1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Doom

Discussie in 'Games' gestart door Ironstar, 8 aug 2015.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415


    Oficially stoked!
     
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Stiekem hoop ik dat ik een voucher van deze game krijg bij een nieuwe videokaart binnenkort... :D
     
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    MP is ook lekker fast paced, daar hou ik wel van.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Kwam ik net tegen op reddit. Heb er veel te lang naar zitten kijken :+

     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Wat een heerlijke game is Doom geworden zeg eigenlijk zelfs beter dan ik verwacht had.
     
  6. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Hmm ik lees hier enthousiaste verhalen. Toen ik de bèta speelde vond ik die nogal underwhelming aanvoelen zowel qua besturing als impact van schieten/wapens. Hoop dat de sp totaal anders voelt want ik schrok er van terwijl ik erg naar deze game uit keek. IGN gaat voorlopig een 7.1 geven wat ik ook geen fijne indicatie vind en de mp voelde voor mij ook als een 75je.

    Nu is mijn vooroordeel (cijfer) veel te vroeg en op een mp bèta gebaseerd maar waar komen jullie op qua gevoelswaarde na een paar uur spelen? Blijf twijfelen en wil wat reviews afwachten.
     
  7. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik heb de game vandaag een klein beetje vanuit een opwelling gekocht, omdat ik Doom altijd al erg tof vond en je naast de normale game nog extra's erbij krijgt. Maar ik heb 'm nog steeds in seal :D. Ik zou toch graag een paar reviews willen lezen, voordat ik 'm open maak. Helaas zijn die er nog niet. It sucks...
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Die kan je echt wel uit de seal halen hoor.
    Hij is erg tof.
    De vijanden zijn als vanouds en hij speelt lekker weg ook.
    Je hebt ook challenges die je kan vinden waardoor je weer runes unlocked en die je ook weer extra's geven.
    En als je hem op de wat hoger moeilijkheidsgraad speelt kan het nog aardig pittig zijn ook.
    Online is ook leuk niet zo uitgebreid als een Battlefield etc maar speelt gewoon lekker weg met een aantal leuke modes ook.
    En dan kan er door de community ook nog is map's gemaakt worden.
    Zowel singleplayer als co-op.

    Mensen die online willen spelen op de ps4 kunnen me toevoegen: Servantes-NL
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  9. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Goed om te horen! Overigens heb ik 'm ook voor de PS4 gekocht, misschien kunnen we eens een potje online spelen. Maar heeft de mp die snelheid van Quake 3 Arena en 4? Leek er wel op na het zien van de beelden :).
     
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    De user-reviews op diverse fora zijn toch behoorlijk overtuigend positief voor deze game! :thumbs:
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Weet niet of mensen hier die video van Polygon gezien hebben over Doom?
    Hebben ze een trailer van gemaakt:+

     
    McSparkle vindt dit leuk.
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha, de besturing is anders in het begin best wennen :+ Toch vreemd... het is gewoon een FPS, maar het voelt best raar aan in het begin.

    /Edit: Nice, ik miste de double jump functie al, maar die krijg je later dus gewoon.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2016
    Bidle en Servantes vinden dit leuk.
  13. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Inmiddels maar toch uitgepakt. Fuck it, het is vast een toffe game! Eerst maar even razendsnel The Old Blood uitspelen.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    nul verwachtingen maar wat een geweldige game, Uncharted 4 staat even on hold. :)
    Heerlijk zo een snelle shooter.
     
    Servantes en AnubisNefer vinden dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    SP nu even gespeeld en die is hard en snel. Soms kom je door de snelheid nog wel eens vast in een hoekje te zitten, maar daar kan je redelijk snel weer uit komen.

    MP minder tevreden over. Gisteren hele tijd op een potje zitten te wachten, was binnen twee minuten weer over. Ik stond langer in de wacht, maar misschien heb ik het verkeerde soort speltype gekozen.

    TD is leuk, maar je hebt al zo snel het benodigde doel gehaald, dat je niet eens kans krijgt te wennen aan de map, de snelheid en het speltype. Beetje jammer, maar misschien moet ik het nog wat meer spelen.

    SP ben ik wel benieuwd naar de rest, maar MP mweh tot nu toe. :)
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Vind de objective modes het leukste. Warpath steekt wel goed in elkaar, daar leer je de maps ook het snelste. TDM ben ik sowieso niet echt fan van bij wat voor shooter dan ook.
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    De Singleplayer is helemaal goed!! Vermaak me prima, soms nog best lastig. Nu in missie 3,... moet daar 2 glory kills maken en dat is nog niet zo eenvoudig. :)

    De MP vind ik niks aan en laat ik ook maar links liggen.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Van wie mag ik een pleestetion of xbox lenen want k wil deze shit fking graag spelen
     
  19. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Net een paar mp-potjes gespeeld, en in tegendeel van een aantal hier, ben ik erg tevreden over. Er zit een lekkere flow in de game, zoals ook in Quake en UT het geval was. Daarbij doen een aantal wapens mij ook denken aan de UT serie.

    Over het wachten op een potje ben ik het wel mee eens. Dat mag toch best sneller gaan. (speel overigens op PS4, maar zo te horen is het ook bij XBL)
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ligt aan de game, op PC is het ook het geval. Ze hebben gewoon een lange lobby tijd erin gezet..
     

Deel Deze Pagina