Ik zag laatst een gozer in de trein met een xbox t-shirt. Hij zag dat ik Halo: The fall of Reach aan het lezen was en "gelijk hadden we een band". Beetje te vergelijken met motorrijders die elkaar groeten op de snelweg. T-shirt was heel gaaf.
Ik heb die schoenen nog nooit gezien en ook geen T-Shirt maar als er nou eentje van Halo of Splinter Cell komt haal ik hem wel...Maar hier ging het helemaal niet over of wordt dit de producten van de xbox van microsoft topic?
neeeeej joh ik zie me egt niet in een tshirt van halo rond lopen:r of die schoen? ]:- nee nee niks voor mij mischien voor de kindjes van 12 jaar of zow
Moddafokk!!...ik heb een vette XBOX sweater ...maar we gaan back On-Topic fellas!....voordat Ome Alpha boos moet worden
Volgens mij is dat een speciale versie die in Japan gewoon in de winkel staat, heb ik ooit ergens gelezen... ofzo... ik ben al druk aan het zoekuh... maar kan niets vinden zo snel... Maar volgens mij is het een gewone box, met een ander jasje. Ik heb trouwens ook gehoord dat ze in japan een kleinere xbox hebben, omdat die japannertjes niet zo van grote dingen houden. Net als de kleine uitvoering controller, die was in japan als eerste uit... Vreemd volk... Die japannertjes...