ik herken het probleem! ik heb het bij hitman 2, precies hetzelfde! ik kan namelijk geen schade aanrichten met de SVD sniperrifle, VAAG!
Probeer eens op zijn keel te mikken, want op bepaalde delen van het hoofd hoef een ventje inderdaad niet meteen dood te gaan. (sommigen hebben 3 kogels nodig) En niet van te dichtbij proberen. Die 9 milimeter pistolen krijgen pas na paar meter vaart, dus ik zou zeggen probeer eens van klein afstandje de keel ( slaap kan trouwens ook, als je goed mikt) te raken. Als het dan nog niet lukt, weet ik het ook niet.
ik denk dat je gewoon niet goed mikt... en het is ook heel lastig om met het pistool een headshot te maken...
Geduld is een schone zaak Dit telt zeker bij Splinter Cell, bij het schieten, bij het bewegen.. Gewoon bij alles - Als je goed speelt hoef je bijna nergens te haasten (alleen in sommige schiet-stukken waar je gewoon ff wat ventjes verplicht moet neer schieten). Als ik een headshot wil raken neem ik daar gewoon rustig de tijd voor, ga op me gemak in de schaduw zitten en richt rustig. Sam mikt volgens mij ook beter als ie gebukt zit inplaats van dat hij staat.
je kan altijd mensen vermoorden dus je richt gewoon niet goed. je moet tussen de ogen richten. of als ze verkeerd staan in het midden. als ze van de zijkant staan op de oren
ja joh slimmerikken die crosshair dingen zijn er nie voor niets! wachten tot ze bij elkaar en dan schieten. vooral met je sniper rifle anders heb je je kans verpest (als je inopgemerkt wilde gaan schieten natuurlijk)
Wel jammer dat als je een fles gooit tegen ze hooft heb ik wel eens gedaan dat hij dan niet bewusteloos is vind ik hoe hard je hem ook gooit of het is ook grappig om vlakbij zown gast te staan geweer automatisch helemaal van boven naar beneden neerknallen
Dat is wel heel handig ja ik deed het ook vet vaak in de CIA schoot ik iemand met mijn sticky camera in zijn face
Als je zo'n sticky camera tegen coen of wilkes schiet zijn ze ook gelijk bewusteloos. Hoef nie eens op het hoofd.
Coen is da ene wijf dat soms bij het begin van een level staat. Wilkes is die ene man die ook soms bij het begin staat.