doom 3 cheats

Discussie in 'Algemeen' gestart door kruif, 8 apr 2005.

1. roytjuhxboxfan

roytjuhxboxfan the best on the xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat leek mij ook maar ik kan ze alleen maar vinden van doom 1 en 2 maar van doom 3 niet... of ze doen het niet

2. n_u

n_u Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vreemd man bij mij lukke al die cheats wel!!!!

godmode: HOLD L TRIGGER AND PRESS X,Y,B,A

De cheats met press 4 times dit of dat lukt allemaal niet

3. n_u

n_u Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de spel uitgespeeld en je hebt egt die godmode nodig om het uit te spele anders lukt het niet k kwam 5e level nie eens voor bij zonder code

4. roytjuhxboxfan

roytjuhxboxfan the best on the xbox

Leuk Bevonden:
    0
    okee die zal ik dan nog eens proberen.. ja het is echt zo supper moeilijk!

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan doe je toch echt iets verkeerd _0/
    Ik heb Doom III al meerdere malen uitgespeeld zonder welke code dan ook....je komt genoeg ammo tegen in elk geval dus daar zal het nie aan liggen. De truc is veel saven (behalve als je maar weinig health hebt), en als je ergens dusdanig veel schade oploopt dat saven niet meer zo slim is gewoon je laatste save loaden :)

Verder ben ik het met de mensen eens dat je met een dergelijke god mode in een spel als Doom gewoon de hele spanning en sfeer weghaalt, het is geen uitdaging meer : je weet dat je niet dood kunt dus waarom zou je nog schrikken, al staat er een monster voor je neus die 3 koppen groter is ? :confused: Voorbeeld : Er komen 3 Imps tevoorschijn (zonder god mode), dan is het "Shit ! Rennen, strafen, duiken, knallen....zo snel mogelijk die beesten af willen knallen voordat ze je ook maar iets kunnen doen, overleven gvd !!" :9....Als diezelfde 3 Imps tevoorschijn komen terwijl je de god mode aan hebt staan ist van "Ow jah, 3 Imps....lekker boeiend, schieten jullie maar vuurballen wat je wilt jongens. Kheb hier een zaklamp, wat kan ik daar ook alweer mee doen behalve de omgeving verlichten ? Ow jah ff 3 tikken op z'n hoofd geven en hijs dood....leuk" :confused: Snap je ?

Mja iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf weten.....tis wel handig als je ff snel door het spel heen wilt om van de graphics enzo te genieten en als het je blijkbaar een "machtig" gevoel geeft dat geen enkele demoon je ook maar iets ken maken....een andere rede om bij dit spel te cheaten zou ik in elk geval niet kunnen bedenken ;)

Laatst bewerkt: 25 aug 2005

Deel Deze Pagina