1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Doom 3 @ Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door starboard, 28 feb 2004.

  1. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    haha dat filmpje is grappig. _O_
     
  2. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een mailtje van xbox.com gekregen met als onderwerp: Doom III is er!
    Ik snap all1 niet waar je 'm dan kopen, want hier in de buurt is hij er nog niet.
     
  3. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh wat kunnen mensen toch ongeduldig zijn :+ , de xbox versie komt officieel morgen pas uit, dus als je vanavond naar de winkels gaat (Als het net als hier koopavond is) heb je heel misschien kans dat ie al in de winkels ligt. Maar ga van morgen uit. Als je de game bij gcshop besteld heb, kijk dan na 4 uur vanmiddag naar je bestel status, als ie dan op verzonden staat, heb je hem morgen waarschijnlijk binnen. Heeft geduld O-) .
     
  4. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    zijn sommige dingen niet nep? want ok je hart gaat tekeer maar om nu zo te gaan schreeuwen :+
     
  5. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    gcshop heeft hem dus nog niet :'-(
     
  6. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    haha net kwam een vriend bij me xbox'en. hij zei zo ach ik ben nergens bang voor speelt ie doom 3 hij scheet jonge whawhawha! ik zei zo nu is het rustig er komt geen monster hij zo gelukkig ineens kwam er tog 1 opzetten hahaah!!

    doom 3 RUlez!!

    1ste spel waar ik soms eg bagger schijt! vooral als je beeld rood word en zon eng gelach hoort... SICK!
     
  7. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog meer wil schijten moet je eens Project Zero 1 of 2 spelen ;). Doom 3 vind ik qua engheid eigenlijk wel meevallen, af en toe iets onverwachts, maar nooit echt heel erg geschrokken bij Doom 3.
     
  8. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    lol ik freakte toen ik ineens dat me scherm rood werd en er gelach kwam... resident evil games vond ik NOOIT eng. maar doom 3 :'-( :D kvind het echt een hele vette game!!!!!
     
  9. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    whoehoe ik heb hem vanochtend gekocht!!!! hij is egt super vet egt onwijs mooi, ik vind de game zeker eng want je hebt de hele tijd het gevoel dat er iets kan gebeuren en dan gaat het licht weer uit en dan hoor je zon lach of een fluister stem... egt super creepy, maar egt de hele erge schrik momenten ben ik tot nu toe niet tegen gekomen, op een paar keer na dat je je ff schrok. Het is bij mij egt het overal gevoel dat het eng maakt want als er in ene een zombie achter je staat schrik je wel en vooral daarna voel je je nergens meer veilig en dat is toch wel super cool aan het spel:p egt respect voor id-software die weer een mega sterke game hebben neergezet
     
  10. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje over die gast die in het donker moet spelen is wel meesterlijk. Die gast moet wel wat aan z'n bang grens gaan doen haha. Die gast freakt echt out bij elk dingetje, wel cool om te zien hoe iemand zo in de game op kan gaan. Vind die schrik effecten die hij mee maakt ook gewoon erg cool in elkaar gezet. Haha, als die stem in de game zegt: "Help me..." en dan die gast: " I'm not gonna help ya...no way... ( en dan tegen die vriend van em) HEEY It wants me to help it!" Die gast schijt echt bagger daar, en dan zichzelf proberen te kalmeren, echt meesterlijk. Of het allemaal echte reacties zijn, maakt me niet uit, blijft leuk naar te kijken, maar het ziet er best realistisch uit, die gast is gewoon nie zoveel gewend denk ik.
     
  11. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij is vestuurd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _O_ eindelijk Doom III voor de xbox!
     
  12. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook gekocht, en hij is echt te lijp!
     
  13. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    En waarom precies?
     
  14. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat de gameplay goed is, het gevoel dat je krijgt tijdens het spelen goed is, de graphics meer dan super goed zijn, de geluiden ontiegelijk goed en scary zijn en de wapens meer dan hun ding doen, kortom egt een toppertje die game:p
     
  15. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    weet trouwens iemand hoe duur die game eigenlijk was, want ik pakte in de winkel de limited edition en toen die gast achter de kassa hem scande stond er gewoon doom3, dus ik heb er maar 59 euro voor betaald terwijl hij d8 ik 67 euro ging worden, of is dat op het laatste moment veranderd???
     
  16. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen flauw idee. Denk dat het gewoon verkeerd is gescant ofzow? Volgens mij kost de limited edition gewoon meer dan de normale editie. Waarom zouden ze dan een normale editie maken als de LE gewoon hetzelfde kost.

    Heb 'm trouwens ook gespeeld en ik moet zeggen dat het veel leuker op de Xbox is dan de PC. Veel andere speelervaring en gewoon veel leuker. Het ziet er echt super mooi uit en nog krijg je van die commentaren van personen zoals: "Voor een Xbox ziet dit er wel goed uit". Om te janken dat mensen gewoon elke keer maar weer de kant van de PC kiezen en niet zien dat de Xbox gewoon supermooie graphics tevoorschijn kan toveren. Heel irritant is dat. Maarja, wel leuk spel!
     
  17. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    He waar heb je die Limited Edition gekocht ??
    60 Euro is wel een mooi prijsje, zeker als je het vergelijkt met de normale prijs voor de LE _0/

    Trouwens dat filmpje is egt vaag :confused: Hij zit maar de hele tijd te schreeuwen. Maar voor de rest is hij wel grappig :)
     
  18. WiseWish NL

    WiseWish NL Flawless Victory!

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    1


    De normale versie kost 59,95 en de SE kost 64,95 bij de free record shop.


    Maar ik zag de SE bij Bart smit voor 59,95 O-)
     
  19. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Maar licht het nu aan mij of klopt het dat doom 1 en 2 te snel loopt:confused:.
    hij loopt veels te snel bij die klassieke doom!!!
     
  20. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Wat die prijs betreft van de LE van DOOM III... Bart Smit verkoopt de LE voor € 59,95... Ook de Gameshop in Den Haag vraagt voor de LE € 59,95 en voor de gewone versie € 49,95... Dus het kan zijn dat de prijs bij bijv. Bart Smit verkeerd staat in hun computer, of dat ze inderdaad € 59,95 vragen voor de LE (wat des te vreemder is daar de Regular DOOM III bij hun ook € 59,95 kost)... Het valt me op dat andere winkels allemaal andere prijzen vragen voor de LE van DOOM III, variërend van € 64,95 tot € 67,95.... Bij GameCom webshop issie uiteraard weer goedkoper...

    Ik ben in ieder geval blij dat ik maar € 59,95 heb betaald voor de LE van Doom III :)
     

Deel Deze Pagina