1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Doom 3 @ Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door starboard, 28 feb 2004.

  1. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    En? bevalt ie?
     
  2. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat vraag ik me ook af. Ik heb 60,- te besteden en weet niet welke ik moet halen: SC of Doom..:confused: Dus Informeer me als je wilt. :)
     
  3. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja misschien vind hij het saai, of juist geweldig, maar wie zegt dat jij er hetzelfde over denkt. Ieder heeft zijn eigen mening, net als met reviews lezen, iemand kan heel lovend over een game zijn in een review en nog kan je er zelf nix aan vinden, blijven persoonlijke meningen. Ik vind de GTA games ook geen reet aan, maar word door velen de hemel in geprezen, ik raak er te snel op uitgekeken en ga dan altijd maar wat kloten wat tot verveling lijd. Chaos Theory en Doom 3 zijn beide gewoon kwaliteitstitels. Spaar anders door en koop ze allebei ;) .

     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2005
  4. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha toch bedankt in ieder geval maar ik wil niet echt Advies ik wil meer Reacties van GAMERS die de Game (Doom 3 ) al op de Xbox hebben gespeeld en of ie ook echt het Geld waard is. :) Toch bedankt dat je effe de Moeite genomen hebt. ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2005
  5. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Een keuze tussen Splinter Cell - Chaos Theory en Doom III? Deze games verschillen natuurlijk heel erg van elkaar... Welke "beter" is, hangt af van je persoonlijke smaak...

    Splinter Cell - Chaos Theory heeft net als Doom III een cooperatieve multiplayer online... Alleen is die COOP-play in Spinter Cell Chaos Theory gebaseerd op schieten, strategie, sluipen, elkaar helpen en soms puzzels oplossen... Doom III zijn coop gameplay betekent dat je samen de horrors of hell te lijf gaat, erg leuk natuurlijk als je van FPS houdt...

    De graphics van Doom III zijn adembenemend, vooral de texturen van de spelomgevingen zijn soms bijna fotorealistisch... Dit spel is een stukje vakwerk... Ik heb de game nog niet erg lang gespeeld, dus grote vijanden ben ik nog niet echt tegen gekomen... De introductie gaat op een mooie en rustige manier, het geknal komt later wel... Je krijgt instructies als je op Mars aankomt, een wapen en dergelijke... Je moet iemand gaan opzoeken die men kwijt is geraakt en geen teken van leven meer geeft...

    Uiteraard gaat er wat verkeerd op Mars in de gangen van de kolonie en de monsters uit de hel komen de spelomgevingen wat opleuken... De besturing is net als Halo, dus daar mankeert niks aan... Het spel verloopt zonder hapering en gaat naadloos over naar de cut-scenes... Ook het geluid is bijna adembenemend goed, men heeft bij de opbouw van het spel daar uitstekend aandacht aan besteed... Doom III is net als zijn PC-variant een donker spel, met nauwe claustrofobische gangenstelsels... Het licht van je zaklantaarn is superrealistisch als je op de muren en obstakels richt... Errug goed gedaan... Er wordt door sommige gamers geklaagd dat het klote zou zijn om te switchen tussen je wapen en de zaklamp, maar ik ervaar daarbij geen enkel probleem... Het wisselen gaat waanzinnig snel en simpel via één druk op de knop...

    Ik herhaal dat een vergelijking met Splinter Cell - Chaos Theory eigenlijk niet op zijn plaats is... Je kunt de game meer vergelijken met Halo 2 en enigszins met de Chronicles of Riddick... Het is na de intro non-stop actie.... De texturen van de muren doen dus inderdaad ietwat aan de Chronicles of Riddick denken, hoewel ik van mening ben dat de texturen van Doom III veruit superieur zijn aan de texturen van de Chronicles of Riddick, met alle respect...

    Ik zou zowiezo Splinter Cell - Chaos Theory kopen, omdat dat spel een enorme spelvariatie heeft... Dat geldt wat minder voor Doom III... De laatstgenoemde game is "eentoniger" (tussen aanhalingstekens) dan Splinter Cell - Chaos Theory, maar Doom III is zeer zeker een vette aanrader als je van het FPS genre houdt... De game ademt klasse, scherpte en prachtige lichteffecten... En het speelt als een zonnetje, dus wat wil je nog meer?
     
  6. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de (Super) Reactie ! Denk dat ik dan toch voor SC ga. Nu weer Ontopic, ik weet genoeg ! :) Bedankt Spawn. :)
     
  7. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, als je naar alle reviews over de xbox versie van DOOM 3 kijkt zoals die op IGN.com, krijgt de game boven de 9, net als Chaos theory. Maar de PC versie van Doom 3 kreeg ook bijna overal boven de 9,5 en toch zie ik heel vaak negatieve reacties en telleurstellingen op gamer.nl nieuwsposts e.d.. Omdat mensen gewoon teveel verwachten van een hoog reviewcijfer. Maar het is ook geen directe port van de pc versie, maar een speciaal voor console aangepaste versie met wat veranderingen in sommige omgevingen voor betere co-op en de aangepaste hitzones van de vijanden. Id Software zegt zelf dat ze echt tijd aan hebben besteed om er geen foute poort van te maken die niet op de xbox zou passen. Ik heb de xbox versie gezien en ze hebben zeker een goede daad verricht met de game. Het is het geld naar mijn mening dus wel waard, dus er is 1 vraag over: Vind je de gameplay/levelstructuur leuk?

    EDIT: Sorry van deze mosterd na de maaltijd reactie ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2005
  8. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Me too brotha! Vanavond lekker online mode testen :)
     
  9. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het hebt getest zeg dan meteen ff wat je ervan vond. :) Ben zo benieuwd.
     
  10. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Hmm ik heb hem sinds vandaag ( Xbox ook mgoed ), vind het eigenlijk niet veel bijzonder hoor..Maargoed, ik vind shooters op de pc zowieso iets lekkerder werken ( en dit is een straight port, dus dat helpt ook niet echt qua interesse voor het spel :p ).
     
  11. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    heb hem gehad. is niet leuk is een beetje saai en helemaal niet spannend
     
  12. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet spannend??? Nou ik zit zeer regelmatig op het puntje van mijn stoel... Ik snap niet dat er dergelijke kritiek is op zo'n klassespel als DOOM III... Ik vind het een waanzinnig spel! Ik heb vanavond een heel stuk van de singleplayer gespeeld en ik kan bijna niet stoppen... Misschien scheelt het dat ik de PC-versie nooit heb gespeeld... O-)
     
  13. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie al Doom III ??? Ik moet nog tot 8 april wachten en dan is hij ook uit in de freerecordshop :cool:. Aankomend weekend dan gelijk co-open op Link :9
    Ik kon hem ook op de pc gaan halen, maar ik wilde wachten totdat ik hem op de xbox heb. Alleen al is mn xbox aangesloten op een 5.1 setje, terwijl mn pc maar 2.0 stereo heeft.
    Is het geluid trouwens goed?? Had ergens gehoord dat je soms monsters van achter hoort en als je kijkt dat er niemand is... En als je je dan omdraait er opeens een monster voor je neus staat :D Dikke schrik verzekert }:]
     
  14. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    lol om de half uur moet ik ff uitrusten van de spanning geen grappen... ben ook nog nie zo vet met de game, en het hele spel loop ik met een bonkend hart lol ;)
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt benieuwd naar deze game. Ik hoor een vriend van mij hier altijd van die leuke dingen over vertellen. (PC versie) Maar daar gebeurt ook nog het een en ander. Gaat het licht zo uit en dan weer aan en staat heel die kamer vol met monsters. Echt lollig. }:]
     
  16. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    haha

    Zelf had ik dat ook met die kut zombies uit Wolfenstein: Tides of War...
    Alleen als ik zon zombo hoorde ging mn hart al bonken :D
    Maarjah dat is alweer een paar jaartjes gelden O-)
    Nu maar hopen dat het bij doom III ook zo is *)
     
  17. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
  18. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Lol, je kan hem kopen bij de entertainer in zwolle. en je kan hem ook kopen bij "onze" Zuiderpark Computers
     
  19. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop dat gcshop hem ook snel binnen heeft.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2005
  20. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    precies
     

Deel Deze Pagina