Moet zeggen dat m'n mening over Doom toch wel 180 graden is gedraaid. Man, wat is dit dik. Het is zo fucking wreed en smooth allemaal. Ben nu in het laatste gedeelte van Doom 2016 en het is werkelijk waar compleet gestoord wat ik allemaal op m'n beeldschem te zien krijg.
Helemaal als je dan zo'n Rage powerup krijgt, dat je gewoon omstebeurt elke demon helemaal aan puin ragt. Dan pak je die fucking zieke laserbeam er weer bij en daarmee spletter je ze helemaal uit elkaar. Gecombineerd met die verschrikkelijk brute opzwepende muziek en ik kan niet anders dan concluderen dat ik hier stiekem toch best wel een lichtelijk opgezwollen penis van krijg. Ammo is niet zozeer meer echt een probleem, gewoon goed zoeken, uitvogelen wat je aan puin wilt laten maken met het arsenaal aan wapens die je hebt, en op strategische manieren je chainsaw gebruiken (levert veel ammo op). Dan nog maar verder te zwijgen over de hoeveelheid powerups die je op je wapens kan pompen, waardoor je hierdoor nog lekkerder zal gaan.
Als Eternal bovenstaand verhaal x4 is, ga ik ook maar even uit voorzorg alvast een afspraak maken bij de dokter of ik niet lichtgevoelig ben voor eventuele toekomstige epileptische aanvallen. Jesus christ wat is dit intens.
Eternal weer aangeschaft, na uitspelen Dom 2016 aan beginnen. Zie hierin ook wel echt een flinke afwisseling qua omgevingen, en dat is alleen maar fijn, want af en toe werd ik toch wel een beetje moe om blijvend in die science complexen van Mars rond te struinen (geef toe: de Hell levels zijn altijd het leukst). ZIN IN
Laatst bewerkt: 8 apr 2020