1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Doom III: The Legacy 14 Juni uit!!!

Discussie in 'Games' gestart door xboxmaniaxx, 29 mei 2004.

1. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    jeej . Er komen nu veel meer sterke tegenstanders, dus dat maakt t iets leuker":D

2. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij slaat het spel elke keer vast :confused:

3. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dat aan de tempratuur van je pc ligt mischien moet je de kwaliteit iets lager zetten, of niet te veel uren achter elkaar het spel spelen.
    Heeft bij mij wel geholpen want als ik DoomIII op high speel (met veel framedrops 8) ) is mn pc tempratuur naar 2 uur doomen al ongeveer 60 graden nu speel ik hem op low en is ie na 2 uur ongeveer 50 graden.

Of je neemt gewoon waterkoeling O-)

4. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Damn, wat is dit spel vet! Ik heb net 1 1/2 uur gespeeld, in het donker met licht uit 8), erg vette shit! En hij loopt gelukkig erg lekker op medium. Het ziet er echt super mooi uit. En soms schrik ik me echt de tering. Oh man, het valt me echt niet tegen, ik had het niet verwacht dat het zou goed zou zijn. :D

5. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Tjah, die ervaring zakt alleen een beetje in op een gegeven moment. Tis erg repetetive. En de GFX wen je ook aan. Voor een echte mijlpaal vestig ik mijn hoop op HL 2.

6. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben nu nog aan het genieten van het spel, maar iedereen zegt dat het gewoon vervelend wordt na een tijd. Dat is wel jammer, maar gelukkig ben ik nu nog lekker aan het kloten 3-)

En Half-Life² moet ik ook zeker hebben nu ik weet wat me pc aan kan. :p

7. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    in principe kan hl² gedraaid worden door elke 'normale' pc

8. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er nog lang niet op uitgekeken; alleen kom ik zeer vaak op low ammo...

9. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kom ook wel vaak op low ammo, maar dat komt doordat ik als ik een monster heb afgeknald dan nog een paar extra kogels door zijn kop heen schiet, zodat hij blijft liggen 8) Maar die low ammo zorgt wel voor extra spanning :)

10. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in hell.
    Ben bang :eek:
    (Dag dag rest van m'n mannelijkheid _0/ )

11. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel pas net:+ maar tering zeg dat eerste level:confused: je schrikt je dood als er een vent achter je staat met een shotgun is er trouwen nog een manier om je lamp en pistool tegelijk vast te houden?

12. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, dan moet je een mod downloaden. Dit heb ik ook gedaan en werkt perfect. Het slaat nergens op dat als je zo ver in de toekomst zit en niet eens je lamp en wapen tegelijk vast kan houden. 8)

Dit is hem: Normal Weapon Flashlight Mod

Ik vind overigens de geluiden van de wapens wel erg nep. Kan aan me geluidskaart liggen, maar klinkt wel erg "dof" :confused:

13. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het zowieso allemaal nep. De animaties zijn ook echt verschrikkelijk. De guns klinken voor geen meter en geen leuke sof raak systeem. Gfx vallen ook redelijk tegen en ik ben geen één keer geschrokken. Misschien ben ik veel gewend, dat kan ook natuurlijk. Ook is het erg saai, echt alleen maar hetzelfde. En ook zijn de systeemeisen veel te hoog voor wat je te zien krijgt. = slechte engine

Laatst bewerkt: 25 aug 2004
  14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    wat zal jij je eenzaam voelen 3-)

15. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    waar slaat dat nu weer op...

16. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Ik ben het wel met je eens iig.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Animaties zijn vloeiend en goed.

Het geluid van de guns is niks mis mee. Een shotgun klinkt als een shotgun, een machinegeweer klinkt als een machinegeweer etc.

Noem eens een spel wat op het moment verkrijgbaar is dat mooier is dan Doom3.

Is het daardoor meteen een slecht spel? Ik ben met Silent Hill ook geen een keer geschrokken, maar het was wel een meesterlijk spel.

Beter dan Doom3 kan je op het moment niet krijgen, dus dan snap ik niet dat jij dan beter gewend bent.

Het merendeel van de games is tegenwoordig hetzelfde. Top Spin is ook constant hetzelfde, maar het word door velen als een zeer vette game gezien.
    Als datzelfde leuk is, dan heb ik er geen probleem mee.

Dat zal eerder met de performance van je hardware te maken hebben dan met de engine. En trouwens ga alvast maar wennen aan dit soort systeemeisen. Is toch heel normaal dat de te mooier/gecompliceerder en zwaarder een game word, dat daar steeds betere hardware voor nodig is.
    Met de engine is niks mis, als we het over een slechte en buggy engine hebben, dan hebben we het over Far Cry.

Dat het merendeel van de wereld het tegenovergestelde van jouw denkt.

Laatst bewerkt: 26 aug 2004
  18. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    Doom3 Fanboy?

Het is een heel leuk spel. Maar misschien is er teveel van verwacht. Er zijn heeel veeel mensen die hem tegen vinden vallen.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Omdat ik Doom3 een leuk spel vind, dan ben ik meteen een Doom3 fanboy |:-
    Dus als je een spel leuk vind, dan ben je een fanboy.
    Dus als jij Halo leuk vind, dan ben jij dus een Halo fanboy |:-

Dat is een verwachting die je zelf opbouwd.
    Wat hadden jullie dan van Doom3 gedacht? Dat een het een heel diepgaand spel zou zijn met een zeer uitgebreid en complex verhaal?

Doom is Doom, en als je dan meer gaat verwachten terwijl je weet dat het niet zo is, dan verwacht je er zelf teveel van.
    Doom is gewoon een rechtoe rechtaan shooter, dat is het altijd geweest, en dat zal het altijd blijven. Dat weet iedereen die hem koopt. Je koopt hem dus omdat je hem leuk vind of dat type spel leuk vind, je weet van te voren dat het netzo iets als Doom 1 en 2 zal zijn, en niet zoiets als Half Life 2, dat is van tevoren ook vaak aangegeven. En als jij dat toch gaat verwachten, dan is dat jouw fout aangezien heel vaak is gezegt dat het niet zo is.

ps. Over dat Doom3 tegenvalt, kijk maar eens naar de sales.

Laatst bewerkt: 26 aug 2004
  20. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik de naam van mijn speler veranderen?

Deel Deze Pagina