Ben volgens mij de enige die de dlc hier speelt maar jesus godmiljaar allemoer christ nog eens aan toe zeg dit is oprecht NIET NORMAAL meer op sommige stukken. Het wordt me gewoon TE INTENS ZO GESTOORD
Nou ja, "fine"... AgeQned kan deze opmerking denk ik het beste beantwoorden als Switch gebruiker. Draaide D2016 echt zo goed op dat platform? @ageQned
Dat zijn de Nintendo games zelf. Die komen bijna nooit onder de 40. Maar third party vaak genoeg in aanbieding. Alleen deze nog niet of heb ik gewoon gemist als aanbieding.
Iemand die daadwerkelijk de game speelt ipv enkel nieuwsberichten over de game spuit? Voel me beetje goddomme eenzaam hiero.
En wie weet ik ook. Christmas is coming and Santa is coming with some nice presents... Het wordt sowieso een shooter.
Zo, lekkere start gemaakt met Doom Eternal. Echt super gave gameplay zeg. Speelt fantastisch soepel. Vind het best pittig moet ik zeggen. Veel stukken al best vaak opnieuw moeten doen. Speel op medium. Zal vast aan mij liggen. Speel nauwelijks nog zulke snelle games.