1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Doom III : Resurrection of Evil

Discussie in 'Games' gestart door Zeroine 83, 23 aug 2005.

1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik stond dus vandaag bij mijn lokale gamesboer een beetje te hangen, kregen ze de post binnen. Flink wat spellen, waaronder een hoop exemplaren van Tony Hawk's American Wasteland....en er zat ook nog 1 exemplaar (:9) bij van Resurrection of Evil dus. Nou dan mag je raden voor wie die was....voor ikkus want ik had um gereserveerd :D

Moet zeggen was wel een beetje onverwacht (alhoewel ik wist dat het spel er ergens deze maand nog aan zat te komen), en het was ook puur toeval dat ik er op dat moment bij was. Vraag me ook niet waarom ze er maar eentje binnenkregen, waarschijnlijk omdat ik misschien de enige was die um besteld had....alhoewel ik vind dat ze daar op zijn minst toch wel een paar exemplaren van in het schap moeten zetten, maar dat zal dan nog wel komen ;)

Heb nog geen tijd gehad om het spel te testen, dat ga ik straks nog ff doen....jullie horen zo snel mogelijk wat ik ervan vind :)

Laatst bewerkt: 28 okt 2005
  2. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    had onoplettende beukie hem gewoon ff eerder dan onze "game's are my life" p4r4dox :+

doom3 resurection of evil gaat verder waar uiteraard doom3 stopt.

de anus van de hel wordt wederom weer eens door de stommiteiten van de mens nogmaals opengetrokken.
    vervolgens kom jij als leider van een eenheid er weer in je eentje voor te staan om de megabuttplug in "hell's anus" te prakken.

prachtige levels,schitterende lichteffecten,graphics die mij doen verbazen dat de xbox dit uberhaupt trekt en het geluid.......fanfuckingtastisch..

zoals al vermeld...nieuwe wapens samen met nieuwe kruipers,springers en andere kogelvangende gedrochten geven dit spel juist weer dat extraatje en voor maar 29 euro is dit een koopje.

3. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij koopt ook behoorlijk wat spellen. Ik heb de komende maand 55 euro om uit te geven, dus een spel zit er niet in. Tis maar goed dat ik nog geen 360 heb gereserveerd, want 2 december is voor mij denk net te vroeg. Met de kerst heb ik wel genoeg geld. Maar spellen voor de huidige Xbox koop ik niet meer, ook al kosten ze 29 euro. Maar voor de mensen die dit spel halen, is het zeker een koopje

4. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    Zijn de levels ook wat minder donker?:{

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja de drukke spellen periode is voor mij weer begonnen....Resurrection of Evil mag zich de 107e in mijn gamescollectie noemen (en als ik vroeger niet zo stom was geweest om een spel of 25 te verkopen dan uhm....jah you can do the math ;)) :D Volgende week Resident Evil 4 voor de PS2 als het goed is, tja je moet toch ergens je geld aan uitgeven en als je bijna geen vaste lasten hebt....mja dat even terzijde :9

Tja wat beuker al zegt, tis echt een waardig vervolg/waardige uitbreiding op de Doom III game met prachtige graphics en het typische Doom sfeertje :)
    Leuk is dat ze nu je flashlight op je Pistol hebben gedaan, ofwel je kunt nu dus en schieten en schijnen tegelijkertijd....weliswaar alleen met je Pistol maar toch ;) Verder de "Grabber", een leuke gun waarmee je vuurballen van bijvoorbeeld Imps in mid-air kunt "opvangen" en terug kunt sturen naar de zender :9 De dubbelloops Shotgun, een leuke opvolger van mijn favoriet uit het origineel (welke overigens ook gewoon in Resurrection of Evil zit, dus je hebt 2 Shotguns :))....en dan heb je ook nog een nieuw Artifact, waarmee je een soort van slowmotion activeert (in dit spel noemen ze het "Hell Time" in plaats van "Bullet Time" :9) om je uit moeilijke situaties te redden :)

Nieuwe vijanden, nieuwe levels en downloadable content....en dat voor maar 30 euro, toppie ! :D

Laatst bewerkt: 29 okt 2005
  6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En hoever zijn de mensen hier inmiddels met Resurrection of Evil ? Beuker ? :)

Ik moet zeggen, ik ben alweer een behoorlijk eind op weg. Heb net de Chaingun gevonden, en zit nu in een level waar ik door toxic waste heen moet lopen....kom daar overigens de eerste grote big mothafucka met 2 raketwerpers op z'n klauwen tegen, jaja diezelfde rotzakken als uit het origineel 8)

Die dubbelloops Shotgun is trouwens echt ubergaaf ! _O_
    Nja het spel zal wel een stuk korter zijn dan Doom III zelf (logisch want het is niet voor niks een uitbreiding), maar van mij mag het knallen nog wel even voortduren....kzit er echt weer helemaal in :cool:

Hoop wel dak um uit heb voordat ik Resident Evil 4 op de PS2 ga scoren, want 2 horrorgames tegelijk is iets te veel voor mijn tere zieltje :9;)

7. Timo_stYle

Timo_stYle //xbox*360\\

Leuk Bevonden:
    0
    hey,

zou iemand mij kunnen vertellen wat de cheats zijn voor doom 3 (xbox)?
    ik zoek me kapot maar kan er maar eentje vinden, als iemand me een site kan geven waar het op staat?

alvast bedankt;)

8. Netwin

Netwin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, ik heb het spel vandaag gehaald en een stukje campaign gedaan. Toen heb ik via de PDA in het spel videodiscs bekeken, waarbij de audio ging haperen. Het spel zelf doet het verder wel goed, alleen de audio van die videodiscs hakkelt.

Kan iemand anders even posten of dat bij hem of haar wel of niet zo is, dan weet ik of ik morgen met mijn spel terug naar de winkel moet of niet. Alvast erg bedankt!

Edit: @Timo stYle, kijk hier

Laatst bewerkt: 2 nov 2005
  9. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    www.gamefaqs.com kan je van alles vinden.

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem, het spel doet het gewoon goed alleen de audio van de logs en video discs hapert een beetje. Ach ja mijn Xbox begint ondertussen wel bij meer spellen ouderdomsverschijnslen te vertonen, of hij gaat lopen kloten nu omdat ie weet dat ie over een maand vervangen gaat worden door zijn grote broer :9 Anyways, je bent dus niet de enige :)

11. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    duidelijk geen spel voor mij, ik hou niet zo van dat tegen rare wezentjes uit de hel te knallen.
    nee, doe maar maar een shooter zoals Ghost Recon of Operation Flashpoint :)
    Timesplitters 3 vind ik dan wel weer goed, ookal zullen de verschillen tussen doom 3 en TS3 FP niet eens zo heel groot zijn.
    achja, rare ik :)

en nu, ga ik pitten :cool:

12. Netwin

Netwin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey bedankt voor je reactie! Als jij precies hetzelfde hebt zal het wel aan het spel liggen. Dan ga ik er niet mee terug. Ik vind het hakkelen van die audio bij die videodiscs niet erg, maar wel als er iets met mijn spel zou zijn waardoor later stukken van levels het niet doen ofzo.

(Het zal wel niet aan onze Xboxen liggen denk ik want ik heb een redelijke nieuwe. Van mijn oude is de harddisk overleden en laten maken was bijna net zo duur als een nieuwe, dus ik had een nieuwe gekocht. Van die nieuwe Xbox is weer zelfs pas geleden de dvdspeler vervangen dus die is helemaal nieuw, gelukkig viel dat binnen de garantie.)

Had je thread doorgelezen voordat ik het ging kopen, want was het niet meer van plan zo vlak voor de 360, maar ik heb er geen spijt van. Die Grabber is lachen :)

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen probleem :) Ik heb het spel zojuist uitgespeeld dus ik kan je met zekerheid zeggen dat het alleen sommige audio stukjes uit de logs en video discs betreft....en aangezien die een leuke kleine toevoeging aan de game zijn, maar meer ook niet, is het in mijn ogen niet echt storend :)

Het spel zelf loopt gewoon als een trein, en idd die Grabber is niet alleen lachuh maar ook nog verrekte handig ook :cool: Ik vind de game je geld meer dan waard, omdat hij ook als stand-alone te spelen is en qua omvang toch ongeveer zeker de helft van Doom III is. Qua wapens en vijanden is ie toch net iets leuker vind ik, en er komt ook nog downloadable content voor nog meer nieuwe levels....een koopje voor 30 euro :)

@ roeltjuuh : Tja, je hebt mensen die van realisme houden in games (oorlogsshooters, spellen als GTA etc.) en mensen die graag in een fantasiewereld rondlopen als ze aan het gamen zijn. Ik behoor tot die laatste groep, en ik vind het gewoonweg heerlijk om door de sfeervolle levels in Doom rond te lopen (vooral die Hell levels die zijn gewoon uber :D) en lekker demonen af te knallen :cool: Mja smaken verschillen he ;)

Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  14. Netwin

Netwin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad! Toen ik het voor het allereerst speelde wist ik nog niet dat je die 'vliegende doodskoppen' ook beet kon pakken met die Grabber. Toen ik dat ontdekte werd het pas echt feest :)

15. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    lijkt me echt een meesterlijk spel heb doom3 voor xbox en uitgespeelden ga deze binnenkort halen...
    zeker nu ik ook lees dat je die koppen ook met die gravity gun kan pakken lijkt me wel bruut gemaakt en lachen!!!

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dan doen we het zo maar, omdat mensen nu eenmaal oude posts terug willen lezen.

Doom III + deze expansion en de eerdere Doom I en II spellen komen volgende week, op zijn vroegst, uit voor o.a. de Xbox 360. Je krijgt hem in de vorm van BFG editie, Big Fucking Gun.

Alles is geremastered en bovendien is ook het geluid aangepast en krijg je een extended versie van de game, met extra missies en mogelijkheden. Er lijkt ook gewoon een MP in te zitten, die Fatality bekend heeft gemaakt als pro gamer, maar zeker weten over die MP ben ik niet.

En nu maar hopen dat er mensen die game gaan kopen, naast ikzelf.

Ooit de Doom III gekocht voor de Xbox, omdat je die toendertijd ook kon spelen op de 360, maar nu eindelijk eens echt aan beginnen. :9

17. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    ik ga em ook halen denk ik. Hij wordt niet duur, ergens tussen 35 en 40 in normale shops. Doom 3 nooit gespeeld, dus voor mij een nieuwe ervaring :)

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Voor mij ook en het schijnt een best enge game te zijn. Ik haat schrikken en adrenaline pompende actie, dus gamma open. :+

19. mbuist

mbuist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Back to memory lane :D Denk dat ik hem ook maar eens ophaal. Ik geloof dat DOOM I 1 van de eerste games is die ik gespeeld heb op een PC

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.012

Die lost missions zien er wel fucking gruwelijk uit. Snap niet dat deze gewoon in de normale game zaten. De Hell levels waren sowieso de beste.

Deel Deze Pagina