hoe lang is de game dan? want het voelt alsof recycling best wel ver is, omdat je al best veel wapens hebt:
je hebt al een rocket launcher(net gekregen d8 ik), en het voelt alsof de game al helemaal uitgemolken is op dat moment bij recylcing. Het gaat idd meer als doom voelen, zoals riff al zegt, dit komt door de monsters die je herkent uit de eerdere dooms. Maar ik vind het gewoon zo jammer dat het spel gespeeld word in een realistische omgeving. Ik had liever gezien dat de omgevingen van de eerdere dooms terugkwamen, want dan was het echt doom. Als je die hebt gespeeld weet je precies wat ik bedoel. Verder denk ik dat ze half-life een beetje als voorbeeld hebben genomen. Dit merk je aan de scripted stuff die hetzelfde lijkt, en doordat het verhaal mysterieus is en zo. Verder is de game wel echt heel erg spannend vind ik, maar ze hadden deze game misschien beter een hele nieuwe titel kunnen geven,omdat het zo'n compleet ander spel lijkt. Verder vind ik de game wat te simpel om medium diffculty. Ik weet dat er hard nog nakomt, en daarna nog eentje als je hard uitspeelt. Maar meestal is medium voor de gemiddelde gamer, maar deze is echt te simpel voor de gemiddelde gamer. Hoe het met hard-difficulty zit weet ik niet.