1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Doom III: The Legacy 14 Juni uit!!!

Discussie in 'Games' gestart door xboxmaniaxx, 29 mei 2004.

1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ik koop em niet... kan em toch niet normaal draaien. Maar vind het wel een domme move om de game een week eerder in amerika uit te brengen en dan in europa nog eens. Dan krijg je natuurlijk mensen die niet kunnen wachten op de game terwijl ie in amerika al uit is..... normale reactie. Dus tis deel eigen schuld dat ie nu veel word gedownload.... hadden ze zelf ook kunnen bedenken. Wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben, maar ik begrijp het wel.

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vraag me toch iets af:

Op Anandtech.com hebben ze zoveel mogelijk low, mid en high-end videokaarten getest in hun (mega) PC.

Systeem:
    AMD Athlon 64 FX53 (oc tot 2,6GHz)
    1024MB PC3500
    120GB HDD van Seagate
    Windows XP SP1

Low-end, Settings High Quality 800x600
    Dan vraag ik me af, hoe kan iemand met een GeForce 3 Ti 500, Intel P4 1,8GHz en 512MB DDR in 1024x768 op High, dan toch betere resulaten kan behalen als iemand met een iets betere videokaart op een veel beter systeem?

Voor de mensen die een filmpje willen opnemen van hun gameplay, het schijnt dat je dan in de console "aviDemo" in moet typen. Zullen ongetwijfeld achterlijk grote bestanden worden, maar ik denk zeg het toch even :+.

En door "com_showfps 1" in te typen, kan je het aantal fps zien.

Idd, ieder zijn eigen mening, maar ik vind het dikke onzin. We kunnen wel Xbox games kopen van €60,- maar pc-games kopen ho maar :{. En dan ga ik er nog vanuit dat je de Xbox games niet download |:-. Kopen in de dichtsbijzijnde winkel kost mij slechts 11min. En Doom³ is altijd nog goedkoper als m'n ADSL abbo :cool:.

Laatst bewerkt: 5 aug 2004
  3. Freddy Xbox

Freddy Xbox It's Pink!

Leuk Bevonden:
    0
    Nadat ik dat plaatje van Arjan84 zag keek ik toch nog ff voor de zekerheid en hij had gelijk. Ik had hem op medium quality, maar wel op 1024*768. Hier liep alles dus goed op. Net ook ff op high getest en dat liep toch iets minder soepel. Maar ik ben blij hoor op medium. :)

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Idd, we kunnnen wel 5 xboxgames ofzo van 60 euro per maand kopen, maar een PCgame van 50 euro daar doen we niet aan |:-
    Laat me raden, jullie downloaden zeker ook allemaal Half Life 2? Dat is een spel wat dik 40 miljoen heeft gekost. Als je wilt dat er een opvolger komt, dan moeten we vooral zo door blijven gaan.
    Trouwens volgens mij mag je hier niet eens over illigale kopieen praten?
    Ik zie inmiddels dat het is verwijderd, maar iemand zei hier het volgende:
    ''Als een echte gamer, download je Doom3 gewoon''. Dit is echt de grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Dus als je een echte gamer bent, dan download je het spel illigaal, waardoor de maker er geen cent aan verdient, waardoor er of geen opvolger komt, of de kosten hoger zijn dan de verdiensten, wat tot het einde van de maker zou kunnen leiden. Maar dat zal ook leiden tot hogere prijzen van pcgames. Dus dan verziek je het niet alleen voor de makers, maar ook voor de mensen die wel games origineel kopen en hier dus een hogere prijs voor betalen. Dan ben je dus een echte gamer? |:- Uiteindelijk snij je alleen jezelf maar in de vinger.
    Laat ik het zo zeggen: als zo'n wannabe gamer verziek je en maak je de hele markt kapot.

5. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    dat het fout is heb je gelijk in, maar wre moeten echt niet gaan dramatiseren. Die jongens verdienen dubbel en dwars hun geld terug en zijn echt niet zielig. Uit onderzoek bleek dan ook dat van de mensen die downloaden ze anders het spel toch niet hadden gekocht (ging ook om muziek enzo) bron weet ik niet meer.

Maar idd, het blijft gewoon stelen en das fout. Maar ik neem aan dat iedereen wel eens een casettebandje heeft getaped....wat eigenlijk precies hetzelfde is. Je bent nou ook niet meteen een crimineel hoor als je het af en toe is doet...

6. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    ja inderdaad doom 3 is in het begin wannabee hl1.

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je download het spel omdat je het leuk lijkt, als er hier geen mogelijkheid voor had geweest, dan had je hem gewoon gekocht.
    Hoe kunnen die gasten dat geld terugverdienen, als bijna iedereen hem illigaal download?
    Ook al doe je het af en toe, het is niet juist. Dus je bent ook geen crimineel als je af en toe de winkel in loopt en wat jat? Of als je af en toe een auto jat?

8. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    stel je niet aan, genoeg mensen kopen hem. en trouwens, als ik een auto jat, heeft die ander geen auto meer. Maar doom hebben ze nog steeds.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb alleen originele pc games ja! En wat muziek betreft, dat neem ik allemaal op van de radio op mijn pc, of ik koop een album. Dus, ik hoef niet eens mp3's te downen.
    Ik geloof dat ik dit nou al drie keer heb gezegt:

Modchips - Illegale praktijken.

Praten over modchips of het kraken van de Xbox is niet toegestaan. We willen het gebruik van modchips namelijk niet in de hand werken. Daarmee benadeel je uiteraard de mensen die een modchip gebruiken voor het spelen van originele import-games, het is helaas niet anders. Over deze beslissing is geen discussie mogelijk en topics waarin deze praktijken worden besproken worden onherroepelijk gesloten en/of verwijderd.

Dat geld dus ook voor illigale software.

Ik haal wel lekker Doom3 origineel in de winkel, met het prachtige doosje.
    Als Doom4 er nooit komt door geldproblemen, dan weet ik iig dat het niet mijn schuld is.

10. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond ongeveer 4 uur gespeeld en dit is spel is echt prachtig. Het spel loept soepel en ziet er waanzinig uit. Farcry was al erg mooi, maar doom 3 gaat nog een flinke stap verder, de special effects rook/licht/schaduw etc zijn van ongekende kwaliteit. Voice acting is ook top-notch en je word al snel meegeleurd in het verhaal. Ik speel de game op medium en de tegenstand is behoorlijk pittig vooral de IMPs zijn een pain in the ass. Ik ga nu weer snel verder spelen want doom 3 is the shit...

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Een laatste waarschuwing als nog voor de mensen die Doom 3 illegaal in huis hebben, hou er over op. Illegale praktijken worden niet gesteund door Xbw, dus hou ze maar lekker voor je. En daar komt bij dat je de games industrie wel degelijk om zeep helpt uiteindelijk.

En nu weer ontopic, offtopic berichten worden verwijdert.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik had trouwens ergens iets gelezen over dat Doom3 geen EAX 2.0 ondersteund? Weet iemand daar iets meer over?

13. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    THANX THANX THANX:D Dan steun ik de gamesindutrie wél, nl. met eigen promotiefilmpjes. En ik ga de game zeker wel in de stores halen alleen al uit respect _O_

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Voor de mensen die een paar screen willen bekijken: op Gamers Hell staan 100 screens.

15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    En op Fraps kan je een tweetal filmpjes van de gameplay downloaden :9.

16. mars15

mars15 Guest

hij begint meer te haperen bij mij weet iemand paar dingen om dat tegen te werken
    :mad: ben ff op virussen scannen binnen me pc

17. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom hapert ie dus. Meestal zijn het programma's die in de achtergrond actief zijn. CTRL+ALT+DEL en dan ff checken wat het meeste geheugen gebruikt. Vooral defrag programma's en virusscanners zorgen ervoor dat je game hapert

18. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik trouwens ook heel vet vind, is hoe er gebruik gemaakt word van filmpjes op de monitoren in het spel. Als je bijvoorbeeld in de keuken naar de tv kijkt is er gewoon nieuws bezig. Of de info filmpjes over de onderzoekcentra, vroeger waren dat in fps altijd enkel plaatjes, nu gewoon filmpjes.

Laatst bewerkt door een moderator: 5 aug 2004
  19. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ja dat schijnt nogal hot te zijn in die nieuwe engines. Bij hl liepen ze daar ook al helemaal op te geilen bij de e3 2003. ziet er daardoor wel allemaal wat levendiger uit...

Laatst bewerkt door een moderator: 5 aug 2004
  20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Online ist ook best cool. Je hebt alle wapens en de omgeving is ook interactief enzo. Je hebt alleen niet zo veel levels.

Deel Deze Pagina