1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Doom III: The Legacy 14 Juni uit!!!

Discussie in 'Games' gestart door xboxmaniaxx, 29 mei 2004.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ben niet zo een pc gamer. Het besturen met een muis bij shooters kan ik dan ook niet of slecht, of je kan het niet lekker instellen. Laadtijden (die vaak langer zijn), installeren et cetera. En ik zit al te veel achter de pc (waardoor mn ogen 's avonds een toren van Piza effect krijgen), laat staan als ik nog meer game erop. Maar goed, moet ook wel zeggen dat ik het tegen vind vallen hoe Far Cry op deze pc liep en ik daarom te weinig tijd neem voor het wennen aan de pc besturing qua games. Wacht wel op de Xbox versie, en misschien probeer ik tussentijds Doom 3 nog wel even, want lijkt me verder toch wel een brute game.

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    laadtijden op mijn pc zijn meestal een stukkie sneller dan op mijn xbox

3. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Vanmiddag ff FarCry gespeeld. Damn, moet je een minuut wachten ofzo voordat je eindelijk het level kan spelen. Gaat het ook nog eens zo schokkerig. Unreal op Xbox bijv. vind ik dan stuk prettiger (vloeiender, kortere laadtijden en besturing ligt me beter).

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nou, Far Cry is echt vervelend om te laden. Battlefield: Vietnam is net zo erg bij mij :eek:. Nu maar hopen dat Doom³ niet van die lange laadtijden kent :+

5. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat de snelheid ook aan de programmatuur ligt dat ook draait.

Als je een systeem helemaal op nieuw installeerd, met alleen Windows XP, dan draait zeker weten de game veel beter dan dat als je het speelt met ook firewall, virusscan, etc etc etc...

6. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Die vallen ontzettend mee. En het laat Far Cry ver achter zich.

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Misschien loopt Doom3 wel beter, waardoor ik weer een positiefe instraling krijg omtrend pc shooters.

8. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hij loopt stukken vlotter dan Far Cry, FC lagt ook op een hele irritante manier. Doom³ is echt ontzettend veel mooier en het loopt heerlijk op mn 9800 pro. Het enige verschil tussen high en ultra detail level schijnt te zitten in de lighting. Die is in high gecompressed en in ultra niet. Maar dat merk je amper.

9. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Wat voor specs heeft je pc naast een ATI 9800PRO?

10. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    AMD Athlon XP 2200+
    512 MB Ram

Niet onwijs indrukwekkend dus, maar de videokaart helpt een hoop.

11. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ga denk ik de ATI Saphire 9800 PRO kopen, deze kan je makkelijk flashen naar een XT. Uiteraard wel een goede koeler erop.

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    MAAAMAAAA!!!!

Dat is wat ik nogal vaak heb gezegt tijdens het spelen van Doom III :) De sfeer is geweldig en je schrikt je afentoe kapot. De graphics zijn echt prachtig, die licht effecten en animaties enzo :cool: Het enige lijkt me dat het nogal snel eentonig wordt? Monstertje hier knalle, monstertje daar... of zie ik dit verkeerd?

Maar tis een geweldige sfeer gewoon, ik kreeg een hartaanval toen ik op een tafel af liep en opeens de dode zombie erop opsprong. Ik speel nu voortaan dus ook Doom III met de Smurfen House Hits :D

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik dit allemaal hoor ben ik toch maar blij met mijn xbox. Doom 3 heeft op de PC zo te horen enorme systeemeisen. Ook al moet Doom 3 wat inleveren op de xbox, het is tenminste zeker dat de game goed loopt. En jongens geef wat meer indrukken van Doom 3 en ga geen ruzie maken over wie de beste PC heeft.

14. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Deze screenshots zijn van de beta versie, draaiend op een P IV 2,6 ghz, 512 DDR, Sapphire Radeon 9600 PRO.

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Doom 3 wordt op dit moment zwaar getroffen door illegale versies van het spel. Vooral op nieuwsgroepen en peer-to-peer netwerken is het spel erg populair. Volgens BBC journalist Alfred Hermida zijn er het afgelopen weekend minstens vijftigduizend peer-to-peer gebruikers die het spel hebben gedownload.

Als er daadwerkelijk vijftigduizend mensen het spel hebben gedownload, loopt Activision bijna drie miljoen dollar mis. Bij normale spellen gebeurt het regelmatig dat het spel al eerder op het Internet te vinden is. Maar de schaal waarop Doom 3 wordt gedownload en wordt aangeboden is een stuk groter dan normaal.

Doom 3 is vanaf morgen te koop in de Amerikaanse winkels. Amerikanen die betrapt worden op de illegale versie van Doom 3 kunnen een boete van honderduizend dollar verwachten.

bron: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=2719

Goed zo jongens, vooral zo door gaan als julie ooit een Doom4 of Quake4 willen zien!

16. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb de demo van Riddick voor de Xbox en dat ziet er eigenlijk precies hetzelfde uit. Briljant dus :D Al kan de PC natuurlijk hogere resoluties aan.

Ik heb geen zin om voor mijn PC een dikke videokaart van 300-400 Euro te kopen, als spellen er zo uit kunnen zien als Riddick eruit ziet. Heb er dan ook vast vertrouwen in dat DoomIII er voor de Xbox ook prima uit zal zien en wacht daar wel op...

17. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de NTSC versie (officieel wel) een aantal maandjes terug uitgespeeld op mn xbox. En dat zag er al heel mooi uit. Maar Doom³ op een geile PC is toch wel een heel ander verhaal hoor, ik vind het er echt véél mooier uitzien. Riddick is denk ik vergelijkbaar met de binnenlocaties van Far Cry, iets mooier misschien (vooral door beter design en invulling denk ik). Maar als je Doom³ in beweging ziet.

Damn

Ook het licht is namelijk compleet dynamisch, dat hebben Far Cry en Riddick niet. En als je dat ziet in Doom (en dan dus niet op screens). Dan worden Far Cry en Riddick compleet uit het water geblazen :). En zo zitten er nog veel meer effectjes in die ontzettend veel toevoegen aan de degelijkheid, de afwerking en een goede toepassing van een geweldige engine.

18. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Laat me nou in die waan dat ik geen nieuwe videokaart hoef te gaan halen, heb net ookal een nieuwe PS2 moeten aanschaffen omdat mijn oude kapot is gegaan (hond liep hem van de tafel af).

Dit zijn dure tijden :'-( Maargoed, dat betekend dat er veel goeds onder de gamezon is :D

(p.s... je hebt me overgehaald. Moet het toch eens gaan zien ergens dan! Maar ik vond Riddick al supersfeervol, ook dankzij mijn 5.1 geluidssysteem...)

19. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    je vergeet 1 klein detailtje. lang niet iedereen die hem nu download of kopieert had hem anders daadwerkelijk gekocht.

20. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Klopt, het was gewoon toeval dat ik hem tegenkwam en kon downloaden (Als het toch snel gaat waarom niet ff kijken :9). En was gewoon benieuwt hoe die eruit ziet en hoe de sfeer is, en die is echt té creapy :eek:. Maar omdat het een beta was/is loopt ie niet lekker, al helemaal niet op mijn systeem. En ik had hem anders ook niet gekocht, ik speel niet veel games, en degene die ik wel speel zijn redelijk oud. (CS, RTCW:ET deze is nog gratis ook :)).

Deel Deze Pagina