En ze zeggen dat er maar 5 multiplayer maps zijn.. Dat is opzich wel een beetje jammer,maar ze richten zich ook meer op de singleplayer ervaring,dus ik kan ze het niet kwalijk nemen.
Mja, ik ben toch wel blij dat ze zo positief zijn over de groende doos. Want als dadelijk mijn pc Doom 3 niet aankan koop ik hem wel op de Xbox.
hey mensen....doom3 komt uit in juni voor pc....ook in limited edition uitvoering......maar er is nog steeds nix bekend over de releasedatum voor de xbox....en daar baal ik van...vooral nu ik de nieuwe xboxmagazine heb gelezen met nieuwe info over het spel
Nee, ik haal die game voor me PC. Ik weet nu al dat de framerate een hel wordt net zoals met Deus Ex.
bij de pc limited edition game krijg je zo'n gave action-figure bij van doom3...maar ik ga hem toch op de xbox kopen want mijn systeemeisen zijn niet geschikt om fatsoenlijk doom te spelen.
die updates kunnen me geen reet schelen,gewoon voor zo'n pc scherm zitten en gamen met muis/toetsenbord vind ik kut.en wacht nou nog maar even alvorens de framerate beginnen af te zeiken.
Nou ff rustig aan over de pc hoor! Ik heb een xbox en een pc en ik vind de besturing met muis en toetsenbord een stuk lekkerder spelen dan met zo'n controler.
hehe ik wou net hetzelfde posten. DOOM³ HERE I COME ! (nog wel ff wachten op xbox-versie, maar die zal [hopelijk] niet zo lang op zich laten wachten ) /EDIT WOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOO ik had erover gelezen, xboxversie ook al kant-en-klaar om in de microgolfoven te steken
Ik kan niet wachten om die lieve snoezie woezie boezie woezie vroezie zoezie pinky demon met mijn BFG neer te knallen mwhahahjahahhaha. Hopelijk hebben ze die reusachtige spin en die cyberdemon erin gedaan, die waren zo vet, iedergeval die cyberdemons. Lijkt me vette game worden, wacht eerst op de review af. Trouwens kijk bij www.gamerankings.com, de 1e review van Sudeki staat er, tis maar net wat je een review noemt maar toch...
Heeft iemand al de movies van F.E.A.R. gezien? Dat wordt ook echt freaky. Ik hoop wel dat ze de sfeer van Doom (angst, schrik etc.) flink behouden, anders wordt het niks . Hopelijk nog een vette multiplayer en een fatsoenlijke gameplay Ik heb er iigv wel vertrouwen in dat dit een monsterspel gaat worden lol