1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Doom III: The Legacy 14 Juni uit!!!

Discussie in 'Games' gestart door xboxmaniaxx, 29 mei 2004.

1. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    dan kun je toch maar max 4v4?

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Weet ik eigenlijk niet, ik kreeg bij gewoon deathmatch het maximaal aantal players niet hoger dan 4. Maar misschien is het anders op de officiele servers omdat ik alleen maar kan privé hosten en privé games kan joinen.

3. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 5 aug 2004
  4. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net bij een kameraad van me doom 3 gespeeld,en ik kan 1 ding zeggen....GEWELDIG:D..ik kan niet wachten op de xboxversie

5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Wanneer komt ie nou godvr hier in de winkel :mad: Ik wil spelen!!!

6. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm hoeveel games worden er wel niet eerder in Amerika uitgebracht dan in Europa? Heel veel! Dit ligt gewoon allemaal aan gamers die de industrie verpesten. Dit doen ze door zo snel mogelijk ergens een lek te vinden. En dan lekker het spul gaan gebruiken en doorgeven. Daardoor kan ook niks meer geheim blijven tegenwoordig in de games industrie.

7. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    het komt niet alleen maar doordat games ergens anders eerder uitkomen. Press-releases zijn ook eerder, en dus kunnen ze zo ook p internet worden gezet tog?

8. mars15

mars15 Guest

als je die teksten van die release groepen lees zie je dat alles zo vroeg uit komt doordat er mensen van gameshops ( eigenaren ) en mensen die spel reviewen hem uitbrengen naar die release groepen. Dit was ook met Doom III het geval

9. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste spellen die eerder uitkomen zijn inderdaad afkomstig van press-releases. Bij DVD's die een worldwide releasedate hebben is dit vaak ook zo. Er staat dan wel om de zoveel minuten "For Your Consideration" in beeld.

Doom 3 is volgens mij gelekt (lees: een beetje gestolen) bij iD software. Niet alleen de softcopies, maar ook de gedrukte versies. En dat gaat iD software merken bij de verkoopcijfers...

Over het spel: het is niet geweldig, het is een beetje eentonig. Het verkrijgen van nieuwe wapens is volgens mij niet echt goed verdeeld over het spel en het aantal verschillende vijanden is vrij laag. De engine is wel goed, ik speel op 1024 x 786, zonder AA op High en ik heb een 9800 XT 256 MB DDR. Op Ultra High loopt ie niet echt zoals het hoort (lang laden bij het openen van een deur, bij het saven, loaden etc). Al met al kan het spel wel een 8- krijgen.

10. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Je vind het spel niet geweldig maar je geeft Doom 3 wel een 8-? Beetje vreemd he. Als ik jou zo hoor heeft de game alleen goede graphics en zuigen de gameplay en replay. Wat dus op een 5 á 6 zou uitkomen.

11. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind de graphics ook heel goed: een 10 waard, maar dat vind iedereen.... Over de gameplay... ik vind het erg eentonig en als ik aan doom 1 en 2 terug denk ( en alle andere eerdere doom delen), dan valt deze game tegen. Deze game past helemaal niet in de doom reeks vind ik, en dat vind ik echt jammer... De eerdere dooms bestonden uit mooie, fictieve werelden, en waar zeker veel afwisseling inzat ( lees:genoeg). De eerste dooms bestonden ook uit een heel andere gameplay, die ik persoonlijk beter vind...

12. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb helemaal niet gezegd dat de gameplay kut is. De graphics maken héél veel goed, ik heb gewoon wat dingetjes opgenoemd die me niet 100 % bevallen. Het spel roept geen irritatie op zoals sommige indoor levels dat bij bijvoorbeeld HALO wel deden, om een vergelijking te maken. Bovendien hangt er een goede angst-sfeer in het spel (wat ook moet bij Doom), en is een 5 á 6 VEEL te weinig.

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Die mode is gemaakt voor kaarten met 512 MB, maar loopt redelijk goed op de huidige generatie kaarten (jouw kaart is vorige generatie).

14. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De huidige generatie kaarten is toch de 512 MB kaart?

15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja klopt, deze komt alleen wat later uit, eerst moeten ze even de 256MB versies slijten, vervolgens iedereen opfokken dat je de 512MB kaarten nodig hebt om Doom³ goed op Ultra te kunnen draaien.

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    De huidige generatie is de X800 en de 6800, maar in oktober komen er versie uit met 512MB die waarschijnlijk de opvolgers (R480/NV45) zullen zijn en dus niet een X800 of 6800 met 512MB

17. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    je bent zeker nog niet al te ver :{

18. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doom III Launch Event In Fame te Amsterdam(met de PU crew)! spelen en kopen van het spel 2 dagen voor de release!!! hier ga ik dus zeker heen om mijn Doom exemplaar te halen. Er wordt ook nog een lan party gehouden :p

Laatst bewerkt: 7 aug 2004
  19. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    dat weet ik niet, bij moment van schrijven was ik bij recycling, ik weet niet of dit ver is?

Maar ik vond de eerste dooms toch echt heel anders...

20. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    dat is inderdaad niet ver

Deel Deze Pagina