanrader :)
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @Amadeuz hoe heb je de voice communicatie opgelost. Dat is namelijk het enige min puntje dat ik heb met de sharkoon
     
  15. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met minpuntje? Dat de voicechat te hard/zacht aanstaat?
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik vond zelf dat deze te zacht staat (gaat over de cenetr speaker geloof ik) wat zijn jouw instellingen .. (geluidssterkte)?
     
  17. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze op 4 staan meen ik, ben nu niet thuis.
    Maar ik kan varieren van echt stilte tot echt enorm veel kabaal met de voicechat.

    Zal straks even kijken, wat ik precies heb qua instellingen.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb hem ook, maar ik moet nog wennen aan het tweaken ..
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @Amadeuz - Hoe lang duurde het voor je hem binnen had gekregen? Ik wil een tweede bestelen ;)
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    waar ga je em bestellen fardo?
     

Deel Deze Pagina