1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Doom 3 @ Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door starboard, 28 feb 2004.

  1. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Absoluut geen slechte grafix voor de xbox, alleen ik denk dat het wat te donker word, waardoor de multiplayer een stuk minder word
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De multiplayer zal daar door niet een stuk minder worden. Kan je lekker schuilen in de donkere (sniper anyone?). Het enigste minpunt van de donkerheid is dat de game zo goed als onmogelijk overdag te spelen is.
     
  3. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het er wel mooi uit zien...
    Maar ik dnek eigenlijk dat het niet zo heel veel word.
     
  4. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Zelfde gevoel. Het is een mooi spel, maar het ziet er niet leuk uit om te spelen. Als je begrijpt wat ik bedoel.

    Ik hoop dat ik het verkeerd heb hoor, maar veel meer dan een engine is deze game niet voor m'n gevoel.
     
  5. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Campen in het donker vind ik niet echt spannend, maar een flammewerper erbij zou wel bruut zijn _O_
     
  6. YOURI60

    YOURI60 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    1
    screen ziet er zeer goed uit ,

    ik heb hoge verwachtingen van Doom 3 ,

    en weer eens benieuwd naar Live gedeelte ervan...
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Die dikzak op dat onderste plaatje is gewoon lelijk ! :{ maar goed ik maak het ze niet na !
     
  8. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de screens er echt super uitzien. Ik denk dat het effect van de xbox versie op een dikke breedbeeld tv gaver is dan de pc versie op een pc monitor die half zo groot is. Hopelijk komt ie snel uit!
     
  9. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Denk je dat er een sniper gun in the game komt? Ik denk et niet, is tog allemaal close range. Natuurlijk kun je wel lekker in een hoekje gaan hiden.
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik weet dat de game niet echt geschikt is voor een sniper. Maar een FPS (vooral in multiplayer) van nu zonder sniper ben ik nog nooit tegengekomen.
     
  11. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze moeten gewoon eens een demo bij de OXM demo-disk gooien.
    Dat zal een klapper worden, dan kan iedereen hem lekker spelen, en dan nog een knappe preview erbij zodat iedereen weer blij is.
    Maar ik zien al dat grafische geweld nog niet echt gebeuren, veel & lange laadtijden, slowdowns etc.

    Mijn motto: eerst zien, dan geloven.
     
  12. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Mwa, ik weet het zo nog niet. Van wat ik tot nu toe gezien heb van het spel is allemaal kleine gangetjes en kamertjes. Al zat er een sniper in (wie weet, ik heb me er niet in verdiept) dan zal hij nog niet enorm handig zijn. Dan heb ik toch echt liever een shotgun in dit spel. :)
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als er een sniper inzit dan zal het waarschijnlijk een only multiplayer weapon zijn.
     
  14. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Maar de multiplayer levels zullen hoogstwaarschijnlijk dezelfde opbouw hebben als de singleplayer levels, voor vier mensen is het ook erg loos om grote open ruimtes te maken.

    Maar zoals je zegt, kan best dat het erin zit. Maar het blijft een onhandig wapen voor de situaties die ik tot nu toe heb gezien op screenshots (ervan uitgaande dat multiplayer levels niet al te veel zullen verschillen).
     
  15. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is waar, maar wie weet stoppen ze een heel accuraat semi-automatic sniper erin, misschien zonder scope, maar dan toch. Dan mik je op iemand z'n hoofd, en dan komt de kogel er ook echt, wat misschien niet het geval zal zijn bij de andere wapens. Hier heb ik et natuurlijk wel over een afstand van meer dan 30 meter. Als dit erin zou zitten misschien.

    Al denk ik dat ze dit niet gaan doen.
     
  16. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben benieuwd wat de E3 ons gaat geven.. Ik heb wel hoge verwachtingen hoor.. Want hoelang zijn ze er al niet mee bezig? Geloof me, het wordt een topper!
     
  17. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    Multiplayer bij Doom 3 kon wel eens heel leuk gaan worden. Want in de multiplayer levels zitten licht schakelaars. Dan kun je dus stiekem het licht tijdens zo'n potje uit schakelen. Dat geeft weer zo een scary gameplay. Ook kun je je heel goed verstoppen in de donkere hoekjes enz. Dus het multiplayer gedeelte kon wel eens heel leuk gaan worden.
     
  18. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
  19. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah, ze zeggen daar toch dat de Xbox versie tegen alle verwachtingen in helemaal niet onder doet aan zijn grote PC broer !
     

Deel Deze Pagina