wanneer komt ie dan op de xbox? of is die er al ? als je een xbox hebt zou ik dan maar effe wachten op de xbox versie van volgens mij gaat dat op de pc niet echt lukken....
lol nou ja dat valt ook wel weer mee. de volledige beta 2 versie heb ik allang hier op de pc en die kan ik gewoon spelen....'t draait alleen klote. nu weet ik ook dat doom 3 een systeem gebruikt dat automatisch je pc voor je instelt voor de beste weergave.....heeft de beta versie nooit gehad. dus nogmaals.........wie heeft er nog meer zo'n opgevoerde amiga zoals ik gebruik en heeft toevallig ook doom 3???
hey ik heb een geforce fx 5700 256 mb maar hoe hoog kan ik hem dan draaien want dan kan ik beslissen of ik hem koop
Hang natuurlijk ook van de rest van je PC af, maar hier testen ze o.a. een 5700 Ultra, die van jou is dat wat minder: klik
Minimum systeem eisen zijn een geforce 3 TI. Jou kaart wordt misschien net ondersteund dus ik denk niet dat je heel erg gaat genieten van Doom 3. Maarja gezien je audio dingen moet 700 euri voor een beetje fatsoenlijke PC ook wel kunnen toch?
De handleiding zegt het volgende: Minimum System Requirements version of Microsoft® Windows® 2000/XP Pentium® 4 1.5 GHz or Athlon™ XP 1500+ processor 384MB RAM 8x Speed CD-ROM drive (1200KB/sec sustained transfer rate) and latest drivers 2.2GB of uncompressed free hard disk space (plus 400MB for Windows® swap file) 100% DirectX® 9.0b compatible 16-bit sound card and latest drivers 100% Windows® 2000/XP compatible mouse, keyboard and latest drivers DirectX® 9.0b (included) 3D hardware Accelerator Card Required - 100% DirectX® 9.0b compatible 64MB Hardware Accelerated video card and the latest drivers. ATI® Radeon 8500 ATI® Radeon 9000 ATI® Radeon 9200 ATI® Radeon 9500 ATI® Radeon 9600 ATI® Radeon 9700 ATI® Radeon 9800 All Nvidia® GeForce 3/Ti series All Nvidia® GeForce 4MX series All Nvidia® GeForce 4/Ti series All Nvidia® GeForce FX series Nvidia® GeForce 6800 series Maar een slideshow is toch ook leuk.................
YES!!! Ik heb hem eindelijk!! [plaatje]http://website.pcextreme.nl/imageuploader/uploads/p1010045_copy1.jpg[/plaatje] [plaatje]http://website.pcextreme.nl/imageuploader/uploads/p1010046.jpg [/plaatje]
Ik wacht eerlijk gezegt even op de demo release (als die er nog komt). Om te kijken of ik de game lekker kan draaien, en of ik de game ook nog vermakelijk vind.
lol je heb helemaal gelijk....trouwens mijn kaart is idd een asus geforce 3 ti....keek het net ff na want ik heb zelfs het doossie hier nog. ja mijn pc wordt ook vervangen door iets met meer pk's want dit lijkt helemaal nergens meer op. toch heeft hij het ruim 4 jaar volgehouden en das in pc land een hele tijd. de laatste 2 jaar speel ik eigenlijk enkelt en alleen op de xbox mijn games en heb daarbij de pc compleet links laten liggen. zal doom voor de aardigheid eens kopen om te zien wat het resultaat is. nieuwe pc zal er wel na de vakantie komen.....kom ik wel bij je terug voor advies over de specs lol.
Ik heb een Pentium 4 2.6 ghz met een Asus Radeon 9200se 128mb video kaart. Denken jullie dat ik Doom3 hier goed op kan spelen, anders koop ik hem niet :{ EDIT:En ik heb ook nog windows 98. (ik heb t geheugen van mn oude pc in mn nieuwe gedrukt, en op mn oude pc had ik windows 98 omdat xp er erg sloom werkte)
de rest van me systeem is: amd 64 3000+ 1024 ddr ram en dan die fx 5700 256 mb maar dat moet dus wel lukken?
ok dat is wel netjes kan iemand misschien een screenshot maken op high zodat ik kan zien hie het eruit ziet *)