Kijk, je kan het wel. Je mening be-argumenteren. Vind je zelf ook niet dat het nu een stuk duidelijker is voor de mede forum gebruikers?
Het is me blijkbaar gelukt om je argumenten naar buiten te krijgen zonder erom te vragen.
Check het forum, ik heb dit vaker geflikt. Het is puur bedoeld om mensen aan te leren hun mening uit te leggen. Iets wat vaak niet gebeurd. Dit soort dingen kunnen andere mensen irriteren (zoals ik, een freelance reviewer).
Als je het meteen duidelijk maakt, levert het 9 van de 10 keer goede discussie punten op...de bouwstenen van een succesvol forum!
Het is me crystalclear wat je bedoeld met gebrek aan logica. Doe het voortaan dan meteen en excuses voor mijn botheid (leer ermee leven)
Je kan er niet veel over zeggen, maar je MAG er niks over zeggen, illegale pouper... Lees de regels.
Morgen krijgt Eplaza m als het goed is binnen, voor de echte gamers reden om hem te halen en de warez poupers kunnen nog iets goedmaken op deze manier!
Persoonlijk ga ik voor de Collector's/ Limited edition. Doom1 en 2 is voor mij pure nostalgie!!
Laatst bewerkt: 5 apr 2005