1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Donkey Kong Country Returns

Discussie in 'Games' gestart door Mastat, 17 sep 2010.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    En hoe lang je naar de muziekgallery luistert. (Hoeft niet meer, ik heb nu de soundtrack als mp3 :cool:)

    Al favoriete muziek uit de game?

    En zit nu in wereld 8 (de laatste). Wereld 7 heeft toch wel een aantal heel unieke levels, waar eentje wel goed heeft gekeken naar SMG 2!

    Ik ben dit level echter niet tegengekomen:

    [​IMG]

    Is het een verborgen level? Of is het dat ene level met slot in World 1 die ik nog niet gespeeld heb.
     
  2. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    level 1.4 sunset shore is dat.
    Moet je onderlangs gaan op de map ipv bovenlangs.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2010
  3. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verzamel altijd alles meteen(proberen dan)dan doe ik er ook langer over.\o/
     
  4. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je alle k-o-n-g letters verzameld krijg je nog wat speciaals, ik zal niet zeggen wat, maar het is zeker de moeite om langer plezier van deze game te hebben.
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Haha, ja dat 'probeer' ik ook altijd....maar als het te lang duurt of als ik het volgende level gewoon wil zien ga ik wel verder.
     
  6. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik dus ook.Als ik te vaak een level overnieuw moet doen omdat ik alles wil hebben,ga ik ook verder.Dan komt het wel een keer als ik hem heb uitgespeeld.*)Ben ook benieuwd naar de rest van de werelden.
     
  7. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    net gespeeld vind het een leuk spel voelt ook als de oude donkey kong games aan
     
  8. tankless

    tankless Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Donkey/mario/Sonic zijn me favoriete spellen ik weet niet waarom.
    Kan je deze spel ook kopen voor de DSI?
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee Wii games kan je alleen voor de Wii kopen..
    En er is volgens mij ook geen DKC aangekondigd voor DSI.
     
  10. tankless

    tankless Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer.
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog niet echt een favo liedje, als ik hem heb geef ik 't wel door. Sowieso vind ik 't audiografisch een hele leuke trip trough memory lane -O_
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Vond ik zo zonde aan NSMB Wii... dat er vrij weinig herkenning is qua deuntjes, grafisch e.d. wat zouden ze die game gruwelijk vet hebben kunnen maken, snap dan ook niet waarom die game zulke hoge cijfers kreeg.
     
  13. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ga vanavond deze game checken. Ik heb geweldige herinneringen aan DKC 1 & 2.

    Met name deeltje 2 vond ik echt heel leuk en lekker lastig, maar niet te moeilijk. Met name de levels bijvoorbeeld in zo'n bijenkorf was lekker lastig. Of op de kermis. Heerlijk, als ik zo terugdenk.
     
  14. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Morgen hoor ik hem binnen te krijgen via Mediaoffer... zolang de TNT post maar meewerkt en niet staakt... ben morgen de hele dag vrij en de rest van de week hele dagen werken. Dus beter komt ie morgen, dan wordt het oldkool DK spelen :D
     
  15. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe doe je dit eigenlijk, diddy los maken?
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh volgensmij moet de 2de speler dan onder +1 doen of onder + A, weet 't niet meer prcies. Staat sowieso in de manual!
     
  17. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is écht ouderwets pittig, ik zag het al bij gametrailers enzo maar het is gewoon echt zo. Ik speelde met een vriend level 3-1, 2 keer game over gegaan ofzo en toen maar gestopt. Beiden platform ervaring vanaf nes en snes etc maar na een dag scriptie/ stage trek je dit gewoon niet.

    Het vreet gewoon energie, een combinatie van opperste concentratie/ behendigheid...
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ik vond het eerlijk gezegd in de eerste 3-4 werelden helemaal niet zo pittig als veel mensen zeggen. Daarna ging de moeilijkheidsgraad wel enorm omhoog.

    Sowieso zijn de bazen echt pittig. Je zal eerst een keer of twee doodgaan om hun patroon te begrijpen.
     
  19. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier nog van 2 spellen Nintendo-stars liggen. Bij interesse even een Pm sturen. ;)
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm misschien is het in co-op wel iets pittiger... Maarja ik vind DKC al veel lastiger dan bv Mario Galaxy 1.

    Wat heb je aan die sterren? waar gebruik je ze dan....
     

Deel Deze Pagina