Ik speelde op medium met ongeveer 20fps, dat was nogal laag en nu speel ik low met alle advanced opties uit en speel met ongeveer50fps. Aardig goed voor mn 9200tje En oja dat stukje met die brug en efp heb ik al gehaald.
hehe ik speel op de hoogste resolutie etc alles high ik heb hem gratis gedownload (en daarmee de gehele gamesindustrie mee kapotgemaakt, maar ach, ik hou geen rekening ermee dat ik in de toekomst ook nog wel is een game wil spelen..) maar ik vind er nou niks meer aan na 2 dagen heb je het weer gezien van die witte beestjes kille en die andere maar de graphics zien er bij mij mooi uit en het loopt soepel /Mod Laatste waarschuwing :{ - Orcrist
Ik heb hem vorige week gekocht en vind het nog steeds erg leuk, elke dag speel ik een leveltje ofzo. Al is het verhaal af en toe wel erg linear, van A naar B en zombies neermaaien. Maar voor het story element hebben we Half Life 2 . Doom3 voldoet iig aan al m'n verwachtingen, en valt absoluut niet tegen.
Mensen hoe zit het precies met een demo, Want ik ben niet van plan (op dit moment) 50 € uit te geven aan een game .....
Ik zou op de demo wachten, en kijken of ie draait en of ie leuk is. Dan kan je hem altijd nog kopen. Maar ik wil niet zeikerig overkomen Erikprogamer, maar warez mogen hier niet besproken worden.
Ik vind het wel overdreven dat hij 60 euro is, of zit ik fout? Ik heb hem namelijk zien liggen voor 60 euro, dat is toch gewoon veel te veel!
Het mag niet maar als het kan zou ik hem gewoon downloaden. Achteraf gezien vind ik hem te saai om te kopen.
Nok nou is over die illegale troep. Zelfs hem eventueel zouden willen downloaden wil ik niet meer voorbij zien komen. :{
Ik ben net bij dat stukje dat je terug moet naar de labs, ik vind dat het een beetje eentonig wordt. Heeft iemand hem trouwens al uitgespeeld?
Wacht maar tot je in de hell level komt, maak je borst maar nat. Ik zit nu in het 24e level en ben benieuwd wanneer het op gaat houden.