Bioshock 1 en 2 uitgespeeld, waren inderdaad hele toffe en vooral sfeervolle games. Prey heb ik alleen de eerste Prey gespeeld, ik geloof op dezelfde engine als Doom 3. Dat vond ik echt een hele gave game. Maar helaas zie je dat niet veel meer geloof ik, die corridor shooters. Doom 3, Prey, Quake 4, RTCW. Dat waren games om je PC up te graden, keiharde PC exclusives. Maar goed... nu zoek ik een ander eilandje . Die Prey (reboot?) heb ik wel keer gekocht voor een prikkie, maar nog niet gespeeld. Geen idee of dat mij ook aanspreekt.
Doom Eernal geeft geen fok he. Dit is na God of War de beste game die ik heb gespeeld deze gen. Jesus christ die laatste levels. Ene boss na de andere. Een groot gestoord fuckfestijn. Zelfs op de makkelijkste moeilijkheidsgraad een uitdaging. I kid you not. En Jesus Christ die muziek. Die. Fucking. Muziek man. I FUCKING LOOOVEEE IIITTT
Ik vind vooral een speedrun interessant wanneer de speler geen gebruik maakt van glitches. Deze gast slaat grote stukken in het spel over. Nog steeds knap gedaan, dat wel.