1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Doom III: The Legacy 14 Juni uit!!!

Discussie in 'Games' gestart door xboxmaniaxx, 29 mei 2004.

1. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1
    Doom 3 hij ligt binnekort in de winkels ( na mijn weten 13 aug.)

wat denke jullie er nou van, word het een grote tege valler of niet?

en maatje van me heeft hem gedownload en die zegt dat het tege valt voor alle verwachtingen , ikzelf w8 tot ik het telefoontje krijg dak hem op kan halen. :)

Laatst bewerkt: 3 aug 2004
  2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb er iig zeer hoge verwachtingen van :9. Vaak heb je shooters op de pc waar je jezelf gewoon hersenloos door een level moet knallen, zonder ook maar enige vorm van sfeer. Of het de verwachtingen waar gaat maken moeten we nog maar even afwachten :'-(. Toch denk ik dat het multiplayer gedeelte van Doom³ wél tegen gaat vallen. Dus het zal een ijzersterke singleplayer moeten hebben. Maar als ik de reacties van de andere members die hem al 'hebben' zo eens lees, dan zal dat best wel goed zitten :cool:.

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mja, ze rekenen niet mee dat er mensen zijn die ook nog de originele versie gaan kopen. Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die echt dit spel willen hem alleen downloaden. Bedoel, als je het zo leuk vind dan wil je ook online en alles en dat kan niet met de illi versie.

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Als je vragen hebt over de gameplay ofzo wil ik die wel beantwoorden?

Kmoet btw 1 ding toegeven, nadat ik hem heb gespeeld gister nacht durf ik niet meer goed verder te gaan :eek:

nee niet met mn leven maar met doom :+

5. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1
    Mja das waar dat je niet met de illi versie online kan gaan en alleen de die-hard fans kope hem orgineel ;]
    maarja als ik zo posts op andere forums lees van mense die hem hebbe zie ik meer nagative post dan positive :|
    vind ik best wel jammer zegmaar
    kijk er echt naar uit maar als je negative post blijf leze ga je toch twijfelle

Laatst bewerkt: 3 aug 2004
  6. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1
    mja ik hoorde van maatje van mij dat dat ventje van doom3 echt langzaam loopt net alsof tie een rugzak van 50 kilo op ze rug heb hange is da waar ?

en ik heb ook gehoord dat je maar 1 kant op kan lope dus nooit verkeerd klop da :confused:

7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    ah, vandaar dat ik net hopeloos verdwaald was

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja het is best lineair maar je verdwaalt soms ook wel weer... het is dus niet helemaal lineair. Maar ik heb Doom III niet echt gevolgt en omdat ie zo gehyped was enzo wou ik het ook maar is proberen. Ik vind het een goede game qua graphics en sfeer... ik weet niet waar zon type spel verder aan moet voldoen... Hij loopt snel zat en je kan ook sprinten.

9. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    ik ga hem vannacht is uitgebreid spelen :cool:

10. mars15

mars15 Guest

ik morgenochtend :+

11. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    En ik nu ;)

12. mars15

mars15 Guest

goedzo ken je een paar screens maken :)

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    En ik 13 augustus :cool:

14. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    En ik lekker op 12 agustus 8).

Als ze die demo nou eens effe uitbrengen |:-.

15. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    damn die graphics zijn echt te erg, want een prachtig spel is dit. 1 probleem mn pc valt tijdens het spelen van spellen steeds na ongeveer 10 minuten helemaal uit en ik het probleem maar niet fixen, dus kan ik er niet echt van genieten. Nou ja toch maar 10 minutjes spelen :9

Laatst bewerkt: 4 aug 2004
  16. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    hou anders lekker je commentaar voor je (dan kunnen wij lekker nog op 11/12/13 aug. genieten)

17. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ik heb m vandaag ook ff gedaan.

Systeemspecs: Zwaar, Far Cry gaat stukken sneller bij mij (Athlon 2600, 512MB, Radeon 8500) Het ligt aan de videokaart, moet denk ik minimaal een kaart hebben die Pixel Shader 2.0 ondersteund en een hoge fillrate heeft (vanaf de Radeon 9500 denk ik) ik haal nu op laagste detail, 800x600 amper 20 fps. Ik zal met FRAPS een gameplay filmpje (met fps erbij:D)proberen te maken, m uploaden en de link hier posten.

Laatst bewerkt: 4 aug 2004
  18. mars15

mars15 Guest

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd, helemaal mee eens!

20. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    dit is een doom 3 thread, dus raad is waar over gepraat word?

Deel Deze Pagina