Domino day '06: Music in Motion

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door basovich, 27 jul 2006.

1. basovich

basovich Guest

zal het ze weer lukken??
    Om 17 november 4.400.000 stenen te laten vallen :).

wat vinden jullie van domino day??
    Ik keek er vroegaahh met genot naar maar nu mag het van mij wel iets vernieuwender worden, zoals wat spectaculairdere dingen enzo.

het thema is 'music in motion' dus dat belooft wel wat:).

zijn er trouwens ook mensen die meehelpen met het opbouwen van die miljoenen steentjes :).

2. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    In het begon vond ik het nog wel leuk, maar nu voelt het net als een uitgemolken koe.

3. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das niks voor mij, na 2 steentjes wordt ik al gek :) om ze te zien vallen dat vindt ik wel lache maar daar blijft het wel bij.

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Music in Motion? Klinkt als een dominoveld met een trompet erop afgebeeld, die vervolgens omvalt. Ik vind het nu eerder irritant dan interessant. Dat moet toch al zeker 10 jaar aan de gang zijn? En al die tijd is er niets veranderd.

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik heb er nooit iets in gezien.. het wordt gebracht alsof het een nationale grote dag is, maar het stelt in weze weinig voor. En het kutte is dat ik nu weer een mus moet gaan vangen

6. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Is alleen tof als er iets mislukt en dat ze dan keihard gaan huilen.

7. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Verleden jaar was wel leuk met die mus. Vooral om vervolgens alle plannen te lezen om de boel te saborteren. Hoop dat er weer zoiets gebeurd.

8. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Was alleen maar leuk toen het nog bij de Tros uitgezonden werd.. (heel vroeger)

9. x gamer

x gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn degenen die helpen die steentjes op te bouwen als het afgelopen is en alles gaat goed met omvallen nog maanden depri en oververmoeid. Moet je je voorstellen wat er gebeurt als er iets fout gaat 8)

Laatst bewerkt: 27 jul 2006
  10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Vroeger keek ik er altijd zeer graag naar. Nu vind het eigenlijk niet zo boeiend meer, maar wel ontzettend knap om zo'n enorm domino veld te neer te leggen.

11. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag die Robin Paul Weijers kerel stikken in zijn domino stenen.

Verschrikkelijk, dat lijkt me de meest voor de hand liggende omschrijving.

12. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad,WAARDELOOS!

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ze halen het toch altijd op de één of andere manier :confused:.

Boeit mij ook niks meer

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb het nog nooit gevolgd, kijk alleen wanneer het hele geval valt. Is altijd wel mooi om te zien vind ik. :)

Maar waarom ergeren zoveel mensen zich eraan? Is het één grote soap ofzo?

15. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, nieuw wereldrecord gelul... Ze kunnen makkelijk 10.000.000 steentjes neerzetten in een een warenhuis(grootte van HCC o.i.d.). Maar nee, ze gooien er elk jaar 50 steentjes bij & als het verkloot wordt gaan ze janken & weet ik veel wat. Ga jezelf PLEASE in je pols snijden... Leuk dat ze dat doen, maar nu is het gewoon uitmelkerij aan het worden... Zijn ze overgenomen door EA gays ofzo?

16. mars15

mars15 Guest

hopelijk geenstijl weer met een oproep om ze omver te kegelen :D

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vond dat gejank om die stomme mus vorig jaar zo zielig.
    Vroeger keek ik het altijd, de laatste tijd alleen als ik toevallig langs zap of niets beters te doen heb. Wordt een beetje saai ondertussen, jaarlijks die domino.

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Jup, nu vind ik het geen reet meer aan.

Alhoewel....twee jaar geleden ging het toch al mis bij het begin, maar mocht het overnieuw omdat er nog geen officiele stenen waren gevallen.

Ik had me rotgelachen. Dikke show eromheen, is het touwtje te kort die het eerste steentje om had moeten gooien. Iedereen stressen:cool:

19. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0

Het ging natuurlijk niet om die mus, maar om het al jaren uitgekotste Domino Day dat alles deed om dat record te halen. Je kan het gejank noemen, maar hij blijft nog altijd diep triest om dieren te doden voor wat dominosteentjes.

Goed, labiel Nederland zal wel weer kijken, veel plezier, ik heb inmiddels SBS al van mijn TV gehaald, omdat ik bang ben dat mijn intelectuele Niveau er van zal dalen.

Laatst bewerkt: 27 jul 2006
  20. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht, is er wel ooit echt iets zinnigs op SBS6 gekomen? Piet Paulusma zuigt dus kom daar nou niet mee aanzetten...? Hoofd van Nederland zuigt, films zuigen op SBS(back to ze 90's! HEIL ES BEE ES ZESS!) Oke, moet toegeven dat er voor bijna 90% ofzo op tv niks zinnigs of leuk is... Journaal, paar series(SG-1, South Park, paar andere). Zelfs Discovery Channel is bezig zichzelf te verkloten. Oke, leuk, OC choppers, leuk. Dan dat dan dit. Yugh... Uitmelkerij!
    Mensen die die dingen inspreken zijn ook labiel, gezien ze echt veel te overdreven praten...(gisteren iets op geographic: This oilrig is BIG, it is so BIG because of its MASSIVE and BIG structure[gay#mode#]! And Oh my god! We are so PRO-AMERICAN!) Nee, ik houd de tv liever voor de weinige goede dingen & de 360/xbox/N64(lol).

Maarja, SBS 6, veel kutprogramma's dus het grote gedeelte van NL zal kijken. Maakt niet uit wat voor een randebiel programma is.

Deel Deze Pagina