Aangezien Bethesda ook betrokken is bij deze game, is dit na Fallout 76 een goede beslissing, ook al is die game volledig van Bethesda zelf. Beter gewoon een echte topper waar niets op aan valt te merken, dan een game die continu opgelapt moet worden.
Zou Bethesda daar *echt* iets om geven? Denk dat het eerder een beslissing vanuit de andere partij is geweest.
Ben eens benieuwd wat dit gaat worden, de voorganger overtreffen zal sowieso heel lastig gaan worden. Maar verwacht op zijn minst dezelfde kwaliteit al begin ik sinds de laatste berichtgevingen wel te twijfelen of ze dit wel gaat lukken... We zullen het zien ergens volgend jaar, in ieder geval voldoende ander leuks te spelen de komende tijd dus echt missen zal ik deze titel nu toch niet.
Inderdaad, die uitspraak heb ik namelijk wel al vaker gehoord maar vaak voorspeelde dat juist weinig goeds..
"The only thing they fear is you…" YT quote van de maand: "Mick Gordon please STOP, a man can only be so erect"
Hm, wordt Eternal weer gewoon meer als de Doom reboot met enkel snelle actie? Waar is de orignele Doom setting?
Van mij mogen ze echt weer een Doom maken met horror als thema. Ik vond daarom Doom 3 echt zo gruwelijk gaaf! Dit wordt denk ik inderdaad doom 2016 2.0?
Juist de echte shooteraspecten van Doom 3 vond ik veel dikker. Deze Doom is dan ook helemaal mn taste.
Toch wel weer een beetje geinteresseerd. ID SOFTWARE GEEF ONS EEN SNOEIHARDE SHOOTER EDIT: mooie clip van digital foundry trouwens weer. Uitgebreide game menu's! En dit...
Hoe meer ik zie, hoe meer enthousiast ik word. Meer tegenstanders (die visueel gewond raken), meer wapens, meer omgevingen. Kom maar op.