doom 3 wordt gestopt

Discussie in 'Algemeen' gestart door Socks, 18 jul 2004.

1. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0

TOTAAL MEE EENS.

2. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Damn , het is maar een game en zoals HORDO als zee er wordt altijd dit en dat over Satan gezegd maar komt er ooit iets over op TV?
    Terwijl het al 50x over Jezus is geweest over zijn dood en herijzenis?
    Waarom niet over de Heer van het Duister zoals sommige hem noemen.
    Laat iemand eens iets over hem te vertellen.

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, dat is het eeuwige debat in ons sterk gelovige groepje Xbox liefhebbers. Persoonlijk zou ik het heerlijk vinden als er meer spellen uitkwamen waarin het geloof voor God zou worden ondersteund. Of verhalen uit de bijbel gespeelt kunnen worden. Bijvoorbeeld de heilige tochten van Mozes of de heilige geboorte van de profeet Kermit.

Er zijn wel ontwikkelstudio's bezig met dit soort titels, maar die worden niet in de kijker gezet, maar dat ben ik van plan wel te doen.

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Er zouden juist meer spellen moeten komen waarin de keerzijde van het geloof wordt benadrukt. Zelfs de heiligen hebben niet enkel goed gedaan en daar moesten de vervloekten onder leiden. Kijk bijvoorbeeld naar de nageboorte van het gedrocht bertus, die de zonden van allen heeft gedragen tijdens zijn eeuwige marteling.

5. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Dus je keurt ook films af waar priesters kapot worden geschoten e.d.
    Het is een GAME niks meer en niks minder.
    Weet je waar je je druk om moet maken?
    Tegen die islamieten die zo gek zijn om zichzelf op te blazen en niet om mensen die hun tijd steken in het maken van prachtige shooters :mad:

6. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    gewoon allemaal atheist worden jongens dat bespaart heel de wereld veel ellende!!!

7. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Jammer genoeg komen er niet veel naar de xbox, laat staan een met live ondersteuning. Deze onderstaande titel lijkt me veel belovend, hij is van de maker van Dungeon Siege, en het spel komt waarschijnlijk eind 2004 naar de xbox. Volgend de laatste berichten gaat de pc versie online, hopelijk is een conversie naar xbox live ook mogelijk. Laten we vooral hopen dat het geen ordinaire poort wordt, maar een volwaardige xbox titel.

Hier is de boxart:

*edit dit is een van m`n laatste post vandaag, moet zo nog ff de nachtmis leiden.

Laatst bewerkt: 18 jul 2004
  8. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, wij christenen stuurde duizenden van onze mannen in heilige kruisoorlogen naar hun dood tegen de moslims. Is ook zelfmoord. Oorlog is zelfmoord.

Met een stevige discussie kan je zo miljoenen bekeren.

9. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    De nachtmis met de kleine jongetjes zeker?

10. de luie hond

Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad. Natuurlijk gaan wij altijd voor de vreedzame oplossing, maar soms kan het niet anders. Sommige ketters hebben oogkleppen op en nog een plaat voor d`r kop, het enige wat dan nog schijnt te werken, is het ze fysiek laten merken. We doen het liever niet, maar het kan blijkbaar niet anders.

11. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Hoppa een heilig relikwie in het smoelwerk!

12. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    in heilige kruisoorlogen?is oorlog heilig?oorlog sucks maar ja zal voor jullie gerechtvaardigd zijn omdat het tegen een andere god is ofzo?de meeste oorlogen komen door mensen zoals jullie!!!

13. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De verlosser hemzelve zal terugkeren, bekeert u tot het heilige geloof of onderga eeuwige verdoemenis bij Satan!
    Broeders en zusters, wij moeten dit als teken opvatten ons te verenigen tegen de steeds verder gaande duivelsverering die zich tegen onze vrome jeugd keert.
    Boycot dit duistere spel, zodat de mensen in de spelletjesbranche hun fouten zullen inzien en zullen terugkeren op het pad der verlichting.

14. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is dit allemaal vaag man, kan iemand mij effe duidelijk uitleggen wat hier aan de hand is. zover ik het begrijp willen een aantal mensen niet dat het spel uitkomt omdat het religieuze dingen bevat.... right ?

15. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Blokkeren die handel!laat de heer van het kwaad geen kinderzieltjes meer overnemen en tegen de mensheid opzetten. het is dan maar een game, maar een game kan een grote invloed hebben op de jonge zielen der moeder natuur. Het spel,en de ketters die het spelen, moeten eeuwig gebanned worden van xbox Live!!!!

16. de luie hond

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zal het even proberen uit te leggen met 2 woorden:

Sarcasme & geintje

Voor wie niet weet wat dit is:

sar·cas·me (het ~)
    1 bittere, bijtende spot

gein·tje (het ~, ~s)
    1 [inf.] grapje, lolletje => aardigheidje

Mirik maakte een sarcastisch geintje, en doordat er verschillende mensen zo serieus op reageerden, gingen sommige mensen er mee door ;).

Natuurlijk gaan we ID niet boycotten, het kan niet smerig genoeg zijn. Het beste zouden ze er nog een paar bevallige dames in kunnen doen, die lichaamsdelen laten zien waar de meeste xbw lezertjes rode oortjes van krijgen. En er zoveel bloed in proppen, zodat de Noordzee een klein meertje lijkt.

Hopelijk snap je het nu :).

17. bilsplijter

bilsplijter Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Idd, leg mij dat ook maar eens uit.
    Waarom dit spel niet (volgens sommige) mag uitkomen en alle andere shooters wel.

(Voor de gelovige, waarom geloven jullie in god ? Dat wil ik eigenlijk ook wel eens weten.)

18. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Geintje? wat nou geintje! NIKS geintje!

:'-(

19. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    is vast wel een thread over op The Green Mile... :+

20. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @deluiehond: Gij verrader, moge u ziel verdoemd worden voor 1000 jaren

...Verpest het nou niet, Fearless weet niet meer hoe die het heeft ;)

Deel Deze Pagina