Ik denk dat het een reactie is op een post hier ergens maar dattie vergeten is dat er nog wel meer reacties na komen
Super agressieve game bij een jochie van zes.... logisch dat pa boos is.... Ging te veel van redenatie van anderen uit
nou dan ga je toch lekker niet hier lezen. Het gaat hier over doom3 genius, wat verwacht je dan?? En je kunt hem zelf ook nu spelen, bestel hem gewoon uit Amerika, hij is al gewoon uit. Dat jij m niet hebt is niet hun probleem.
ff een vraag, ik kom ergens niet verder: Spoiler bij de monorail,sector 2, waar je de airlock voor de monorail open moet maken met een code, waar vind ik de code, of moet ik dat ventje uit de monorail halen? en zo ja, hoe moet dat?
Zucht. Gelukkig zijn er mensen zoals Darksoldier de wel rekening met andere mensen houden. Kijk, dat mensen hem illigaal downloaden, dat moeten ze zelf weten, maar dat ze dan het hele spel uitgebreid gaan zitten beschrijven, is niet echt leuk voor de mensen die wel het geduld hebben en de moeite nemen om hem origineel te kopen. Trouwens, als je Doom 3 in Amerika zou bestellen, dan zou het minimaal 1 tot 2 weken duren voordat je hem hebt, en aangezien hij aanstaande woensdag al in Nederland te verkrijgen is, is dat niet erg slim genius _0/
Is al uitgelegd. Iedereen die er hier over praat heeft hem 100% illigaal. Dat is punt een, daarnaast willen de mensen die hem nog niet hebben (iedereen) graag nog verrast worden en niet weten hoe alles gaat. Als je dat zomaar allemaal neerkwakt is de lol er dus af. Dit topic is om over Doom 3 te praten niet om alles te verklappen, dat doe je dus binnen Spoiler tags. Lijkt me niet zo moeilijk eigenlijk..
Far Cry geweldadig? Red Faction en Halo en de andere shooters (buiten Soldier of Fortune) zijn even geweldadig als Far Cry. Terug over Doom³: weet er iemand nu al meer over die demo?
kom ergens niet verder: Spoiler bij recycling sector 2 waar je de airlock open moet maken voor dat treintje.....wat is de code ddaarvoor of wat moet je anders doen?
voor darksoldier: Spoiler Ik ben daar nog niet, maar staan de codes niet in je PDA, net zoals die van de kasten?
ik weet niet met welk pakketsysteem jij m besteld genius. Die dingen kun je binnen 3 werkdagen binnen hebben. hij ging zelfs al voor de release de deur uit bij sommige bedrijfjes, gewoon betaald en in de pocket voor id. En dat is dus niet illegaal. Hier wordt er af en toe echt gewoon altijd vanuit gegaan dat het illegaal is. En ja, ik vind het wel dom dat je een doom 3 inhoudelijk topic gaat lezen en dan gaat zeuren over wat er in staat. Maar meiden, ik hoop dat ik jullie gevoelens niet heb gekwetst.