Ik ga een blije Blubba neermaaien met een plasma pistooltje. Sorry voor de offtopic post. Ik kon mezelf niet inhouden.
@ blubba.. 1. Grunts bloedde wel 2. UT2004 hebben ook regenboog kleur wapentjes. @ being-xboxed ik heb je pats gezien.. hoe kan je nou een keus maken welk je gaat spelen @ !SIC goed gedaan jongeman @ iemand die het weet Ik las in de pu dat er niet zoveel co-op levels waren. Zijn het dan niet de oorspronkelijke sp levels? Of zijn er een aantal weggehaald?
Iedereen speelt hem al op xbox connect. Deze koop ik ook origineel maar mijn eerste versie helaas niet... Sommige spellen wil ik gewoon wat eerder maar ik koop ook de originele versies. IIG mischien krijg ik hem vandaag zal hem eerst ff spelen en dan zal ik een verhaaltje maken
Je bent echt niet de enige hoor, diegenen die het echt willen weten hoe die game is kopen de PU en andere bladen wel.
Oja? Wat is het adres van de website waar je hem besteld.. en waarom komt ie zo snel binnen. Ik betsel de meeste games ook in amerika maar daar duurt het meestal 3 weken en in Amerika komtik ook pas 4 april uit Dus ik wil het adres van je website ook wel weten .. dan bestel ik hem voortaan ook daar!
ebay? Dat is een veiling site... kan je me de link geven van je purchase het word steeds vager .. daar kan je geen nieuwe games vinden ... en verzenden duurt nog langer ... dus laat maar zien waar je hem gekocht hebt op ebay, want dan koop ik mijn games daar voortaan ook. Airmail duurt gemiddeld ook 3 dagen.
Zow wat is dit spel toch mooi op de xbox ik weet geen mooiere op dit moment op de xbox. 10x mooier dan brother in arms op grafiek dan. En de sfeer is ook lekker, nog niet geschoten maar tis nu al spannend. Op de pc slechts 1 level gespeeld, door dat zo krachtig is
http://search.ebay.com/doom-3-xbox_...ga10244Z10425QQftrtZ1QQftrvZ1QQfsopZ1QQfsooZ1 Geen nieuwe games kopen.... DOH