DOODZIEK word ik ervan

Discussie in 'Algemeen' gestart door sjef van dienst, 10 okt 2002.

1. GTA-Lover

GTA-Lover Heet nu Celtic-X

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie wel veel waarheid in deze thread, maar in dat lijstje zie ik dan ook niets bijzonders. NFS is misschien best leuk, maar geen topper. UC en Splinter Cell zijn spellen waar de meesten van ons op wachten, die komen er zo aan. Maar bijv. Brute Force en KOTOR worden weer naar wie weet wanneer uitgesteld, en heeft iemand een idee wanneer Battlefield 1942 nou eigelijk op de box komt?! na Spider-Man maak ik niet weer de fout om zo'n flauw spelletje voor €70,- te kopen. Ik zal dus even moeten wachten, misschien wordt het wachten wel beloond, maar erg flauw van die developers is het zeker. MS zal developers moeten verplichten zich aan de releasedate te houden, maar dan krijg je weer dat het afgeraffeld wordt....Dilemma....]:-

Laatst bewerkt: 11 okt 2002
  2. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    IN het Xboxmagazine staat een betrouwbare lijst

3. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij is het probleem op dit moment dat de prijzen van de meeste spellen zo hoog zijn dat de meeste mensen wel 3 keer denken voor ze iets kopen. Vervolgens zullen ze dus ook sneller teleurgesteld zijn.

Oftewel, de prijzen moeten zo snel mogelijk omlaag!!!
    Ik weet zeker dat goed zal komen als microsoft daar iets van die 2 miljard die ze gaan investeren in de xbox aan uitgeeft.

4. sjef van dienst

sjef van dienst nuvolari

Leuk Bevonden:
    0

waarom moet een poort 20 euro duurder zijn voor xbox dan voor pc ? om maar eens een voorbeeld te noemen

zoals ik al eerder zei, ze denken gewoon dat we achterlijk zijn, 70 euro voor een game als...ik kan er wel 30 noemen..

en geloof niet in die sprookjes over hoge produktiekosten, of weet ik wat ze niet allemaal verzinnen om die prijzen te rechtvaardigen... gewoon BULLSHIT...
    Bekijk dat optrekje van die CMR3 gasten eens, en maar klagen klagen klagen

Microsoft verlies maken?????????? NOOIT NEVER NOOIT NIET

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Optrekje van Codemasters was een boerderij van de oprichter.. :)Wel leuk verbouwd uiteraard ;)

6. sjef van dienst

sjef van dienst nuvolari

Leuk Bevonden:
    0
    dacht ik al dat jij er geen reet van snapt

Deel Deze Pagina