1. start doom3 op (alleen beginscherm dus geen spel opstarten) 2. druk "control + alt + ~" voor invoerscherm 3. type in "timedemo demo1 usecache" Hiermee start je de doom3 demo op en komt er een aantal FPS uit. Voordeel is dat je het spel niet hoeft op te starten, verder kan je op deze manier veel uitproberen met instellingen, aan de hand van de snelheid van je PC duurt dit ongeveer 1 minuut.
Ik hoorde dat deze game nogal veel vraagt van je Pc .... Ik heb dus Pentium 4, 2,8 Ghz, 2 x 512 Mb Ram ..... ennuh een ATI Radeon 9800 Pro. Is het nu mogelijk (ook al is het op low of medium) om deze game te spelen ?
Weet iemand waar de kettingzaag ligt, en waar je die mini game turkey punsher kan doen ??, ik kan trouwens doom3 spelen op deze pc met een ram van 265 maar goed wel op low dan, maar het meeste speel ik op de laptop daar kan ik hem op high spelen.
Ok, ik heb een configuratie: Athlon 1900 XP 768 DDR ram Geforce FX 5600 Ik zou Doom 3 op low goed kunnen spelen al hoor ik het, dus ik ging em spelen op low, dus echt alles low, en haperde verschrikkelijk, het geluid herhaalde zich meerdere keren. Zou iemand hier de oorzaak van kunnen geven, is het gewoon de videokaart of iets anders?
Turkey punsher kan je vinden in het eerste level, hij staat in de keuken/kantine. De kettingzaag krijg je als je ongeveer 7 levels verder bent.
Ow dan heb ik hem dus gemist, zag wel een kapotte game ergens staan, ah dan ben ik dus bijna bij de kettingzaag thx.
Hmm wat vreemd op jou systeem zou je hem makkelijk op medium of zelfs high soepel moeten laten spelen, want mijn laptop heb ik 512ram en maar een 64mb videokaart en heb geen last van haperingen op medium. Zoek dit op in je doomconfig file "seta image_cacheMegs" en zet een getal bijv. 120 dat werkt misschien.
- Teveel programma's op de achtergrond draaien? - Hardeschijf defragmenteren? - Spyware? - Juiste stuurprogramma's geïnstalleerd?
Weet iemand een goeie Tutorial voor de doom3 editor?? wil een map maken maar ik moet nog weten hoe en wat de functies voor textures enzo moet gebruiken.
Het is me gelukt om een kort filmpje te maken van DOOM3 en dan ook echt gespeelt. Dit is het eerste level waarin je als marinier aankomt op mars, dit is niet het hele level, gewoon een beetje rondlopen zodat je een indruk hebt hoe het eruit ziet. Om het te kunnen draaien heb je wel de laatste divx codec nodig. Bestand was 700MB en heb het terug kunnen brengen naar iets meer dan 10MB. Het filmpje is iets meer dan 4 minuten en is af te draaien op mediaplayer. filmpje (opslaan als)
Ik heb een probleem met dat spel heb m net gehaald en nu speel ik m ik heb pentium 4 2,8 + 512 intern en ati raedon 9800 pro. Met dit spel is al 3 x achter elkaar als ik +- 5 min speel sluit ie m af en zit ik in windows. gewoon helemaal weg... Hoe kan dit? Ik word er gek van ps ik draai m ook maar op medium
Ja hij gaf dat aan aan t eind van de installatie dus ik denk mooi dan doe ik dat ff.. dus dat heb ik via de website van ati gedaan..... bedankt voor de tip
Vandaag even gespeelt bij een maat van me. Ziet er erg vet en creepy uit, maar heb 1 puntje wat ik niet echt geslaagd vind en dat is het geluid van sommige wapens. Machine gun heeft een plopplop geluidje, weet niet maar vind dat maar helemaal niks, klinkt alsof er helemaal niks uitkomt