O god nee, daar komt het ananasknaapje weer eens met zijn wijze praat,
Mag ik jouw kritiek dan niet weerleggen ofzo? Staat nergens in de faq dat dat niet mag. We zitten hier op een forum. Op een forum heeft iedereen verschillende meningen, en daar kan je normaal over discussieren.
Volgens mij doet jij dat.
Voorbeeld van ''jouw feiten'': Het geluid is gewoon slecht, geluid van bv rb6 en halo is vele malen beter.
Mening: Ik vind het geluid slecht, geluid van bv rb6 en halo vind ik beter.
Waarschijnlijk zal het of aan je speakers liggen, of aan je instellingen of aan je smaak, want met een koptelefoon klinkt Doom3 nog goed. Moet je maar eens goed luisteren naar de omgevinggeluiden die je hoort. Krakende vloeren, stoom, monsters in de buurt of in de verte, machines, instortende dingen etc.
Dit alles draagt bij aan de zeer goede sfeer in Doom3. Dus het geluid vind ik niet slecht.
Dus jij vind Doom3 niet mooi? Op welke resolutie en op welke settings heb je hem gespeeld? Noem eens een spel wat jij mooier vind dan? Doom3 is grafisch nog steeds het mooiste spel dat er op het moment is. Dat zal waarschijnlijk volgende maand Half Life 2 zijn.
De engine vind ik niks mis mee. Zelfs de mindere systemen zijn in staat om Doom3 te draaien, dat kan je van Far Cry niet zeggen, dat is pas een kut engine.
Zoals jezelf al zegt, dit is een mening. Jij vind het saai, en een ander niet.
Nou loop je tegen mij te zeiken dat mijn meningen volgens jouw altijd feiten zijn, maar dan moet je je eigen posts toch maar eens goed lezen. Je doet zelf namelijk.
Helemaal mee eens!
Ook zitten er in de Far Cry engine veel bugs, bij Doom3 is dat een behoorlijk stuk minder. Ook vind ik dat de spanning in Doom3 veel beter is. Bij Far Cry weet jij eigenlijk al wat er gaat gebeuren, en bij Doom3 weet je dat eigenlijk nooit. En als je denkt het te weten, gebeurt er weer wat anders.
Dit samen met de graphics, geluid, sfeer en gameplay maken Doom3 voor mij het beste wat er op het moment te krijgen is.
Laatst bewerkt: 28 aug 2004