1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Download Content voor PGR2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Project_Sharky, 28 apr 2004.

  1. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Is speculatief of het premium wordt. Zal zelf alleen binnenhalen als je er niet voor hoeft te betalen. Speel de game eigenlijk niet meer, en dan lijkt me betalen een beetje veel van het goede :).
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    MyXbox.at (Oostenrijkse pagina), zou gisteren melding hebben gemaakt van het 'Paris Booster Package'. Daar zou in zitten de stad Parijs met zeven tracks, acht nieuwe auto's (o.a. de Corvette C6, Ferrari 250TR en Porsche 356) - Echter wel tegen betaling van $ 4.99.


    Interestinggg.
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Woei, die zou ik dan toch wel willen hebben. Parijs is natuurlijk een feest van herkenning :)
     
  4. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook mogelijk om als niet live bezitter hieraan te komen? Dat iemand dit op 'n cd fikt zodat deze te installeren is op de xbox. Of zal ik moeten wachten op de engelse OXM met deze download content op de disk?
     
  5. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje vreemd en duur he?
    Ze moesten het zo doen dat je per auto kunt betalen en parijs gewoon gratis.Stad was echt al af toen het spel uitkwam.
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Je maatje zou zijn XBL account op jouw Xbox moeten zetten, verbinden en downloaden.

    Het schijnt dat de Duitse Microsoft reeds een persbericht de deur uit heeft gedaan waarin het bovenstaande wordt bevestigt. Hierin stond dat dit pakket vandaag al te downloaden zal zijn.
     
  7. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Moetje kijken op het forum van bizarre creations hoe druk?
     
  8. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als ik 'ns iemand kon met XBL zou het zo zijn opgelost, maar helaas. Ze moeten gewoon 'n bij de FRS of zo een paal neerdouwen waar je je xbox op kunt aansluiten en tegen betaling kunt downloaden. Verdient Micro$oft er ook nog eens wat aan en is iedereen happy *)
     
  9. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wat bizarre te zeggen heeft:

    New Cars

    TVR Cerbera Speed 12 (DLC Verison) - Exactly the same as the retail version, only thing is you won't need all Platinums to get it. However, this model only comes in racing green so we can still tell who's beaten the game and who's downloaded their way to TVR heaven.

    Ferrari 288 GTO - A fast, fast *fast* Ferrari. Absolute classic and still outperforms most sports cars these days.

    BMW 645Ci - BMW's latest 6 series offering. It's big, but it's quick and has a very distinctive design.

    Ferrari 365 GTS4 (Daytona) - Miami Vice. A 70's classic Ferrari. A definate for anyone who claims to know their Ferrari's.

    Porsche 356A Carrera Speedster - The humble beginnings of the Boxster way back in the 50's.

    Ferrari 250TR - Classic front engine Ferrari racer for the road. Another 50's offering, and amazingly quick considering it's age.

    Chevrolet Corvette C6 - Brand new, straight from Chevrolet factories. Only announced 2 months ago, now available for you to drive, even before your car dealer gets to see one

    BMW M3 CSL -The light-weight, lightning quick special M3. A track beast with a sensational engine and impeccable dynamics. This is one fun car.

    New City

    Yup, you guessed it. Paris .

    From the Eiffel tower, to the Arc de Triomphe, you can now race through the streets of one of Europes oldest and incredibly beautiful cities. It's fast, it's pretty, but more importantly it's yours to hit with the fastest cars ever to hit the streets.

    Release date is coming soon, this is what is holding this whole thing up. Microsoft and ourselves are working on getting a solid date today . We'll let you know ASAP. There is definately more to come, this is the first drop in the ocean of this announcement as it were

    Chris
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2004
  10. IcedToM

    IcedToM Guitarshredder

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed!
    Ik zie ernaar uit om met de M3CSL, 645CI en 288GTO te rijden. _O_
     
  11. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    de TVR en de M3 CSL zijn wel gaaf. Voor de rest vind ik het erg jammer dat het zoveel classics zijn. Dat is al de grootse class van het spel, en daar komen dus nog een boel bij.
    Zo zien ze eruit.
    de Ferrari 288 GTO
    [​IMG]
    de BMW 645Ci
    [​IMG]
    de Ferrari 365 GTS4
    [​IMG]
    de Porsche 356 A
    [​IMG]
    Ferrari 250 TR
    [​IMG]
    de Corvette C6
    [​IMG]
    de M3 CSL
    [​IMG]
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  12. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Quote van Bizarre forum:
    Met today dik gedrukt. Dusss, wie weet
     
  13. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Goede research van de auto's Xbox player, puntje erbij voor jouw! _O_
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat betekent dat ze vandaag een datum zullen prikken. Echter, (Europese) persberichten maakte melding van een release vandáág.
     
  15. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap ik wel, maar het feit dat de auto's, paris en today allen dikgedrukt zijn, zet je aan het denken (hopen iig)
     
  16. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Eindelijk! :)
    Dat wordt meteen downloaden zodra dit beschikbaar is.

    Met een paar nieuwe auto's + stad lijkt het spel weer als "nieuw".
     
  17. IcedToM

    IcedToM Guitarshredder

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG][/quote]
    _O_
     
  18. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ziet er goed uit, maar ik zag net op een site dat de DLC wel $4.95 gaat kosten :mad:
     
  19. Derek

    Derek Subaru Tecnica

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Must....download....content....now.....die 288 GTO... 8) Hou me vast voor ik flauw val, me favoriete Ferrari allertijden, zit nu in een game!

    Derek valt flauw _O_
     
  20. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Premium content dus...
     

Deel Deze Pagina