1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Doom III: The Legacy 14 Juni uit!!!

Discussie in 'Games' gestart door xboxmaniaxx, 29 mei 2004.

1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jahoor, check de Patsen thread maar eens in the greenmile over een weekje, zal je schrikken hoeveel hem origineel hebben gekocht. Ik vind het gewoon triest dat mensen hier doen alsof het "stoer" is als het illegaal is. Het gaat weer precies hetzelfde als met Far Cry een tijdje geleden.

Nog 11 nachtjes slapen *)

Laatst bewerkt: 2 aug 2004
  2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het geld er niet voor om hem in de shop te kopen, ik krijg maar amper zakgeld en werken zit er niet in voor me dus dan houd het op. Al het geld wat ik nu krijg gaat naar me nieuwe tv.

Ontopic:

Bij mij begint ie een beetje te haperen op 1024x768 met 4x anti aliasing en high settings. Dus ik speel voortaan op medium settings. Goed sfeertje heeft het spel trouwens, doet me een beetje aan half life (1) denken...

3. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    lmfao 8) arme sab-zero

4. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5

Dudes er staat toch op DEZE COMPUTER......

kep een computer bij me vader en bij me moeder.

5. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5

See what i mean

Lui geloven ook nooit wat he. altijd maar blijven uitleggen en verklaren
    damn

6. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb het ook over de mensen die hem nu al op de 1 of andere vage manier zogenaamd toch legaal hebben..

7. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Het was ook niet voor jou bedoeld hoor! :eek:
    Ik bedoel dezelfde mensen die jij bedoelt :cool:

Ik wil me er verder niet meer druk om maken hoor, het zal mij een zorg zijn wat je allemaal hebt staan, maar:

8. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Sorry, beetje brakke verbinding vandaag, beetje nerveus zitten klikken op de knopjes :eek:

Ik heb vandaag even de PC-Zone gekocht, daar staat een leuk stukje in over Doom 3. Als ik dat zo eens lees, dan moet de sfeer echt geweldig zijn :9. Dat wachten duurt echt lang zeg :'-(

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd!!

Hahahahahaha _O_ _O_
    Je kan beter het advies van Arjan84 opvolgen sabzero!

Ik moet toegeven dat je het goed probeert je eruit te lullen.

Zijn 9800pro is nog altijd beter dan jouw 9700 hoor |:-
    Niet alleen denken maar ook weten!

Maar als ik jouw zo hoor dan heb je wel een hele speciale 9700.
    Op hardOCP hebben ze met een P4 3.0 ghz, 1gb Corsair XMS Ram DDR4 met een X800pro 256mb, in high quality, in een resolutie van 1280*1024 zonder AA en met 8xAF een minimale framerate van 23 fps, en laat me raden, dat vind je ook een slechte kaart? Als deze kaart dit al hebt (weliswaar een resolutie hoger), maar zonder AA, dan kan jouw kaart nooit zo lopen als jij zegt!
    Maar het zal wel _0/

_O_

10. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    je cpu cloacken? wat is dat? verstoppen zodat windows hem niet ziet?

11. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    whatever. krijgen we weer het zelfde gezeur als in die andere topic, daar ben ik ook met bewijzen gekomen... en kon je zien dat ik gelijk had, ik ga dat niet nogmaals doen.
    Als je mij niet gelooft is dat niet mijn probleem. En ik ga verder ook geen moeite meer doen om me te verdedigen.

En als je denkt dat ik lieg over me ouders die gescheiden zijn, ben je knap triest.
    Jij bent zeker zo'n klein kereltje die ook overal met ****** scheld ofniet..
    Zeker zo'n heel klein ventje, met een grote bek zodat hij groter is dan dat ie lijkt

12. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Lijkt mij duidelijk ;).

Voor het eerste zinnetje, sorry dat wist ik niet.
    Wat de laatste twee zinnen betreft, daar zit je gelukkig flink naast. Ik ben iig niet onbeleeft geweest tegen jou.......Laat staan een grote bek :{. Dat is maar net wat jij ervan maakt.

Laten we maar weer over Doom3 gaan praten hier.

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als je goed had gelezen, dan had je gezien dat ik nergens heb gezegt dat ik niet geloof dat je ouders gescheiden zijn. Vind het alleen vreemd dat je een game als Doom3 speelt om de minste van de 2 systemen die jij beweert te hebben. Trouwens ook erg vaag dat je toen zei dat je de 9700pro AIW had verkocht en daar een 9800XT voor in de plaats hebt gekocht, en nu heb je opeens een 9800XT en een 9700pro.
    Maar verder ben je niet opgefokt ofzo? Doe nou maar rustig voordat je een hartaanval krijgt. Trouwens als je gelijk hebt, waar maak je je dan in godsnaam zo druk over?

p.s. Ik ben 1.79 en ik vind mijn mond niet zo groot.

Maar om weer over Doom3 verder te gaan, i.p.v. gekrenkte ego's en ontmaskeringen, ik had Doom3 eerst besteld bij dimplus, maar die zouden hem rond de 14 krijgen, en dan zou ik hem ongeveer binnen een week binnen hebben.
    Mijn plaatselijke gamesboer krijgt hem de 11e binnen, en hij verkoopt hem de 12e, en het mooiste is dat hij daar nog goedkoper is dan bij dimplus.

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Bij Penny Arcade wachten ze ook al op Doom3. :cool:

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik ga hem denk niet halen. Ik heb een behoorlijk pc-tje (ati 9600 256mb, 512mb ram, amd 3200) en heb al moeite met FarCry (op medium settings). Ben zowieso geen pc-gamer en vind shooters op pc's dan ook niks, maar als je nu al lange laadtijden hebt, schokkerige momenten met zo een nieuwe pc, nee, dan wacht ik wel lekker op de console versies.

16. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    shooters op pc niks? shooters zijn perfect voor pc :eek:

17. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ik speel em wel bij m'n beste vriend thuis. Die koopt 2-3 keer per jaar de nieuwste shit voor z'n computer, dus dat zal wel lekker lopen, en het kost mezelf niks :+

18. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3

idd counter-strike ownt 8)

maar verder vind ik het leuker op de xbox (lkkr snachts voor je xboxje zitten :cool: )

_O_

19. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Haha _O_

De enige reden dat ik op de pc games speel, zijn juist de shooters :9.
    Al is het gamen op een grote t.v. wel een stuk aantrekkelijk natuurlijk!

20. mars15

mars15 Guest

inderdaad slupgeit \o/\o/

Deel Deze Pagina