1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Doom 3 @ Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door starboard, 28 feb 2004.

  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.275
    Leuk Bevonden:
    2.946
    1. hoe groot zijn de MP maps.?
    2. is het ook zo donker als in de SP ?
    3. heb je ook zaklamp. ?
    4. heb je deatmatch of ook team deathmatch ?
    5 hoe zit het nou met doom 1 en 2 ? en wat kan je ermee ?
    6 is de co-op voor maximaal 2 spelers ?
    7 kan je met doom3 op 1 xbox met meerdere spelers ? en wat kan je doen ?

    Geen zin om heel het topic door te zoeken... :cool:
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2005
  2. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    1. geen idee
    2. Vastwel ?
    3. geen idee
    4. geen idee
    5. Volgens mij is het heel Ultimate doom en doom 2. Ze zijn in split screen 4 player co-op te spelen. Alleen bij de Limited edition trouwens.
    6. Ja, max 2 spelers
    7. Nee, dat kan niet.
     
  3. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    1.geen idee
    2.Denk het wel
    3.jah maar kun je niet tijdens het schieten gebruiken je moet steeds switchen
    4.jah
    5.iniedergeval Co Op spelen.
    6.jah
    7.Nee
     
  4. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Het is maar met zn 4en te spelen dus denk ik niet al te groot, anders kom je elkaar nooit tegen in die donkere levels :)
    2. JA de levels zijn zeer donker, lekker sluipen enzo :9. Stond in de review versie van de pu dacht ik O-)
    4. volgens mij alleen deathmatch dus ieder voor zichzelf.


    Ik heb afgesproken dat ik deze game samen met een vriend ga halen, zodat we kunnen co-oppen op live of link. Co-op is egt top hopen dat het ook bij zon enge game hetzelfde geldt...
     
  5. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    1. Verschilt. Je hebt kleine MP maps, maar je hebt ook hele grote voor echte team matches.
    2. Sommige gedeeltes wel. Andree gedeeltes zijn meer belicht en dus vele malen duidelijker. Andere gedeeltes zul je dus wel even goed uit je doppen moeten kijken omdat het gewoonweg erg donker is en dat kan overdag met een zonnetje in de kamer nogal een probleem opleveren.
    3. Ja, deze moet je wel appart gebruiken. Er is geen mogelijheid tot het vasthouden van een wapen en een zaklamp, je zult moeten kiezen.
    4. Bijde zitten als het goed is in het spel.
    5. Doom 1 & 2 kan je zowel singleplayer als multiplayer bespelen. En de singleplayer is tevens ook nog Co-op te bespelen.
    6. Helaas wel.
    7. Nee, dit kan niet. Ik raad je dus aan om XboxLive te nemen. Met XboxLive wordt Doom 3 gewoon vele malen leuker.
     
  6. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe gaat dit spel live spelen? Ben benieuwd, als dit mooi is dan koop ik em.
     
  7. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Ik heb hem bij een maat van me een paar uur gespeeld ( wel een "nep" versie. ) maar ik kan je verzekeren de besturing is perfect! de graphics zijn prachtig, mischien iets minder dan de pc versie maar nog prachtig! Het is een freaky spel die demonen/zombies zien er egt mooi/smerig uit:)

    Als ie uit is ga ik um halen!!
     
  8. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop niet dat het bumpmapping pop-ups heeft.........Ander haal ik em echt niet. Halo 2 is al erg genoeg met de pop-ups.
     
  9. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het bij Halo 2 nogal meevallen.
     
  10. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Maak je nie druk;) heeft ie geen last van. of het is me niet opgevallen:).
    Al vanaf het begin als er nog "niks" aan de hand is voelt alles al zo lekker duister aan.:eek: en je eerste ontmoeting met sommige creep's vergeet je niet zomaar
     
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.275
    Leuk Bevonden:
    2.946
    vertel is wat meer over multiplayer als je daar iets van hebt gsien...
    :cool:
    en ondersteunt doom 3 via xlink (system link) headset ?
     
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.275
    Leuk Bevonden:
    2.946
    1. de drie die ik speelde (van de 5) waren iets groter dan klein :9
    2. nee de MP levels zijn licht... teminste de 3 die ik heb gespeeld.
    3. nee daar heb je ook niks aan in de multiplayer
    4. deathmatch, Team deathmach, Last man standing, Journey
    5. je kunt ze spelen bij extras. Je kunt kiezen om de campaign te doen alleen maar ook met 2,3 of 4 vrienden en je kunt met 2,3 of 4 vrienden deathmacth doen.
    6. De co-op van doom3 is voor maximaal 2 spelers via System Link of Xbox LIve, op 1 xbox kun je wel met maximaal 4 spelers co-op (of deathmacth) doen van de classic doom
    7. Jah met de classic,, zie hierboven..

    Heb hem ff gespeeld... :cool:

    Kan iemand mij vertellen of de game headset ondersteunt ??
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja deze ondersteund een headset .. het is immers een live game, maar is deze game al uit? Ik heb er verder nog niets overgelezen ... dacht dat ie in de zomer uit zou komen :eek:
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Hij komt 4 april uit, geloof ik
     
  15. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan echt niet wachten! Wel jammer dat online voor maar 4 pers. is
     
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.275
    Leuk Bevonden:
    2.946
    Oeh... mijn tv stond op Dag stand.. dus was mijn beeld heel licht... de level zijn toch best wel donker :9 ... maar zaklamp heb ik nog niet gevonden.. miss kan het wel >> sorry |:-
     
  17. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    De game is niet gereleased. Dat gebeurt in de komende tien dagen zeg maar. Dus een ieder die zijn 'ervaringen' wil meedelen of heeft toegang totr een gedownloade versie.

    Jullie kennen het beleid, niet posten over illegale zooi. Laat dit een waarschuwing zijn voor degene die zich aangesproken voelen. De volgende maal volgen er officiƫle waarschuwingen.
     
  18. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik een thread kunnen maken in Live Games? Want als ik dit spel ga kopen speel ik het alleen online. Het is trouwens ook nieuw een coop mode en deathmath in DOOMIII !
     
  19. Blubba

    Blubba Guest

    neejh man ! online game geiler!! als je een echte online game wil dan moet je UT 2004 op de pc doen man da halo is KUT!!! BTW DOOM 3 RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


    anders ga je maarh blij een paar blije grunts neermaaien met je regenbooggroen gekleurde plasma pistooltje op monsters waar geen bloed uit komt!!

    /Mod Post even normaal. - !SIC!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 mrt 2005
  20. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja of niet he...........
     

Deel Deze Pagina