Onzee site is eindelijk af!!!!! Ik heb hier de afgelope tijd in het geheim aan gewerkt. Ik heb hierbij grote hulp gehad van Brandts !!! Brandts kerel ik kan je blijven bedanken namens DoS je bent geweldig! Er moeten nog wat dingen aan gebeuren maar het grootste gedeelte is er iig. ! Bezoek ons ook is: www.dieorsurrender.nl tot daar!
Nette site, vet forum ook! Ik speelde toevallig tegen één van jullie members met CoD2 gister, hij ging niet zo heel goed (5-16, ik had 25-18 ), maar ach, zolang je maar lol hebt he EDIT: Zie dat ik deze draad gekicked heb maar ach... skit
Thnx man moet nog veel veranderd worden aan site enzo mr komt nog! Verder spelen wij geen cod2 maar we vervelen ons nogal op het moment dus afgelope dagen spelen we een beetje dit een beetje dat. Ik heb cod2 mp nu 5 keer gedaan denk ik gaat best lekker voor een newb bij mij edit// julie forum is ook vet
Hehe, en dat voor een racegamer ^^ Magoed, Player Matches zijn gewoon lache, zolang je in een chille kamer zit.
LOl ok ik weet nu al dat ik er niet tegen kan dat jij hem al zit te spelen en ik nog een paar dagen moet wachten.
Effe een kleine update: DoS Bouncer en DoS Agrressive kwamen erachter dat ze meer naar een Fun clan op zoek waren en hebben de clan eervol verlaten. Ze zijn dan ook een nieuwe clan begonnen namelijk BAD (bad ass dutch) We wensen ze daarbij veel suc6 en plezier! Dat betekent dat DoS nu nog 4 leden kent. En op zoek is naar 1 a 2 leden. Wij willen altijd al goed bevriend met de mensen zijn voordat ze joinen.! Ook kiezen wij voor een kleine clan met max 6 heel mis 7 leden. Wat we verder nog nodig hebben is nog iemand voor de site. Iemand die verstand heeft van HTML PHP enz enz. Dus heb jij hier verstand van wil jij helpen met onze site dan ben je hier aan het juiste addres. ! Verder spelen wij nu GoW. Helaas is er 1 xbox gesneuveld en w8ten wij nog heel ff met clan matches. (iedereen die ons heeft uitgedaagt heel ff gedult aub) Dat was het weer voor nu: bezoek onze site eens : www.dieorsurrender.nl Greez, bb