1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Doom III: The Legacy 14 Juni uit!!!

Discussie in 'Games' gestart door xboxmaniaxx, 29 mei 2004.

1. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Onee, ik heb hem uitgespeeld :'-(

2. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    och jee, woutertje kan weer eens geen kritiek hebben. Ik vind doom3 echt heel erg tegenvallen. Het geluid is gewoon slecht, geluid van bv rb6 en halo is vele malen beter.
    Animaties zijn zeker niet altijd vloeiend en vaak onnatuurlijk.
    Ik zeg ook niet dat doom3 bij mij niet vloeiend draait (dat doet het dus wel) ik zeg alleen dat het er ook niet zo heel mooi uitziet in verhouding met de systeemeisen.
    Het is gewoon een zeer gemiddeld spel met boven gemiddelde gfx. Niks meer, niks minder. Misschien dat ze de engine wel eens kunnen verbeteren en doom4 wel beter/mooier/leuker/afwisselender kunnen maken.

och jee, of dat ook maar iets zegt over de kwaliteit van iets. Hype anyone?

mening, mening, mening, mening...... oftewel geen goed argument.

Laatst bewerkt: 27 aug 2004
  3. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik vind dat je gelijk hebt. Alleen in jouw verhaaltje staan ook een hoop meningen. Maar daar gaat het toch ook om? Hoe je er zelf over denkt en wat je er van vindt...

4. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ja inderdaad. Zo bedoel ik het ook niet, maar wouter doet net lijken of zijn meningen altijd feiten zijn.
    Dat het saai is is ook wel een mening idd maar dat is ook wel een terecht punt op kritiek.

5. Senshin

Senshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt doom3 dus dik ownen

op highest met dolby surround (Z-680 van logitech)
    geloof me, dan is dit spel zo uber geil :D
    Het is een heel goed, Kwa gameplay en Graphics etc.
    Heb geen spijt van me aankoop.

Dit spel is grafische verschrikkelijk mooi, niet normaal, ze leggen de lat niet een beetje hoog, maar meteen super hoog, het is grafische echt te mooi, maar je moet wel highest hebben vindt ik om de grafische pracht te zien, daaronder valt het een beetje tegen, maar de gameplay is ook gewoon super goed dus compenseert dan wel :)
    En dan het geluid, jezus.
    Ik heb nog nooit zo'n mooi spel gezien grafische en het geluid is ook extreem goed :)

Laatst bewerkt: 27 aug 2004
  6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ook ik vind het spel geweldig, precies wat ik er van verwacht had.
    Dingen zoals: wel of niet; mooie graphics, mooi geluid, mooie animaties e.d. zijn allemaal persoonlijke meningen, en die kan je niemand opdringen.

@ITNL3,
    Als ik eens kijk hoe de D3 engine omgaat met langzamere systemen, vind ik de engine vrij sterk. Far Cry schaalt daarintegen heel slecht op langzamere systemen. Zelfs op de high-end systemen is die engine nog wat brak.

7. Senshin

Senshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het mee eens, met het laatste over far cry etc.
    Alleen op mij high-end systeem draait far cry heel goed :)
    alles op zijn hoogst :)

Maar nu waarmee ik het niet eens ben.
    Doom3 is grafische op dit moment het mooiste spel wat er is, dat is gewoon een feit, en mensen die dat niet vinden spelen waarschijnlijk op een low-end systeem ofzo.
    Doom3 is op dit moment het meest grafische spektakel, alles is gewoon heel scherp, de zombie's etc. zien er verschrikkelijk gedetailleerd uit, alles ziet er gewoon goed uit.
    Dingen kunnen buigen etc.
    Wat andere engines dus nog niet kunnen, De doom3 engine is een enorme flexibele engine.
    De mensen die zeggen dat het spel lelijk is, moeten maar eens heel goed kijken.

8. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, kan er weinig aan toevoegen, ik heb het al eerder gezegd 3-) Ik vind de Doom3 engine de mooiste van het moment :9

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    O god nee, daar komt het ananasknaapje weer eens met zijn wijze praat, :eek:
    Mag ik jouw kritiek dan niet weerleggen ofzo? Staat nergens in de faq dat dat niet mag. We zitten hier op een forum. Op een forum heeft iedereen verschillende meningen, en daar kan je normaal over discussieren.

Volgens mij doet jij dat.
    Voorbeeld van ''jouw feiten'': Het geluid is gewoon slecht, geluid van bv rb6 en halo is vele malen beter.
    Mening: Ik vind het geluid slecht, geluid van bv rb6 en halo vind ik beter.
    Waarschijnlijk zal het of aan je speakers liggen, of aan je instellingen of aan je smaak, want met een koptelefoon klinkt Doom3 nog goed. Moet je maar eens goed luisteren naar de omgevinggeluiden die je hoort. Krakende vloeren, stoom, monsters in de buurt of in de verte, machines, instortende dingen etc.
    Dit alles draagt bij aan de zeer goede sfeer in Doom3. Dus het geluid vind ik niet slecht.

Dus jij vind Doom3 niet mooi? Op welke resolutie en op welke settings heb je hem gespeeld? Noem eens een spel wat jij mooier vind dan? Doom3 is grafisch nog steeds het mooiste spel dat er op het moment is. Dat zal waarschijnlijk volgende maand Half Life 2 zijn.

De engine vind ik niks mis mee. Zelfs de mindere systemen zijn in staat om Doom3 te draaien, dat kan je van Far Cry niet zeggen, dat is pas een kut engine.

Zoals jezelf al zegt, dit is een mening. Jij vind het saai, en een ander niet.

Nou loop je tegen mij te zeiken dat mijn meningen volgens jouw altijd feiten zijn, maar dan moet je je eigen posts toch maar eens goed lezen. Je doet zelf namelijk.

Helemaal mee eens!
    Ook zitten er in de Far Cry engine veel bugs, bij Doom3 is dat een behoorlijk stuk minder. Ook vind ik dat de spanning in Doom3 veel beter is. Bij Far Cry weet jij eigenlijk al wat er gaat gebeuren, en bij Doom3 weet je dat eigenlijk nooit. En als je denkt het te weten, gebeurt er weer wat anders.
    Dit samen met de graphics, geluid, sfeer en gameplay maken Doom3 voor mij het beste wat er op het moment te krijgen is.

Laatst bewerkt: 28 aug 2004
  10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik snap niet dat mensen zeggen dat het geluid barslecht is en het gaan vergelijken met halo en rainbow 6
    halo en rainbow 6 zijn compleet andere spellen, je hebt tactiek nodig, anders dan bij doom 3, het geluid kan je ook niet vergelijken.........rb 6 en halo zijn geen scare-games....doom 3 wel, de makers hebben verschrikkelijk lang aan die engine en aan het geluid gewerkt.....het is gewoon af.

mijn zegje ook weer gedaan :)

11. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het geluid van de geweren eerst ook een beetje "dof''klinken, dus ik heb een mod gedownload :) . Nu klinken alle geweren veel beter, vind ik.

De mod heet mind-killer en ik heb hem van www.d3files.com gedownload.

12. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De game is gewoon veel te makkelijk....en veel te voorspelbaar..je weet onderhand precies achter welke deur een vijand zit. en zet voor de gein de bumpmap maar eens uit bij de opties dan ziet het spel er niet meer uit. Want van de scherpte van de textures moet het spel het niet hebben. puur van de Bump map effecten. En ik vind dat er een slap einde aan de game zit.

13. Senshin

Senshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0

heb jij doom1 of 2 wel eens gespeeld?

old skool noemt men zoiets -.-

14. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ok dus het geluid ligt nu opeens aan mijn speakers???? DD/DTS 5.1 speakers van 500 euros. Nou heb je op pc ook niet hetzelfde prachtige Dolby DIGITAL (geen surround) 5.1 effect als op de xbox dus dat is niet helemaal eerlijk. Is wel logisch dat een echt Dobly Digital spel mooier klinkt dan een dolby surround spel.

En dat een spel mooi is is nog altijd een mening!!!!!!!! Het is je smaak of niet. Is bij schilderijen toch ook. IK vind doom3 niet zo mooi als ze hadden belooft.
    Spellen die IK mooier vind zijn bijvoorbeeld: Ninja gaiden en sudeki. (veel meer vijanden op je scherm en veel mooiere omgevingen)

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zeg ook niet dat het aan je speakers ligt. Jij zegt dat het geluid slecht is, dat is niet zo. Het zal dan eerder zijn dat jij niet van dat soort geluid zoals in Doom3 houd, van het geluid zelf in niks mis mee.

Daarom zei ik ook het volgende:

Ik geef alleen een paar oorzaken waarom jij het geluid slecht kan vinden. Kan toch zijn dat je speakers kapot zijn ofdat je slechte speakers hebt? Of niet soms?

Dat zijn dure pc speakers. Zeker je pc aangesloten op je gewone versterker?
    Maar duur hoeft niet altijd automatisch goed te zijn, dus een prijs zegt mij nooit zo veel.

Wat hadden ze dan mooier belooft?
    Trouwens nou trek je een vergelijking die helemaal niet kan.
    Je gaat een RPG en een Action Adventure game op de xbox vergelijken met Doom3 op de pc. Lekker logisch.
    Zelfde als je Grand Theft Auto Vice City met Mario gaat vergelijken. Ook kan je het niet vergelijken omdat Sudeki en Ninja Gaiden zich in de open wereld afspelen en Doom3 alleen binnen, en omdat het gewoon totaal verschillende games zijn op totaal verschillende systemen.

16. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Ok, ik zal erover ophouden. Je mag doom3 helemaal geweldig vinden hoor. _0/ _0/

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kinderachtig man, kan je nou niet eens een discussie houden? 8)

18. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Ik stop ermee want heeft toch geen zin. Wees blij dat ik nu niet meer zeur. Ik ben er nu achter dat met pc fanboys praten geen zin heeft.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    hahahaha _O_

Omdat iemand een andere mening heeft dan jouw, dan is hij meteen een fanboy?
    Sure _0/

Ik me trouwens wel heel erg vereerd omdat ik in jouw ogen een PS2 fanboy, een Gamecube fanboy en nu ook een PC fanboy ben!

20. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    kvind de tofste eindbaas tot nu toe die van het hell-level...
    Die met die robotjes, jammer dat ik em zo snel had afgemaakt :'-(

Deel Deze Pagina