1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Doom III: The Legacy 14 Juni uit!!!

Discussie in 'Games' gestart door xboxmaniaxx, 29 mei 2004.

1. gerjan

gerjan Guest

probleempje met mijn sound, ik kan geen surround kiezen :confused: hij zegt dan dat er iets in mijn windows config niet goed zit. kheb die audigy 2 zs

kga nu ff fps checken op een druk punt

2. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Hoeveel CD's heeft hij eigenlijk? Weer 5 net als Far Cry?

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hij heeft 3 cd's

4. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Mooi zo. 5 cd's is echt overdreven. ;)

5. gerjan

gerjan Guest

fps gechecked:

1024x768 op high quality

63 was maar ff (kzal wel naar de muur ofzo hebben gekeken)

normaal rond de 50-55, en bij gevechten 43-47

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Had ik ook, moet je even naar: start=>configuratiescherm=>spraak, geluid en geluidsapparaten=>geluiden en audioapparaten=>dan onder luidspreker instellingen op geavanceerd drukken. Dan alleen even kiezen voor 7.1 luisprekers :cool:.

7. gerjan

gerjan Guest

staat ie al op:confused:

krijg wel geluid door meerdere boxen maar dat komt denk ik of door dat EAX of door cms3d dat je via dat mediasource go ding in kan stellen.

8. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja idd, als ik in de EAX-console de equalizer en cmss gedoe aan heb gezet, krijg ik alleen maar muziek uit m'n speakers in Doom3. Als ik dat uit zet, dan heb ik wel normaal al het geluid :confused:. Heb je de stuurprogramma's al eens bijgewerkt? Ik las namelijk iets over een EAX4.0 update o.i.d... misschien helpt dat wel.

9. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand hier hoe ik de eindbaas moet verslaan?
    Het lukt me maar niet :'-(

10. gerjan

gerjan Guest

Ja laatst nog gedaan. Kheb laatste tijd wel vaker dat ik maar uit 2 boxen geluid heb :confused: lijkt wel of een of andere media programma in conflict komt met de audigy software ofzo en dan de instellingen terug zet naar 2speakers ofzo...

naja

11. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje level communications:
    ik ben in dat level dat je transmission moet verzenden bij die sattelite control, als je cancel drukt heeft het dan dezelfde gevolgen als je send drukt?

12. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Heeft er iemand al MP gespeeld? Zo ja, wat is dat? Je kan maar volgens mij met 4 spelers ofzo.

13. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    nee, standaard kan je met 4 spelers spelen, maar er zijn al mods waar je met 32 man kan spelen...
    ik heb al MP gespeeld maar dan in mijn 1tje, ziet er gaaf uit, net Q3 maar dan mooier en enger...

14. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij alpha labs sector 4 :eek: .
    Ik ben net bij dat stukje dat je een radiobericht binnen krijgt en die gozer zegt dat je de efs (ofzo 8) )moet inschakelen en dat de paden voor je geblokkeerd zijn. Je kan bij dat computerscherm dan kiezen of je iets met die efs wilt doen of die bruggen wilt uitklappen. Nou ik heb dus dat geval gedaan met die efs omdat die gozer het zij. En nou zit ik vast. Ik ben ook al via die ladder naar beneden gegaan en al die beesten afgeknald. Wat moet ik nu doen om verder te gaan.
    Alvast bedankt O-)

Laatst bewerkt: 17 aug 2004
  15. gerjan

gerjan Guest

ja idd moet je eens in dat eerste multiplayer level, naar beneden gaan waar dat rode licht uitkomt, en dan in dat hoofd lopen zeg maar, wordt je helemaal bezeten door dat iets :p alles krijgt een rode gloed en je begint te huilen en bewegen etc. freakin'

16. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat niet gedaan en gewoon al die bruggen ingeklapt, dus ik kan je niet helpen...

17. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    dat is berserk, heb ik gedaan (ook in singleplayer, is koel) je hoeft iemand alleen neer te meppen (met de hand) en hij is dood

18. gerjan

gerjan Guest

aha, maarja dat wordt moeilijk als je in je eentje bent;)

en met meerdere gaat niet :p ;)

19. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ?
    he?

20. gerjan

gerjan Guest

cdkey probleempje zeg maar

Deel Deze Pagina