1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Double Dragon

Discussie in 'Games' gestart door X Heer, 17 apr 2005.

  1. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel dat het zou kunnen, een next-gen Double Dragon. Mits ze het niet kwakkeloos in een 3d jasje gaan gieten, waardoor het spel op Spikeout: Battle Street lijkt (Dat spel is echt slecht!).

    Ze zouden het een beetje in de GTA stijl moeten doen. Een grote wereld waarin jij bepaalt welke kant je op gaat, geen lineair level design. Het is natuurlijk niet zo dat je in auto's kan gaan rijden, maar dat je de metro of de bus moet nemen. In de metro kan je natuurlijk ook lopen en vechten, totdat je gearriveerd bent. Als setting zou je Tokyo style kunnen nemen. En het mooiste van allemaal, hij is co-op te spelen!!

    Maar goed, dit is maar een idee. Ik heb Double Dragon II op de NES helemaal van voor naar achter gespeeld. Ik weet nog wel dat ik altijd co-op in m'n eentje startte en eerst het andere ventje dood ging maken, want je kreeg namelijk iedere keer een leven als je je teamgenoot doodde. Op de SNES heb ik Double Dragin V gespeeld, die was ook echt top. Vooral dat je iemand vast kon pakken en dan verschillende dingen mee kon doen.

    Heeft iemand ooit het spel The Combatribes (SNES) gespeeld? Het leek erg op Double Dragon, maar je kon ook VS spelen. Elke keer als je een level uitspeelde dan kon je de vijanden uit dat level selecteren in de VS-mode.

    [​IMG][​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2005
  2. P-NUT

    P-NUT EdgeMaster

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Op MAME kan je heel veel van dit soort beat 'em ups vinden. maar mijn favoriet blijft Final Fight, en op de console, Streets of Rage.
     
  3. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Toffe zooi. Links, is die voor de arcade verschenen? Als je hem wil downloaden, is dat dan voor MAME? Ja toch?
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2005
  4. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier kan je al die oude Double Dragon spelletjes in Java spelen.
     
  5. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina