doom 3 wordt gestopt

Discussie in 'Algemeen' gestart door Socks, 18 jul 2004.

1. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Ik scheet zowat in me broek toen ik die petitie daarnet las, best lachwekkend. Dus ik dacht check de rest van die thread ff, ik viel zowat van me stoel toen ik mensen "serieus" zag posten over het tegengaan van Doom3, tegen mijn eige geluk heb ik toch maar doorgelezen om te zien dat jullie niet gedoomed zijn :D

Phew.... :D

2. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Leuke topic hahaha...dacht op eerste paginas ook wat is dit nu weer.
    Wil nog wel wat toevoegen:
    Zonder god was er ook geen satan! So blame god.

3. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het ook eerst niet in de gaten en jij volgens mij nog steeds niet. Maar deze thread is als een grap bedoeld. Op het 1e gezicht lijkt de grap saai maar als je dan dit soort reacties leest :+ .

4. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je inderdaad een punt, maar vergeet niet dat zonder het goede er ook geen slechte was. Zonder liefde geen haat. maar als er dan geen goede zou zijn, zou het leven saai zijn, snap je, dus blame no one (niet dat ik gelovig ben ofzow :9 )

Ik kijk helemaal niet meer uit naar doom III als naar Jezus. Simpelweg omdat Doom III gewoon te eng is voor me :9 Wel kijk ik meer uit naar Fable als naar Jezus :9 Gewoon omdat Jezus volgens mij een te sterk gelovige was dat ging rondbazuinen dat hij de zoon van god was (doe je dit nu, stoppen ze je in een gekkenhuis, maar vroeger niet) en ik zeg dit niet aanvallend op de gelovige bedoeld, zo denk ik er gewoon over.

Leuke topic btw! Mijn ogen helemaal open op het scherm staan kijken! What the..! Onderhandelen ipv schieten :confused:

5. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, THE GAME.

Je opdracht is om zoveel mogelijk zieltjes te winnen om zodoende voldoende huurders te kunnen krijgen voor het hemelrijk.
    Natuurlijk ontwikkeld je karakter naarmate het spel vorderd.
    Zo krijg je later THE BELIEVER RAY waarmee je meerdere ongelovigen tegelijkertijd kunt bekeren.
    Met de HYPER SANDALS kun je sneller door de levels bewegen waardoor de sportieve ongelovige ook bekeerd kunnen worden.

Waarschijnlijk zou een dergelijk spel nog veel meer weerstand oproepen omdat het geloof dan weer in het belachelijke getrokken wordt.

}:] }:] }:]

6. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    qoute:

Een kinderziel is een fragiel iets, broeder luie hond. Deze dient beschermt te worden van de smet die dit soort spellen kunnen werpen op hun ongeschonden goddelijke ziel. Als hierdoor hun geloof aangetast wordt, wordt ook hun menselijkheid beschadigd. En die zullen ze later nodig hebben tijdens de dag des oordeels.

is dit echt wat hier gezegt word of neem je me nou in de maling iemand als jij zou toch objectief moeten zijn?????

volgens mij neem je ons gewoon in de zeik

7. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk meent ie dat serieus, heb je de rest van de thread nog niet doorgelezen dan? Veel mensen hier hebben de petitie al getekend...

8. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof er geen reet van en ik ben het er zeker niet mee eens en vind het ook nergens op slaan :mad:

maar het zal wel weer een geintje zijn van onze xboxbazin!!

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Amen broeders. Zoals de Bij-bal zegt: "Gij zulten den thread in den volledigheid lezensch ende analiserensch, en aldoendesch antwoorden naargelang uwen inziensch. Preze den thread, en preze den kunde des lezensch"

10. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *vertaling voor nelis1980* : je mot gewoon ff duh hele thread doorcheckkuh en dan zie je wel waar ut om gaat }:] , vooral op duh 1e paar pagina's staan veel reacties die je eens ff zou motten checku!!!!!

:+ O-) ;)

Laatst bewerkt: 24 jul 2004

Deel Deze Pagina