1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Doom III: The Legacy 14 Juni uit!!!

Discussie in 'Games' gestart door xboxmaniaxx, 29 mei 2004.

1. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar maak je m mee dan? ik heb Fraps geprobeerd, maar die pakt alleen t beeld.

2. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb ook niet zo veel verstand daarvan....krijg je niet een webpagina waar je het op kan zetten bij je abbo..?? ik zal is zoeken of je het op mijne kan doen.

3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    ja, maar dies maar 10 mb, waarvan 9.5 in gebruik

4. Freddy Xbox

Freddy Xbox It's Pink!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze topic helemaal niet zo gevolgd, maar heb de game al wel. De graphics zijn om te kwijlen, de sfeer is geweldig en ook de voice acting is super. Ik weet echt niet wat iedereen zeurt over de systeemeisen, want ik heb een pentium 4 1,8 met 512 mb ram en een geforce 3 ti 500 en alles loopt gewoon goed op high en 1024*768. :cool: Het verhaal is ook best cool en ik hoop dat je ook nog een keer naar buiten kan, want mars ziet er echt vet uit. Ik vond ergens zo'n videodisc met een filmpje over hoe ze mars bewoonbaar willen maken en ik weet niet hoe ver die gasten daarmee gevorderd zijn, maar ik hoop dat ik dat nog buiten te zien krijg!! Het zag er namelijk geweldig uit!! Alleen hoop ik nu toch op wat afwisseling, want na 2 uur of meer in die donkere gangen lopen heb ik het nu onderhand wel gezien. Ik ben net trouwens ff een eng stukje voorbij.

ik loop zo door een donkere gang en ga een deur door, hoor ik: follow me... ik loop verder en ik hoor die stem weer. kijk om hoog en alles wordt rood THEY TOOK MY BABY en er begint ineens zo'n kind te janken... brrr :9

Ik denk dat ik het spel tot nu toe een 8,5 geef. Ik hoop echt op afwisseling, want als ik dit nog een paar uur langer te zien krijg dan gaat dat cijfer wel wat zakken. Maar het kan natuurlijk ook nog omhoog!

Laatst bewerkt: 5 aug 2004
  5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Waarom linkt iedereen mijn nickname met het woord? |:-

Wat heb ik ermee te maken? Ik heb de game nog niet eens gespeeld, het enigste wat ik in de vlugte heb bekeken zijn die benchmarkso op die ene site, anandtech en xbitlabs.

De game met 6xAA (waarom 6, is 4 niet genoeg?) en 16xAF (waarom 16? Het verschil tussen 16 en 8 is minimaal.) op een 9800 Pro laten draaien lijkt mij onwaarschijnlijk, maar als de game echt vloeiend loopt op 1024*768 met P4 1.8 GHz, 512MB en en Geforce 3 kan ik dat ergens wel geloven.

@ Slurpgeit: Waarom verhoog je je resolutie niet i.p.v. AA te gebruiken?

6. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    doe ik normaal ook, maar ik had hem ff op 800x600 gezet voor aa en af

7. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Dat is nou imo het domste dat ik ooit heb gehoord. Waarom niet op 1024*768 met minder AA en 8xAF spelen of zelfs op 1280x1024 (of 1600.12x0) met 8xAF?

Op een hogere resolutie spelen is knapper dan op een lagere met (veel) AA.

8. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    je begrijpt me niet helemaal, ik speel normaal op 1024x768 met AA uit. maar ik was benieuwd hoedie met aa zou draaien :+

9. Lionhard

Lionhard Guest

zo ik heb hem ook eindelijk...

ff gespeeld en het is een prachtig spel...
    meer kan ik nog niet zegge omdat ik hem morge verder ga spelen :)

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    :confused: Ik zie het nut er niet van in, maar zolang je je amuseert is het voor mij goed (anders ook) ;).

Maar als op 800x600 met 16xAA kan spelen, kan je de game dan niet op 1280x1024 spelen?

11. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    ik weet niet, ik speel al m'n spellen in 1024x768, zo gewend. (16x AA is trouwens wel heel veel8))

12. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik ben ook gewend mijn games op 1024x768 te spelen, maar nu speel ik met mijn oudere games op 1280x1024 en dat ziet er beter uit.

13. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    daar zeg je het al, oudere games [​IMG]

14. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies, heb je 17 inch zet m dan op 1024x768 en fuck fsaa. geef mij maar fps ipv fsaa. zie je btw überhaupt wel een verschil met fsaa aan in 800x600?

15. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb een 17 inch en ik probeer al mijn games op 1280x1024 (alleen Far Cry lukt niet) wat trouwens mijn bureaublad resolutie is.

Wat wil je, met mijn Radeon 9000 Pro'tje die ik bijna ge-overclocked hebt naar een 9000 Pro kan ik Far Cry "maar" op 1024x768 spelen met textures op medium.

Weet er iemand als iets meer over die demo? Ik zou echt willen weten hoe dat Doom³ speelt op mijn pc.

Laatst bewerkt: 5 aug 2004
  16. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wees een eerlijke gamer, download de final van internet en koop m als ie je bevalt op 13 augustus

17. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    @S3NS31: ja dat zie je

@ Answer: volgens mij is het al bedtijd voor je, je overclockt je videokaart naar dezelfde videokaart :+

18. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Nope, een 9000 Pro loopt op 275 MHz (core) en 275 MHz (geheugen, 550 MHz door DDR). De mijne loopt op 300 MHz (core) en 246 MHz (geheuen, 492 door DDR).

19. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Dat downloaden van een game duurt mij te lang en in games die mij toppie lijken wil ik mijn geld insteken. Games die mij niet toppie lijken speel ik gewoon niet (dat geldt alleen voor pc games).

20. mars15

mars15 Guest

weet iemand hoe ik me geforce 4 ti 4200 goed kan instellen? voor extra opties ?

Deel Deze Pagina