1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dont Give-up Chello!

Discussie in 'Games' gestart door TRGXtreme, 5 mrt 2003.

1. Dennis-XXX

Dennis-XXX Guest

ik niet

chello zuigt big ass

2. BandOfBrothers

BandOfBrothers Wow,There's Internet

Leuk Bevonden:
    0
    denk het wel aangezien het forum je minimaal 256/128 nodig hebt .
    Maar of het vloeiend loopt weet ik niet (ben net van chello af)

3. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    ja, het draait wel (zie nieuwspost)

4. nickesta

nickesta Respect the don

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, maar het probleem is juist als ik het interne ip van de router intoets vraagt explorer of ik verbinding wil maken met het internet of offline wil werken. Verbinding maken lukt niet (nog geen mac adres ingevoerd) en daarom komt die vraag telkens opnieuw. Trouwens, offline lukt het al helemaal niet om in mijn router settings te komen. Misschien weet iemand hoe ik automatisch verbinding maken met het internet kan uitschakelen in windows 98?:confused: :confused:

5. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja....denk dat ze allebei zo zn voordelen hebben....vind wel dat chello verbeterd is sinds zijn "downtime" dagen (paar) jaar terug....alleen wel klote dat ADSL aanmelden zo lang duurt.. (kon maand duren zei een vriend voor je er van gebruik kon maken...is dit waar?)...want dan kan ik voorlopig nog geen Xbox Live gebruiken :mad:>

6. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Btw....er zijn nu flyers te krijgen waardoor je 175 euro korting op je aansluitkosten krijgt bij Planet Internet ADSL...(verkrijgbaar o.a bij Dixons)....ZEKER niet vergeten als je ADSL neemt....is toch weer 400 piekjes! (fuck de euro!)

Deel Deze Pagina