Hier ook, ik heb er zin an. Wel bang dat het pas zondag gamen zal worden, maar dan staat ie in ieder geval al op de schijf
Iemand de game al te pakken weten te krijgen in een winkel? Ik ga vanavond even een ronde doen, anders pik ik hem misschien morgen wel op. Benieuwd naar de game, want weet nog niet 100% of het wat word, maar soms moet je die gok nemen. Hopelijk is de MP vet en stabiel en de SP niet alleen maar hersenloos knallen, beetje verhaal mag wel namelijk. Al best een tijdje geen echte voorraad aan games meer aangelegd. Zijn de afgelopen maanden alleen maar minder geworden, maar ik wil het wel weer aanvullen. Was al bijna geneigd een PS4 te halen voor de exlusives, maar als er de komende maanden de nodige games goed blijken te zijn, dan blijf ik wel bij de One.
Verdorie, vorige maand een Asus moederbord gekocht, komen ze nu met een actie waar je Doom gratis met een moederbord krijgt, ik heb ook altijd pech.
Spoiler Ik ken die afkortingen helaas niet, dus zou je ze opnieuw voluit in een spoiler willen zetten?
offtopic: Ik moet gelijk denken aan 'itsgallus' en 'buckfast'. btw, ben zeer benieuwd naar de ervaringen voor de MP van doom. Mocht iemand er wat uurtjes op hebben zitten dan graag hier even share
MP was in de beta al tof. Zojuist even een uurtje singleplayer gedaan, ook erg tof. Straks maar even (weer) de MP in. Oh en snapmap!
Wat een heerlijk 'ouderwetse' shooter zeg. Prima uitdaging zo nu en dan. Heb de multiplayer nog niet gedaan.