1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Doom 3 @ Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door starboard, 28 feb 2004.

  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar wat houd de LE precies in?
     
  2. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    dat je de classic versies(doom 1en 2) er ook bijkrijgt + nog wat extra's
     
  3. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf de Doom 1 en 2 van de LE niet gespeeld, maar weet wel dat rennen bij Doom 1 en 2 vroeger op de pc idd heel snel ging. Veel sneller dan het rennen bij shooters van tegenwoordig. En bij Doom 3 is de ren snelheid ook nog wat langzamer dan de meeste andere shooters zoals Half-Life 2 waardoor het verschil tussen Doom 1/2 en Doom 3 misschien heel groot lijkt. De grote rensnelheid viel mij van Doom 1 en 2 op de PC laatst ook weer erg op, was vroeger meer gewoon meer snelheid en arcade-achtig gericht denk ik.
     
  4. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    he?!?! Ik kan de LE van Doom III helemaal niet bestellen voor in de winkel (Bart Smit Oud-Beijerland) Maar denk dat het een foutje is van Bart Smit aangezien hij ook niet op de site staat (ook niet van E-plaza)

    Heb hem net via de post binnengekregen, mooi hoesje :p Gaat straks even spelen

    BTW... Nog een tip voor de mensen die de LE van Halo 2 nog wilt hebben (goed zoeken, hij is er nog wel bij sommige E-plaza's (waaronder Eplaza Spijkenisse als ik het goed heb)) Maar door (wederom) een fout, denk ik, is hij slechts €29.95 Dit is geen grapje.
     
  5. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de LE besteld bij gc shop :D maar ze hebben 't geld nog niet.. (heb 't met de post gedaan:mad:) aaarrrggghhh 'k kan niet wachten tot ik 'm heb ! :D:D
     
  6. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    ja want toen ik doom 1 op de psx speelde enzo vond ik het tempo normaal.
    Zal wel aan de spellen liggen die "realistischer" willen zijn..

    MENSEN!! Post hier je schrikwekkendste ervaring met de game!

    de mijne was in een erg donkere gangen ineens me scherm rood werd en heel hard gelach hoorde door mijn 5,1 speakers. toen moest ik ff nadenken of ik verder wou spelen. 8)
     
  7. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    8)
    mijn engste ervaring tot nu toe met DOOM III, dat was aan het begin, ik liep met mijn zaklamp door de gangen niks aan de hand. O-) loop ik door een deur heen dan door een gang, hoor ik eerst keihard gegil en toen liep ik door de volgende deur, zet er net een stap uit valt er een lijk 5 mm voor mij 8) , toen schrok ik wel even, ik dacht eerst dat hij nog wel zombie werd, maar hij had zich maar bedacht en bleef stilletjes liggen O-)

    p.s. wat trouwens ook wel leuk, toen ik hem vandaag kocht. Stond ik hem eerste 5 minuutjes te testen, komt er een meisje van 5 naast me staan. Dus ik zeg: '' ik denk dat dit een beetje te eng voor je is'' (ik was al bij de zombies), en zei zegt: ''nee hoor ik kijk ook vaak enge films''. Dus ik zeg ok je moet het zelf weten. Loop ik door die gangen, springt eropeens een zombie voor en die slaat mij 2 keer. Dat meisje wist niet hoe snel ze haar moeder moest zoeken 8) ze begon keihard te gillen 8)
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2005
  8. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn exemplaartje ook vandaag afgehaald: de limited edition. Tja, de limited edition kostte 60 euro.. en de normale 55 euro, dus was m'n keuze snel gemaakt ;)

    Ga er vandaag even voor zitten.. de twee 'oude' Dooms lijken me ook tof. Ben al een beetje bekend met de game, speelde deze op de pc(demo).
     
  9. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    i like big cocks and i cannot lie
     
  10. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Die oude Dooms lijken mij wel een beetje raar. Zukke gare graphics en ik denk dat het spel veel leuker is als je het speelt toen het uitkwam. Doom 3 vind ik wel vet op de Xbox, maar denk dat die niet zoveel aan zijn.
     
  11. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    vind je het gek die DOOM I komt uit 1994 (!) ik heb hem zelf wel. op de agterkant staat: ''most realistich graphix ever'' 8) en het was ''the game of the year'' ik was toen 4, maar mijn broer had hem gekocht ik heb hem later nog vaak gespeeld. :9
     
  12. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Die Limeted Collecters Edition ziet er echt geil uit. 8)
     
  13. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2

    Doom 1 is wel ouder dan dat. Mijn eerste PU kwam uit '94.. en daar wordt Doom 2 gereviewd. Maargoed, heb vandaag de game even in de zaak gespeeld en vind em erg vet! De 2 oudere classics zijn ook erg goed te spelen met controller, en ik vind ze nog steeds zo gaaf als 10 jaar terug!
     
  14. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    DOOM is gereleased in 1993 als shareware. Hoefde je niet te kopen in de winkel :+.
     
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Als ik alles zo lees lijkt het spel de moeite waard, zijn er ook nog negatieve aspecten te vinden of is het rondom gewoon een leuk spel om te spelen?
     
  16. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb tot nu toe geen - punten is de game gezien echt helemaal geweldig dat spel mooie graphics mischien wel de mooiste ooit op de xbox goeie controls lekkere wapens ojah 1 minpuntje toch wel dat je steeds moet switchen met zaklamp en gun.. maar daar wen je wel aan. :D
     
  17. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zins vandaag en hij is egt zwaar relaxed :D
    Ik zit nog te steeds te klote met wapen switch maar dat komt goed... En dan die grapfics om te zoenen :)
    Doom I speelde ik ook effe zelfs eerder dan Doom III O-) en dat was best grappig. Ik wist trouwens niet dat hij zo snel was zeker als je ging rennen *)
     
  18. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    het is niet egt een nadeel maar al zit je in het donker, en je bent wat verder in het spel, dan wordt het zo F*CKING eng. Het is aan de ene kant wel dik relaxt om er zo in te zitten, maar het enge je schrikt je soms de tering 8) :eek: mar voor de rest TOP game, daarom kreeg ie ook een 10 van xbox-nation _O_
     
  19. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wisselen is juist super vet, omdat het egt bijdraagt aan de sfeer van het spel. Ik geef toe dat ik aan het begin wel moest wennen, maar ik vind het zeker een pluspunt aan het spel, want zonder was het egt een stuk minder eng. Het is nu namelijk zo dat om een donker hoekje egt al eng is omdat je niet meteen kunt reageren met schieten, al zou dit wel kunnen zou je veel minder nadenken en "bang" zijn om een hoekje om te gaan, want je zou toch meteen de shit uit die beesten kunnen schieten.
     
  20. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    owh, trouwens net vergeten mijn engste ervaring neer te zetten. Ik vond het tot nu toe het engste dat je op een gegeven moment een kamer binnen komt en daar dan het licht uitgaat en er zo'n oranje gloed komt. Je hoort dan ook zo'n keiharde lach op de achtergrond. Al loop je daarna naar het einde van dat kamertje waar de gloed vandaan komt zie je een pentagram op de vloer waar geen beesten uitkomen. Die beesten komen dan wel ergens anders vandaan en verder zitten en een soort wortels van bomen ofzo heel groot tegen de muur (weet niet precies wat het zijn). Toen ik de vijanden had omgelegd en de gloed in het kamertje bleef duurde het toch zo'n 10 minuten voordat ik durfde door te lopen, want ik had nog steeds het gevoel dat er iets zou gaan gebeuren, of iig zou kunnen gaan gebeuren. Egt een super spooky stukkie, maar dat begin met dat lijk dat flikkerd is idd ook erg eng. Net zoals dat wijf wiens hoof ontploft. Maar ik wil niet te veel verklappen, want iedereen moet natuurlijk nog wel verrast worden, anders gaat de lol er gauw vanaf natuurlijk. Maar ik ga nu weer snel verder spelen, kijken wat mij nog meer te w88 staat.
     

Deel Deze Pagina